Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

STRANGE BEDFELLOWS (1) | MISJA 10 | Thief The Dark Project poradnik Thief: The Dark Project

Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019

MISJA 11: DZIWNI SPRZYMIERZEŃCY

(STRANGE BEDFELLOWS)

Po drugiej strony barykady w stosunku do Pogan i Tricksera stoją Młotowcy ze swym postępem i technologiami. Nie pałają do mnie miłością, ale nie mam innego wyjścia, jak tylko zwrócić się do nich o pomoc. Muszę ponownie wkraść się do ich świątyni i spróbować przekazać najwyższemu kapłanowi informację o powrocie Trickstera. Nawet, jeśli nie zechcą mi pomóc, to wiem już, jak wydostać się z więzienia Cragscleft...

Zadania:

1. Młotowcy walczą z Tricksterem od lat. Może mają dla Ciebie jakąś wskazówkę, jak sobie z nim poradzić.

2. Młotowcy z pewnością Ci nie pomogą, jeśli pogorszysz sytuację zabijaniem. Musisz unikać walki z nimi za wszelką cenę.

W tej misji powracasz do świątyni Młotowców, więc znasz już układ pomieszczeń.

Już po kilku krokach zauważysz, że wydarzyło się tu coś strasznego. Ludzkie zwłoki zalegają ulice, a wejście do świątyni Młotowców prezentuje się teraz zgoła inaczej (01 ). Została ona całkowicie zdemolowana. Podnieś kołczan zabitego strażnika. Wejdź do środka i zbierz wyposażenie z baraków po obu stronach. Przejdź jedynym wejściem na północ. W głównym holu szwenda się insektoid i nowy rodzaj pająka plującego unieruchamiającą Cię siecią. Skoro bestie nadal patrolują teren, znaczy, że gdzieś wciąż przebywają żywi Młotowcy i należy ich odnaleźć. Oto Twoje nowe zadanie. Poczekaj, aż stwory zaczną chodzić razem i poczęstuj je gazową strzałą. Gdy podejdziesz do unieszkodliwionego insektoida, Garret stwierdzi, że nie może zostawić ani jednej takiej bestii żywcem. Otrzymasz nowe zadanie - zabić wszystkie insektoidy, jakie napotkasz (jest ich w sumie cztery). Dobij potwora mieczem i dokładnie wyzbieraj wyposażenie z całego piętra. Na samym końcu zajdź do głównej kaplicy (Chapel ). Z miejsca zauważysz, że ołtarz zniknął, a w jego miejscu znajduje się zejście w dół (02 ). Skorzystasz z tej drogi później. Zabierz z kaplicy całe wyposażenie i przeczytaj porzuconą na ziemi księgę.

1 - STRANGE BEDFELLOWS (1) | MISJA 10 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
Wróć na wschodni balkon i zeskocz do ogrodu (03 ) - STRANGE BEDFELLOWS (1) | MISJA 10 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie