Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

ESCAPE (1) | MISJA 9 | Thief The Dark Project poradnik Thief: The Dark Project

Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019

MISJA 10: UCIECZKA!

(ESCAPE!)

Constantine/Trickster i istota zwana Victorią pozostawiają Cię skrępowanego i krwawiącego z oczodołu. Byłby to zapewne koniec Twej wędrówki, ale nieoczekiwanie pojawiają się Strażnicy i uwalniają Cię z więzów. Musisz się wydostać z podziemi pod domem Constantina i równocześnie zdobyć informację na temat Constantina i jego dalszych planów. Nie posiadasz żadnych map tego miejsca, jednak gdy znajdziesz się na poziomie mieszkalnym, opuszczenie domu nie powinno sprawić Ci problemów, jako że już raz się do niego włamałeś.

Zadania:

1. Odzyskaj swoje rzeczy.

2. Dowiedz się, co Constantine planuje zrobić z Okiem.

3. Jeśli chcesz przeżyć, wydostań się stamtąd.

Za ołtarzem leży Twoja wierna pałka - za chwilę znajdziesz dla niej zastosowanie. Podnieś także dwie linowe strzały i jedną dźwiękową. Wyjdź jedynym możliwym wyjściem, zejdź po schodach i przejdź na balkon. Po jego drugiej stronie widać otwór, do którego należy przeskoczyć. Uczynisz to przy pomocy linowej strzały (01 ). Zabierz stamtąd wszystko, co znajdziesz (100 ), nie zapominając o gazowym krysztale po zewnętrznej stronie. Stąd możesz łatwo pozbyć się trzech potworów patrolujących teren na dole. Uważaj na insektoida - to bardzo groźny i odporny przeciwnik, na dodatek pluje na odległość muchami. Zeskocz na dół, zabierz swoją linową strzałę i sprzed jednego z ogni - płonących przy rampach prowadzących w górę - zabierz ognistą strzałę. Stojąc pod balkonem, udaj się na północ, wejdź do rozgałęzienia na północnym wschodzie (znajdziesz tam jagódkę podnoszącą energię), wejdź w pierwszy otwór po lewej i wybierz tunel skręcający w prawo (02 ).

1 - ESCAPE (1) | MISJA 9 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
Gdy dojdziesz do szkieletów, przykucnij w ciemnościach i czekaj na pająka - ESCAPE (1) | MISJA 9 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Gdy dojdziesz do szkieletów, przykucnij w ciemnościach i czekaj na pająka. Gdy się obróci, podbiegnij do niego i zasiecz go swym mieczem. Między czaszkami znajdziesz nugget (200 ). Wróć pod balkon. Wprost, czyli na północ znajduje się małe wejście. Aby się do niego dostać, należy przykucnąć. Zerknij w górę, a pomiędzy skałami zobaczysz pas drewna (03 ). Wystrzel w niego linową strzałę i dostań się do tunelu prowadzącego na północ. Idź w tym kierunku, po drodze zabierając wodną strzałę i na końcu drogi zabierz klejnot (300 ). Zeskocz ostrożnie na dół i z oczka wodnego w ścianie weź wodne strzały. Wejdź do tunelu, w którym zabiłeś pająka. Gdy dojdziesz do rozgałęzienia, na zachodzie będziesz miał pieczarę z pająkiem. Możesz go ubić i zabrać wodną strzałę. Idź teraz na wschód, przy rozgałęzieniu zabierz mchową strzałę i wybierz tunel prowadzący pod górę (04 ).

2 - ESCAPE (1) | MISJA 9 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
Zabij tam pająka (możesz odwrócić jego uwagę dźwiękową strzałą) i zabierz mchową strzałę - ESCAPE (1) | MISJA 9 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Zabij tam pająka (możesz odwrócić jego uwagę dźwiękową strzałą) i zabierz mchową strzałę. Zejdź na dół do rozgałęzienia i wybierz tunel prowadzący na północ (05 ). Czeka tam na Ciebie kolejny pająk. Korytarz zaprowadzi Cię do jaskini z dwoma insektoidami i dwiema żabami. Te ostatnie są naprawdę irytujące, gdyż są niewielkie i eksplodują przy dotknięciu. Zgaś obie pochodnie w jaskini i pozbądź się potworów. Przy pomocy linowej strzały dostań się na drzewny dom na górze. Tam zbierz wszystkie rzeczy (450 ) i przeczytaj książkę (Trickstrer Book ) (06 ).

3 - ESCAPE (1) | MISJA 9 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
W ten sposób zdobędziesz informacje (dość enigmatyczne na razie), o tym co Constantine/Woodsie Lord zamierza uczynić - ESCAPE (1) | MISJA 9 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

W ten sposób zdobędziesz informacje (dość enigmatyczne na razie), o tym co Constantine/Woodsie Lord zamierza uczynić. Zeskocz na dół, wróć do rozgałęzienia i wejdź w ostatnie przejście prowadzące w kierunku północnym (07 ). Trzymając się lewej, dojdź do pieczary z pająkiem (możesz zgasić pochodnię na ścianie, aby do zaskoczyć), zabij go, zabierz samorodek (550 ) i wodną strzałę. Wracaj, nadal trzymając się lewej, aby wejść w boczny tunel, który minąłeś po drodze (08 ).

4 - ESCAPE (1) | MISJA 9 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
5 - ESCAPE (1) | MISJA 9 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry