Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sam & Max: Sezon 1 - poradnik do gry

Sam & Max: Sezon 1 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pięć złotych monet | V. Reality 2.0 | Sam & Max Sezon 1 poradnik Sam & Max: Sezon 1

Pięć złotych monet

Wirtualna rzeczywistość wyglądała dziwacznie, jednak po bliższym poznaniu okazała się być odwzorowaniem realnego świata. Oczywiście wiele rzeczy wyglądało inaczej, jednak rozmieszczenie budynków pozostało bez zmian. Nie było jednak czasu na podziwianie krajobrazów. Bohaterowie mieli zadanie do wykonania i musieli jak najszybciej doprowadzić do wyłączenia Internetu, który okazał się być kobietą (!). Zgodnie z tradycją swe pierwsze kroki skierowali w kierunki sklepu Bosco.

Awatar sklepikarza miał do zaoferowania długi miecz, za który żądał pięciu złotych monet - Pięć złotych monet | V. Reality 2.0 | Sam & Max Sezon 1 - Sam & Max: Sezon 1 - poradnik do gry

Awatar sklepikarza miał do zaoferowania długi miecz, za który żądał pięciu złotych monet. Nauczony doświadczeniem Sam wiedział, że z pewnością będzie musiał skorzystać z tej broni.

Wraz z Maksem opuścili sklep i udali się w kierunku siedziby C - Pięć złotych monet | V. Reality 2.0 | Sam & Max Sezon 1 - Sam & Max: Sezon 1 - poradnik do gry

Wraz z Maksem opuścili sklep i udali się w kierunku siedziby C.O.P.S. Urządzenia rzeczywiście zdawały się mieć pełną kontrolę nad różnymi aspektami rzeczywistości. Sam użył pluskwy na automacie arcade. Momentalnie siadła grawitacja.

Bohaterowie wyszli na zewnątrz, a następnie korzystając z niezwykłej lekkości zebrali wiszące w powietrzu trzy monety - Pięć złotych monet | V. Reality 2.0 | Sam & Max Sezon 1 - Sam & Max: Sezon 1 - poradnik do gry

Bohaterowie wyszli na zewnątrz, a następnie korzystając z niezwykłej lekkości zebrali wiszące w powietrzu trzy monety. Pozostały jeszcze dwie do zdobycia.

Powrócili do starych maszyn, zabrali pluskwę z automatu do gry i przenieśli ją na telefon z automatyczną sekretarką - Pięć złotych monet | V. Reality 2.0 | Sam & Max Sezon 1 - Sam & Max: Sezon 1 - poradnik do gry

Powrócili do starych maszyn, zabrali pluskwę z automatu do gry i przenieśli ją na telefon z automatyczną sekretarką. Po chwili świat zawirował, a bohaterowie stali się liliputami.

Opuścili wirtualną rzeczywistość i udali się do swojego biura - Pięć złotych monet | V. Reality 2.0 | Sam & Max Sezon 1 - Sam & Max: Sezon 1 - poradnik do gry

Opuścili wirtualną rzeczywistość i udali się do swojego biura. Tutaj na powrót przeskoczyli do cyfrowego świata. Korzystając ze swoich niewielkich rozmiarów, weszli do mysiej nory i kilkoma argumentami (bynajmniej nie słownymi) przekonali Jimmy'ego do oddania monety.

Ponownie udali się do centrum kontroli - Pięć złotych monet | V. Reality 2.0 | Sam & Max Sezon 1 - Sam & Max: Sezon 1 - poradnik do gry

Ponownie udali się do centrum kontroli. Podnieśli pluskwę, a następnie użyli jej na przodku notebooków. W efekcie stróże prawa zamienili się w dwuwymiarowe animki.

Weszli do salonu Sybil i wcisnęli się przez szparę w szafie - Pięć złotych monet | V. Reality 2.0 | Sam & Max Sezon 1 - Sam & Max: Sezon 1 - poradnik do gry

Weszli do salonu Sybil i wcisnęli się przez szparę w szafie. Po chwili dysponowali już kompletem monet potrzebnych do nabycia wymarzonego miecza.

Powrócili do maszyn i przybrali swoje normalne rozmiary - Pięć złotych monet | V. Reality 2.0 | Sam & Max Sezon 1 - Sam & Max: Sezon 1 - poradnik do gry

Powrócili do maszyn i przybrali swoje normalne rozmiary. Wyszli na zewnątrz. Wtedy Sam zainteresował się leżącym na ziemi nakręcanym pudełkiem. Okazało się, że to generator wyskakujących reklam. Weszli do centrum kontroli i wyłączyli obsługę pop-up'ów (zajmowała się tym stareńka konsola do Pinga). Teraz nie było już problemów z podniesieniem zabawki.