Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Rise of Nations - poradnik do gry

Rise of Nations - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Cold War - Wstęp | The Cold War w Rise of Nations poradnik Rise of Nations

Kampania: The Cold War

W tej kampanii mamy do wyboru tylko dwie strony: USA i ZSRR. Pojawia się też sporo nowości i to sporego kalibru. Pierwsza sprawa to surowce. Pojawia się jeden nowy (oil) ale też i trochę inaczej trzeba traktować te tradycyjne, a szczególnie jeden - Knowledge. W poprzednich kampaniach Wiedza była potrzebna tylko do pewnego momentu (pełnej rozbudowy biblioteki), a później już spadało jej znaczenie. W efekcie wystarczało mieć biblioteki w góra trzech (a często tylko dwóch) miastach i wszystko szło gładko. Teraz Knowledge jest potrzebna nieustannie i warto stawiać Bibliotekę w każdym nowym mieście.

Druga ważna nowość to misje dywersyjno szpiegowskie, rozgrywane pomiędzy kolejnymi turami. Taka specjalna misja nie wlicza się do ilości tur i można ją rozgrywać po każdej kolejce. Rozegranie takiej misji kosztuje 20 punktów Tribute ale sukces przynosi wiele korzyści. W szpiegów/dywersantów możemy się bawić aż do momentu wypowiedzenia wojny drugiej stronie. Nie są to misje obowiązkowe ale bez nich przejście kampanii będzie o wiele trudniejsze.

Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie