Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sam & Max: Sezon 1 - poradnik do gry

Sam & Max: Sezon 1 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wyprawa do kasyna i oszukanie oszusta | III. The Mole, the Mob and the Meatball poradnik Sam & Max: Sezon 1

Wyprawa do kasyna i oszukanie oszusta

Kolejny telefon przerwał detektywom słodkie nieróbstwo. Szef zlecił im kolejne ważne zadanie. Dotyczyło ono kasyna prowadzonego przez niedźwiedzie, o którym wszyscy wiedzieli, że jest jedynie przykrywką dla zabawkarskiej mafii. Niestety policji nie udało się zdobyć żadnych dowodów obciążających właścicieli tej świątyni hazardu, dlatego też wysłano tam agenta, który w przebraniu miał zinfiltrować organizację. Niedługo później kontakt z nim się urwał. Detektywi dowiedzieli się, że muszą udać się na miejsce i poszukać informatora. Poznali również hasło, po którym mieli go rozpoznać, a także jego pseudonim - Kret.

Przed opuszczeniem biura Sam podniósł z podłogi asa pik, następnie zasiadł za kierownicą zaparkowanego w pobliżu samochodu, poczekał na Maksa i ruszył do kasyna - Wyprawa do kasyna i oszukanie oszusta | III. The Mole, the Mob and the Meatball - Sam & Max: Sezon 1 - poradnik do gry

Przed opuszczeniem biura Sam podniósł z podłogi asa pik, następnie zasiadł za kierownicą zaparkowanego w pobliżu samochodu, poczekał na Maksa i ruszył do kasyna.

Po krótkiej podróży bohaterowie dotarli na miejsce - Wyprawa do kasyna i oszukanie oszusta | III. The Mole, the Mob and the Meatball - Sam & Max: Sezon 1 - poradnik do gry

Po krótkiej podróży bohaterowie dotarli na miejsce. Na początek porozmawiali ze stojącym przy drzwiach strażnikiem. Ten powitał ich uprzejmie, a następnie wręczył kilka darmowych kuponów.

Sam przyjrzał się znajdującemu się w centrum sali stolikowi, przy którym można było zagrać w karty - Wyprawa do kasyna i oszukanie oszusta | III. The Mole, the Mob and the Meatball - Sam & Max: Sezon 1 - poradnik do gry

Sam przyjrzał się znajdującemu się w centrum sali stolikowi, przy którym można było zagrać w karty. Porozmawiał chwilę z siedzącym przy nim Leonardem, a następnie przyjął jego zaproszenie do gry. Po kilku partiach wiedział już, że nie wygra.

Zauważył jednak, że podczas każdej rozgrywki jego przeciwnik wpatruje się w coś za jego plecami - Wyprawa do kasyna i oszukanie oszusta | III. The Mole, the Mob and the Meatball - Sam & Max: Sezon 1 - poradnik do gry

Zauważył jednak, że podczas każdej rozgrywki jego przeciwnik wpatruje się w coś za jego plecami. Odwrócił się i spostrzegł głowę klauna z ogromnym nosem, w którym odbijał się stolik. Po chwili namysłu umieścił na lustrzanej powierzchni asa pik.

Śmiejąc się pod nosem ze swego szatańskiego planu, Sam podszedł do stolika - Wyprawa do kasyna i oszukanie oszusta | III. The Mole, the Mob and the Meatball - Sam & Max: Sezon 1 - poradnik do gry

Śmiejąc się pod nosem ze swego szatańskiego planu, Sam podszedł do stolika. Okazało się, że świetnie odgadł metodę oszusta. Wystarczyło tylko nie rezygnować i podbijać stawkę, by po chwili cieszyć się ze sprawiedliwego (no, może nie do końca) zwycięstwa.

Rozochocony sukcesem Sam postanowił spróbować swych sił przy stojącym nieopodal drzwi automacie - Wyprawa do kasyna i oszukanie oszusta | III. The Mole, the Mob and the Meatball - Sam & Max: Sezon 1 - poradnik do gry

Rozochocony sukcesem Sam postanowił spróbować swych sił przy stojącym nieopodal drzwi automacie. Wrzucił żeton i przystąpił do gry.

Zasady były banalne, a i sama rozgrywka nie powalała poziomem trudności - Wyprawa do kasyna i oszukanie oszusta | III. The Mole, the Mob and the Meatball - Sam & Max: Sezon 1 - poradnik do gry

Zasady były banalne, a i sama rozgrywka nie powalała poziomem trudności. Wystarczyło w określonym czasie trafić 20 pomarańczowych szczurów, jednocześnie unikając żółtych. Po skończonej zabawie w kieszeni Sama wylądował wygrany magnes.

Detektyw postanowił spróbować szczęścia przy kolejnym automacie - Wyprawa do kasyna i oszukanie oszusta | III. The Mole, the Mob and the Meatball - Sam & Max: Sezon 1 - poradnik do gry

Detektyw postanowił spróbować szczęścia przy kolejnym automacie. Tym razem był to jednoręki bandyta. Kiedy go uruchomił, do pobliskich drzwi podszedł jeden z mafiosów (misiozów?), powiedział hasło i wszedł do środka. Cóż, trzeba będzie zdobyć to magiczne słowo - pomyślał Sam.