Mortyr III: Akcje Dywersyjne - poradnik do gry

Mortyr III: Akcje Dywersyjne - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mortyr III: Akcje Dywersyjne - poradnik do gry

Mortyr 3 sprawia Ci problemy - Mortyr III: Akcje Dywersyjne - poradnik do gry

Mortyr 3 sprawia Ci problemy? Nie potrafisz sobie poradzić z jakimś fragmentem? Niezidentyfikowany przeciwnik wciąż Cię zabija i musisz zaczynać zabawę od ostatniego punktu zapisu? W takim razie ten poradnik jest dla Ciebie! Zawarłem w nim kompletny opis przejścia, abyś Ty, drogi graczu, nie miał żadnych problemów z pokonaniem nawet największych przeciwności. Oczywiście w poradniku znalazły się także setki screenów, które przedstawią istotę praktycznie każdego problemu. Oprócz tego do opisów misji dołączyłem kilka drobnych wskazówek, spróbowałem mniej więcej określić poziom trudności, miejsce oraz czas akcji, a także przedstawiłem cele, jakie stawiają przed graczem twórcy. Dodatkowym smaczkiem jest garść porad, których lekturę polecam przede wszystkim nowicjuszom. Bawcie się dobrze i w razie kłopotów rzucajcie okiem do poradnika.

Szymon "SirGoldi" Błaszczyk

Informacje o Mortyr III: Akcje Dywersyjne - poradnik do gry

Autor : Szymon SirGoldi Błaszczyk

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 20, ilustracje: 209 .

Popularne strony w Mortyr III: Akcje Dywersyjne - poradnik do gry

Mortyr III: Akcje Dywersyjne - screen - 2007-07-02 - 84809Mortyr III: Akcje Dywersyjne - screen - 2007-07-02 - 84808Mortyr III: Akcje Dywersyjne - screen - 2007-07-02 - 84807Mortyr III: Akcje Dywersyjne - screen - 2007-07-02 - 84806Mortyr III: Akcje Dywersyjne - screen - 2007-07-02 - 84805Mortyr III: Akcje Dywersyjne - screen - 2007-07-02 - 84804Mortyr III: Akcje Dywersyjne - screen - 2007-07-02 - 84803