Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

STRANGE BEDFELLOWS (2) | MISJA 10 | Thief The Dark Project poradnik Thief: The Dark Project

Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019

Znajdujesz się na szczycie studni, na której dnie siedzą eksplodujące żaby i drugi insektoid. Na tej wysokości oprócz zejścia prowadzącego w dół, mieszczą się także drzwi, których nie można otworzyć za pomocą wytrychów.

Proponuję z tego miejsca pozbyć się insektoida, by nie przeszkadzał w dalszej drodze - STRANGE BEDFELLOWS (2) | MISJA 10 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Proponuję z tego miejsca pozbyć się insektoida, by nie przeszkadzał w dalszej drodze. Najlepiej uczynić to gazową strzałą i dobić go, gdy już będziesz na dole. Skorzystaj z przejścia prowadzącego w dół, a znajdziesz się przy dwóch pomieszczeniach, w których mieszczą się ołtarze żywiołów ziemi i ognia. Jak widać na mapie dokładnie po drugiej stronie usytuowane są ołtarze żywiołów powietrza i wody. Z każdego ołtarza zbierz strzały. Zejdź na sam dół studni północnym zejściem i dobij insektoida. W jednej ze ścian jest otwór (09 ), przez który widać żywych Młotowców, jednak nie są oni w stanie Cię zauważyć. Skorzystaj z przejścia przy ołtarzu żywiołu powietrza, a znajdziesz kolejny otwór w ścianie (10 ). Tym razem możesz porozmawiać z Młotowcami.

1 - STRANGE BEDFELLOWS (2) | MISJA 10 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
Dowiesz się, że potwory porwały najwyższego kapłana, a jedynie on jest w stanie z nimi sobie poradzić - STRANGE BEDFELLOWS (2) | MISJA 10 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Dowiesz się, że potwory porwały najwyższego kapłana, a jedynie on jest w stanie z nimi sobie poradzić. Musisz go odnaleźć, a przy okazji i ich święte dłuto, które także będzie niezbędne. Dłuto już posiadasz, więc weź od Młotowca mapy i klucz, po czym wracaj na sam szczyt studni do pamiętnych drzwi (11 ). Za drzwiami znajduje się ostatni fragment podziemi.

Nie są one rozległe i naprawdę trzeba się postarać, aby w nich się zgubić - STRANGE BEDFELLOWS (2) | MISJA 10 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Nie są one rozległe i naprawdę trzeba się postarać, aby w nich się zgubić. W korytarzu napotkasz parę potworów, a także trzeciego insektoida, którego koniecznie należy usunąć. Z tego miejsca prowadzą dwie drogi w dół. Jedna na wschodzie, przechodząca przez podziemną rzekę (12 ), a druga na południu (13 ). Obie wiodą do tego samego miejsca, które widzisz w prawym dolnym rogu powyższej mapy.

2 - STRANGE BEDFELLOWS (2) | MISJA 10 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
Roi się tam od potworów z mieczami i znajduje się tam ostatni insektoid - STRANGE BEDFELLOWS (2) | MISJA 10 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Roi się tam od potworów z mieczami i znajduje się tam ostatni insektoid. To już sama końcówka misji więc proponuję zabawić się i zrobić z nimi porządek. W jednym z pomieszczeń znajdziesz nieprzytomnego najwyższego kapłana. Zabij ostatniego insektoida i oczyść sobie drogę na zachód do tych oto drzwi (14 ). Otwórz je kluczem otrzymanym od Młotowców, zabierając ze sobą nieprzytomnego najwyższego kapłana. Znieś go korytarzem w dół, gdzie znajduje się kolejny otwór w ścianie, za którym są Młotowcy. Misja wykonana.

3 - STRANGE BEDFELLOWS (2) | MISJA 10 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
4 - STRANGE BEDFELLOWS (2) | MISJA 10 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry