Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Enemy Territory: Quake Wars - poradnik do gry

Enemy Territory: Quake Wars - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Szpieg, infiltrator | Funkcje na polu bitwy i wyposażenie | ET Quake Wars poradnik Enemy Territory: Quake Wars

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Szpieg/infiltrator

Jako jedyny posiada narzędzia hakujące niezbędne do włamywania się do wrogich systemów ochrony. Ponadto, ma kilka unikatowych typów uzbrojenia i zdolności, dzięki czemu spełnia na polu bitwy dwa zadania - w przebraniu dostaje się za linie wroga i wykonuje powierzone mu cele, a także jest snajperem.

Ma również inną ciekawą właściwość - jego ciosy nożem lub szpikulcem w plecy zabijają natychmiast.

Przyjmując wygląd przeciwnika skazujemy się na ograniczenie swojego ekwipunku. Jedyną bronią, której używanie nie powoduje demaskacji, jest nóż. Jeśli zechcemy oddać strzał z broni palnej, postać automatycznie zmieni pukawkę na swoją własną i jednocześnie straci ubranie. Zmiana karabinu trwa dość długo, co może mieć fatalne skutki w trakcie strzelaniny.

Szpieg/infiltrator uzbrojony jest także w granaty wyłączające urządzenia elektroniczne. Może sobie nimi torować drogę do celu, wyłączając napotkane wieżyczki i niszcząc wrogie miny. Niestety, jest ich bardzo mało przez co samodzielnie trudno jest mu wykonać określone zadania.

Uzbrojenie:

  1. karabinek z lunetą/ulepszony rozpruwacz;
  2. karabin snajperski/railgun;
  3. granat EM/granat zakłócający;
  4. nóż/szpikulec;
  5. pistolet z tłumikiem/miotacz;
  6. pistolet maszynowy z tłumikiem (tylko u GDF; nagroda za osiągnięcie pierwszego poziomu doświadczenia).

Wyposażenie:

  1. narzędzie do rozmieszczania zrzutów;

Wygląda jak lornetka, pozwala wezwać zrzut radaru. Więcej na ten temat w rozdziale Wieżyczki, artyleria, radary .

  1. narzędzia do włamywania się;

Ten sprzęt pozwala wykonywać niektóre cele główne przygotowane przez programistów, np. włamywanie się do portalu na mapie Slipgate.

  1. sonda latająca;

Bardzo interesujące narzędzie znajdujące się na wyposażeniu Stroggów. Najprościej rzecz ujmując, jest to kierowalna, latająca bomba z kamerą i radarem. Można z jej pomocą sprawdzić położenie przeciwników (choć lepiej do tego celu nadaje się stacjonarny radar), po czym zabić ich eksplozją. Na niektórych mapach jest potrzebna do wykonania pewnych zadań - przykładem może tu być mapa Volcano (polecam Waszej uwadze rozdział z analizą tej planszy, znajduje się tam film prezentujący działanie sondy).

Tylko na wyposażeniu GDF - Szpieg, infiltrator | Funkcje na polu bitwy i wyposażenie | ET Quake Wars - Enemy Territory: Quake Wars - poradnik do gry
  1. kamera "Trzecie oko";

Tylko na wyposażeniu GDF. "Trzecie oko" to bomba z kamerą. Niestety nie lata, w odróżnieniu od sprzętu Stroggów. Można ją umieścić w dowolnym miejscu, ukryć się gdzieś, po czym uruchomić widok z kamery. Jeśli przeciwnik zbliży się do ładunku, można go zdetonować. "Trzecie oko to mało praktyczny sprzęt, głównie z tego względu, że nie porusza się, a do zabijania wrogów podchodzących do określonego miejsca lepiej nadają się zwykłe miny.

  1. granat dymny;

Nie powoduje uszkodzeń, ale może ukryć kumpli przed przeciwnikiem w krytycznej sytuacji. Istnieje także możliwość, że dym zwabi wrogów. UWAGA! Dym nie chroni przed wzrokiem wieżyczek obronnych.

Tylko na wyposażeniu infiltratora Stroggów - Szpieg, infiltrator | Funkcje na polu bitwy i wyposażenie | ET Quake Wars - Enemy Territory: Quake Wars - poradnik do gry
  1. teleport.

Tylko na wyposażeniu infiltratora Stroggów. Pozwala dostać się w miejsca trudno dostępne, np. na dachy budynków. Od biedy może także posłużyć jako sposób ucieczki przed przeważającymi siłami wroga.

Jeżeli nadajnik upadnie nie tam, gdzie chcemy, wystarczy kliknąć prawy przycisk myszy, by móc znów go znowu wystrzelić.

Nagrody dla szpiega/infiltratora

Klasa/umiejętność

Poziom 1

Poziom 2

Poziom 3

Poziom 4

Szpieg

Pistolet maszynowy z tłumikiem

Udoskonalony radar

Szybsze włamywanie się

Osobisty zakłócacz radaru

Infiltrator

Cichy chód

Udoskonalony radar

Szybsze włamywanie się

Szybsze przebieranie się