Sam & Max: Sezon 1 - poradnik do gry

Sam & Max: Sezon 1 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Magiczne talizmany | VI. Bright Side of the Moon | Sam & Max Sezon 1 poradnik Sam & Max: Sezon 1

Magiczne talizmany

Wewnątrz spotkali nieco starych znajomych. Niestety dojścia do sanktuarium Hugh Blissa strzegły silnie wyglądające drzwi. Wyglądało na to, że bez pomocy nie uda się złapać złoczyńcy. Po rozmowie z napotkanymi postaciami bohaterowie zapragnęli poznać magiczne sztuczki, których wiecznie uśmiechnięty Bliss nauczył swoich uczniów.

Zaczęli od głowy Abrahama Lincolna - Magiczne talizmany | VI. Bright Side of the Moon | Sam & Max Sezon 1 - Sam & Max: Sezon 1 - poradnik do gry

Zaczęli od głowy Abrahama Lincolna. Przyznać trzeba, że po kontakcie z pryzmatologią pierwszy prezydent Stanów Zjednoczonych stał się bardziej sympatyczny. Okazało się, że chciałby umówić się z Sybil, w której zakochał się od pierwszego wejrzenia.

Bohaterowie zgodzili się mu pomóc w zaaranżowaniu spotkania - Magiczne talizmany | VI. Bright Side of the Moon | Sam & Max Sezon 1 - Sam & Max: Sezon 1 - poradnik do gry

Bohaterowie zgodzili się mu pomóc w zaaranżowaniu spotkania. Umówili się, że Lincoln zadzwoni do kobiety, podczas gdy Sam i Maks będą podpowiadać mu, co powiedzieć.

Rozmowa była prosta, ponieważ Sam zdążył już dobrze poznać Sybil oraz jej gabinet - Magiczne talizmany | VI. Bright Side of the Moon | Sam & Max Sezon 1 - Sam & Max: Sezon 1 - poradnik do gry

Rozmowa była prosta, ponieważ Sam zdążył już dobrze poznać Sybil oraz jej gabinet. Wystarczyło, żeby Abraham wspomniał o relaksie, lisie oraz hokeju (to ostatnie z racji ostatnio wykonywanego zawodu), by kobieta zapomniała o wcześniejszym nieporozumieniu.

Szczęśliwy Lincoln nagrodził bohaterów talizmanem gastrokinezy pozwalającym w magiczny sposób zmusić człowieka do zwrócenia spożytego pokarmu - Magiczne talizmany | VI. Bright Side of the Moon | Sam & Max Sezon 1 - Sam & Max: Sezon 1 - poradnik do gry

Szczęśliwy Lincoln nagrodził bohaterów talizmanem gastrokinezy pozwalającym w magiczny sposób zmusić człowieka do zwrócenia spożytego pokarmu.

Podeszli do urządzeń zrzeszonych w organizacji C - Magiczne talizmany | VI. Bright Side of the Moon | Sam & Max Sezon 1 - Sam & Max: Sezon 1 - poradnik do gry

Podeszli do urządzeń zrzeszonych w organizacji C.O.P.S. Najwidoczniej nad czymś pracowały. Jak się okazało, tworzyły nową grę. Miała ona odznaczać się niezwykle wysoką sztuczną inteligencją, której żaden człowiek nie zdoła pokonać.

Bohaterowie poprosili o możliwość przetestowania nowej produkcji, która, jak się okazało, była po prostu grą w kółko i krzyżyk - Magiczne talizmany | VI. Bright Side of the Moon | Sam & Max Sezon 1 - Sam & Max: Sezon 1 - poradnik do gry

Bohaterowie poprosili o możliwość przetestowania nowej produkcji, która, jak się okazało, była po prostu grą w kółko i krzyżyk.

Żeby nie psuć komputerom dobrego nastroju, Sam grał w ten sposób, by przegrać - Magiczne talizmany | VI. Bright Side of the Moon | Sam & Max Sezon 1 - Sam & Max: Sezon 1 - poradnik do gry

Żeby nie psuć komputerom dobrego nastroju, Sam grał w ten sposób, by przegrać. Po jego spektakularnej klęsce detektywa, zadowolone z siebie urządzenia podarowały bohaterom talizman umożliwiający przenikanie wzrokiem ołowiu.

Pozostała sprawa pożyczonego eksponatu - Magiczne talizmany | VI. Bright Side of the Moon | Sam & Max Sezon 1 - Sam & Max: Sezon 1 - poradnik do gry

Pozostała sprawa "pożyczonego" eksponatu. Sam postanowił zniszczyć go za pomocą widzianego na powierzchni lądownika. Powrócili zatem w pobliże swojego samochodu.

Detektyw wypróbował talizman gastrokinezy na Maksie, dzięki czemu odzyskał pudełko - Magiczne talizmany | VI. Bright Side of the Moon | Sam & Max Sezon 1 - Sam & Max: Sezon 1 - poradnik do gry

Detektyw wypróbował talizman gastrokinezy na Maksie, dzięki czemu odzyskał pudełko. Trzeba będzie jakoś je zniszczyć, by odzyskać zawartość - pomyślał.

Po przyjrzeniu się dokładnie lądownikowi, detektyw spostrzegł, że jego drzwi zatrzaśnięte są na stary, samochodowy zamek, który z łatwością dało się odblokować za pomocą wygiętego wieszaka na ubrania - Magiczne talizmany | VI. Bright Side of the Moon | Sam & Max Sezon 1 - Sam & Max: Sezon 1 - poradnik do gry

Po przyjrzeniu się dokładnie lądownikowi, detektyw spostrzegł, że jego drzwi zatrzaśnięte są na stary, samochodowy zamek, który z łatwością dało się odblokować za pomocą wygiętego wieszaka na ubrania. Po chwili lądownik był już otwarty. W środku znajdował się kluczyk, dzięki któremu odpalić można było silnik.

Sam podłożył pudełko ze zginającym łyżki talizmanem pod wylotem dysz lądownika, a następnie odpalił pojazd - Magiczne talizmany | VI. Bright Side of the Moon | Sam & Max Sezon 1 - Sam & Max: Sezon 1 - poradnik do gry

Sam podłożył pudełko ze zginającym łyżki talizmanem pod wylotem dysz lądownika, a następnie odpalił pojazd. Po chwili do kolekcji magicznych przedmiotów dołączył kolejny.

Sam i Maks wrócili do kapsuły Blissa - Magiczne talizmany | VI. Bright Side of the Moon | Sam & Max Sezon 1 - Sam & Max: Sezon 1 - poradnik do gry

Sam i Maks wrócili do kapsuły Blissa. Następnie stanęli na windzie - podwiozła ich pod ołowiane drzwi, za którymi skrył się właściciel całego interesu.

Dzięki talizmanowi, który dostali od komputerów, bohaterowie mogli spojrzeć do sąsiedniego pomieszczenia - Magiczne talizmany | VI. Bright Side of the Moon | Sam & Max Sezon 1 - Sam & Max: Sezon 1 - poradnik do gry

Dzięki talizmanowi, który dostali od komputerów, bohaterowie mogli spojrzeć do sąsiedniego pomieszczenia. Ich oczom ukazał się widok wielkiego guzika, a także wiszącej nad nim kuli, umocowanej na czymś, co przypominało olbrzymią łyżkę. Wystarczyło użyć odpowiedniego talizmanu, by kula spadła na przycisk, otwierając drzwi.