Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds - poradnik do gry

Two Worlds - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Cztery Głaz | Questy w Two Worlds poradnik Two Worlds

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Cztery Głazy

Spotkanie uzdrowicieli

Zleceniodawca: Mostrol Mirra

Mostrol Mirra mieszka w oddzielonym domu na wschód od Czterech Głazów. Poprosi cię on, byś udał się do wioski Windbreak i poinformował jego kolegów uzdrowicieli o konieczności spotkania się z nim. Denora Patera istotnie spotkasz w Windbreak, ale Famah Totem i Graham Magna znajdują się aktualnie w wiosce Clovelly i pomagają ofiarom zarazy. Będziesz musiał ruszyć ich śladami. Gdy ich spotkasz, po krótkiej rozmowie teleportują się oni do Czterech Głazów.

Odwiedź Mostrola raz jeszcze, a okaże się, że wszyscy padliście ofiarą podstępu. Człowiek, który podszył się pod Mostrola, zabił dwóch z czarodziei. Wysłuchaj relacji Grahama oraz samego szaleńca, który jest wewnątrz domostwa. Musisz teraz podjąć decyzję: zabić Grahama na prośbę Monstrola, bądź odwrotnie. Paradoksalnie, to pierwsze rozwiązanie jest lepiej wynagradzane.

Czarny cień

Zleceniodawca: Juna Evrist

Reputacja: Zgromadzenie

Ta misja będzie niedostępna, jeśli twoja reputacja w Zgromadzeniu nie będzie dość wysoka. Jeśli Juna nie chce z tobą rozmawiać, odszukaj inne misje zwiększające ten współczynnik w jej ugrupowaniu.

Juna chce, byś uporał się z zagrożeniem, który stanowi Rogata Wieża Ziemi - forteca Nekromantów na północny-zachód od wioski - Cztery Głaz | Questy w Two Worlds - Two Worlds - poradnik do gry

Juna chce, byś uporał się z zagrożeniem, który stanowi Rogata Wieża Ziemi - forteca Nekromantów na północny-zachód od wioski. Musisz pozbyć się wszystkich znajdujących się tam potworów, zarówno nekromantów, jak i ich nieumarłych sług. To trudna walka, więc nie przejmuj się, jeśli twoja postać na tym etapie nie jest jeszcze w stanie sprostać wyzwaniu. Nagrodą będzie spora ilość złota oraz wzrost reputacji wśród magów.

To JA jestem prawdziwy!

Zleceniodawca: Annon Moha

W jednym z domów w Czterech Głazach spotkasz nieco paranoicznego maga, który stworzył swojego klona i ma teraz z nim problem, ponieważ jego (ich) uczeń nie wie, który jest prawdziwy. Jego ucznia - Esperona Hiatosa - spotkasz w centrum wioski. Powie ci on, że aby rozwiązać tę zagwozdkę, potrzebować będziecie opinii arcymaga z Cathalon. Znajdziesz go w kręgu w centrum miasta. Okaże się, że nie pochwala on pomysłu usunięcia klona.

Wróć do Esperona i okłam go, że arcymag umieścił niewielki znak na ciele klona, który pozwala go odróżnić od oryginału. Otrzymasz magiczne lustro. Teraz masz wybór: oddać go jednemu z Annonów (temu w Czterech Głazach, lub temu w Windbreak), albo też oddać je arcymagowi. Drugie rozwiązanie zdaje się dawać nieco więcej złota.

Datek

Zleceniodawca: Laza Larat

Gdy będziesz wkraczal do Czterech Głazów od strony wschodniej bramy, zaczepi cię dziewczyna imieniem Laza i poprosi o 5 sztuk złota. Zgódź się, a obieca ona zaopatrywać cię w zioła, ilekroć będziesz tamtędy przechodził.