Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

ASSASSINS (1) | MISJA 4 | Thief The Dark Project poradnik Thief: The Dark Project

Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019

MISJA 4: ZABÓJCY

(ASSASSINS)

Po sprzedaży Rogu miałem trochę pieniędzy do wydania, uznałem więc, że nadszedł czas, aby je zainwestować w nowe "narzędzia". Farkus jest jednym z niewielu handlarzy, którzy ryzykują, sprzedając taki towar wolnemu strzelcowi jak ja. Jego ceny są wysokie, ale alternatywą jest słuchanie rozkazów miastowych bonzów i dzielenie się z nimi zyskami. Od lat nalegają, abym przyłączył się do ich organizacji, ale nie jestem tym zainteresowany. Może to w końcu do nich dotarło. Albo też znów ponowią groźby. Poradzę sobie ze wszystkim, o ile będę ostrożny. I będę mieć szczęście. A wszystko wskazuje na to, że szczęście się w końcu do mnie uśmiechnęło.

Zadania:

1. Teraz, gdy będziesz posiadać najlepsze wytrychy, możesz podjąć się większych i bardziej lukratywnych wyzwań. Co powiesz na lokalną świątynię Młota? Zdobądź łupy o wartości co najmniej 1000.

2. Prawdziwy zawodowiec nie zostawia po sobie bałaganu. Nikogo nie zabij.

Wyposażenie: zakup wszystkie strzały wodne i parę mchowych.

Historia rozpoczyna się w sklepiku Farkusa. Tutaj też następuje nieoczekiwany zwrot akcji, kiedy to właściciel lokalu pada ofiarą skrytobójczej strzały przeznaczonej dla Ciebie. Pierwotne plany biorą w łeb, a krótkie dochodzenie ujawnia Ramireza jako zleceniodawcę. Aby dać mu nauczkę, powinieneś wejść w posiadanie sakwy, którą nosi przy pasku, a proces upokorzenia przypieczętować grabieżą unikatowego srebrnego pogrzebacza.

Do posiadłości lokalnego barona dostaniesz się z okalającego ją placu - ASSASSINS (1) | MISJA 4 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Do posiadłości lokalnego barona dostaniesz się z okalającego ją placu. Skutkiem tego będzie znalezienie się na pierwszym i jednocześnie najwyższym piętrze rezydencji. Później oczywiście zejdziesz na parter, po czym do piwnicy, gdzie pracuje Ramirez.

Teren działań wydaje się niezbyt rozległy, ale musisz zdawać sobie sprawę, że po wypełnieniu wszystkich zadań nie wolno Ci ot tak sobie wyjść na ulicę - ASSASSINS (1) | MISJA 4 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Teren działań wydaje się niezbyt rozległy, ale musisz zdawać sobie sprawę, że po wypełnieniu wszystkich zadań nie wolno Ci ot tak sobie wyjść na ulicę. W całym mieście rozpocznie się bowiem nocne polowanie na Twoją osobę i żeby poczuć się w pełni bezpiecznym, trzeba będzie udać się w najdalszy zakątek mapy do dzielnicy mieszkalnej, której lokatorem jest również Garrett. Osobną sprawą są straże. Będzie ciężko, po pierwsze: wejść do środka, a po drugie: nie dać się tam przyłapać na gorącym uczynku.

1 - ASSASSINS (1) | MISJA 4 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
Z krótkiego wprowadzenia wiesz już, jak mniej więcej potoczą się Twoje losy - ASSASSINS (1) | MISJA 4 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Z krótkiego wprowadzenia wiesz już, jak mniej więcej potoczą się Twoje losy. Zaraz po tym, gdy Farkus padnie na podłogę, splądruj jego sklep. Nie można przecież pozwolić, aby takie towary się zmarnowały. Na półkach, ladzie i pod nią znajdziesz trzy bomby błyskowe oraz po kilka sztuk specjalistycznych grotów. Otrzymasz teraz nowe dyrektywy. Masz śledzić bandytów, którzy właśnie próbowali Cię zabić, tak aby Cię nie wykryli (01 ). Przemykaj się po cichu po ciemnych kątach i w miarę możliwości miej ich zawsze na widoku. Naturalnie staraj się nie zostać zauważonym, bowiem tylko w ten sposób draby zaprowadzą Cię do majątku Ramireza. Uważaj, gdyż czasem lubią się zatrzymać i obejrzeć za siebie, aby sprawdzić, czy nikt ich nie śledzi. Zwróć też uwagę na hałaśliwe mostki. Gdy już staniesz przed posiadłością, którą rozpoznasz jako własność Ramireza, otrzymasz nowe zadania:

- Czas, aby pokazać Ramirezowi, kto jest prawdziwym mistrzem zbrodni. Włam się do jego posiadłości i ukradnij jego dobra. Sakwa z jego pasa powinna wystarczyć.

- Należy też obrobić jego dom z kosztowności. Zbierz je co najmniej o wartości 2000.

- Zlokalizuj i przywłaszcz sobie jego cenny srebrny pogrzebacz.

- Wydostań się z posiadłości.

- Nikogo nie zabij.

Podejdź do głównego wejścia i wysłuchaj rozmowy strażników. Chwilę potem rozejdą się, a Ty stań naprzeciw podwójnych drzwi, stanowiących bramę do rezydencji. Niedługo z prawej strony wyłoni się strażnik (02 ), którego załatw, kiedy postawi stopy na mniej hałaśliwym gruncie.

2 - ASSASSINS (1) | MISJA 4 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
Teraz zajmij się problemem przetransportowania Garreta do wnętrza rezydencji - ASSASSINS (1) | MISJA 4 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Teraz zajmij się problemem przetransportowania Garreta do wnętrza rezydencji. Przede wszystkim potrzebujesz informacji o okolicznych zagrożeniach, a są to łucznicy ustawieni na murach. Idąc obojętnie w którą stronę korytarzem od bramy, trafisz na część wyłożoną sypkim żwirem. Nawet kucając, wzbudzisz zainteresowanie owych wartowników, więc jeżeli zdecydujesz się na taki pochód, najpierw skorzystaj ze swoich zapasów strzał mchowych. Każda z tych dróg prowadzi do celu, jakim jest znalezienie się na pierwszym piętrze posiadłości, choć w ostateczności w różnych miejscach. Gdy skręcisz w prawo, wierz mi, ciężko będzie Ci przejść niezauważonym obok posterunku. Większe szanse masz, wycofując się poza granice murów i wskakując do rzeczki wypływającej z terytorium Ramireza (03 ). Silny prąd porwie Cię pewnie nie raz, ale jego pokonanie jest jak najbardziej możliwe. Tak czy owak - zlokalizuj wieżę (04 ) i przez otwarte drzwi przeskocz na balkon. Wszedłeś do biblioteki, czego... nie zalecam.

3 - ASSASSINS (1) | MISJA 4 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
Więcej korzyści odniesiesz, kierując się w lewy korytarz od głównej bramy, ale jak zawsze to Tobie pozostawiam wybór - ASSASSINS (1) | MISJA 4 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Więcej korzyści odniesiesz, kierując się w lewy korytarz od głównej bramy, ale jak zawsze to Tobie pozostawiam wybór. W takim wypadku nie musisz się już tak obawiać łucznika na górze, bowiem wystarczy poruszać się wzdłuż muru, na którym stoi (05 ). Przyklej się później do ściany dworu i wypatruj jednoosobowego patrolu (06 ). Następnie zrób użytek ze swoich nowych wytrychów, aby otworzyć widoczną w tle wieżę.