Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Diablo II: Pan Zniszczenia - poradnik do gry

Diablo II: Pan Zniszczenia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zabójczyni: Podsumowanie | Diablo II Pan Zniszczenia poradnik Diablo II: Pan Zniszczenia

Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019

Zalety Zabójczyni

1. Bohaterka ta dysponuje ogromną siłą ciosów. Moja Zabójczyni na 40 poziomie potrafi zadać uderzenie przekraczające 1000 punktów obrażeń i w dodatku wszystko to wykraść sobie na punkty życia i many (kumulacja Tygrysa oraz Kobry + atak kończący).

2. Z uwagi na siłę uderzeń Zabójczyni każdy przedmiot "kradnący" życie (w moim wypadku jest to zestaw Sigona) pozwala na błyskawiczne odzyskiwanie punktów. Zabójczyni przechodzi Piekło oraz Twierdzę Kamienia Świata (łącznie z Diablo i Baalem) nawet nie korzystając z mikstur leczniczych. Ani Diablo ani Baal nie są przeciwnikami, którzy mogliby wywołać nawet małe uderzenie adrenaliny.

3. Zabójczyni potrafi zakładać genialną pułapkę 30 poziomu (Wartownik Śmierci), dzięki wykorzystaniu której nie ma takich hord wrogów, których nie mogłaby pokonać. A wręcz przeciwnie: im więcej potworów, tym łatwiej Zabójczyni sobie poradzi!

4. Zabójczyni dysponuje kosmiczną wręcz szybkością poruszania się i zadawania ciosów. Kiedy wpada w tłum wrogów możesz nawet nie zorientować się, kiedy położy wszystkich przeciwników na ziemię. Co ważne jest to jej naturalna zdolność, a nie multicios (jak Furia Druida albo Zapał Paladyna), w czasie którego istnieje spora szansa na przerwanie).

5. Zabójczyni nie jest uzależniona od jakości używanej broni. Może stosować kopnięcia, których siła jest zależna tylko od wielkości cech Siła oraz Zręczność.

6. Zabójczyni otrzymuje 3 punkty życia za każdy punkt Żywotności, co powoduje, że jest dość wytrzymała i nie ma specjalnych problemów z przetrwaniem, kiedy trafi pod ostrza wrogów.

Wady Zabójczyni

1. Niestety nasza bohaterka nie otrzymuje dzięki swym zdolnościom żadnych premii do Obrony. Tak więc w jej wypadku zgromadzenie naprawdę solidnych pancerzy, hełmów, czy tarcz jest więcej niż konieczne.

2. Za 4 punkty Energii Zabójczyni otrzymuje zaledwie 7 punktów mana. Dlatego bardzo potrzebne są jej wszelkie gadżety dodające manę. Moja Zabójczyni ma tych punktów prawie 300, a nie zainwestowałem ani jednego punktu w Energię.

3. Zabójczyni może mieć spore kłopoty władając innymi broniami niż te z klasy Szponów, dlatego że nie ma ani jednej (!) zdolności pozwalającej na skuteczne wykorzystanie (premie do ataku i obrażeń) czegokolwiek prócz Szponów, w przypadku zadawania uderzenia kończącego. Jednak przedmioty premiujące skuteczność ataku bardzo ci tu pomogą. Moja Zabójczyni używa między innymi Pałki Civerba i jej skuteczność ataku wynosi około 2000 punktów, co jest już wartością pozwalającą na bardzo częste zadawanie celnych ciosów.