Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Rise of Nations - poradnik do gry

Rise of Nations - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The New Word - Wstęp | The New world w Rise of Nations poradnik Rise of Nations

Kampania: The New World

Ta kampania daje aż dwanaście nacji do wyboru i w poradniku opiszę wszystkie z nich. Poszczególne nacje mają różne warunki zwycięstwa, zaczynają podbój w innych miejscach na mapie, posiadają odrębne silne i słabe strony, więc każdej z nich poświęcę oddzielny rozdział. Warunki wygrania kampanii można podzielić na dwie grupy, po jednej dla narodów europejskich i Amerykanów (ci z małą modyfikacją), oraz dla rdzennych mieszkańców obu Ameryk. W tej kampanii mamy też do czynienia z pewnymi ograniczeniami w rozbudowie własnego imperium, które znika dopiero po zmianie epoki. Do tego czasu Europejczycy i Amerykanie nie mogą posiadać więcej niż 125 jednostek. Z kolei Indianie nie mogą używać broni palnej. Oczywistym jest, że wpływa to na taktykę walki i wybór kolejnych celów na mapie strategicznej. Właściwie to bardziej dotyczy to Indian, którzy jak najdłużej powinni unikać konfrontacji z silnymi koloniami europejskimi.

W tej kampanii szczegółowo opisuję kroki tylko pierwszych nacji. Wraz z kolejnymi nacjami zmniejsza się szczegółowość opisów. Związane jest to z tym, że po raz kolejny walczymy na identycznych mapach, których nie ma sensu opisywać po raz kolejny. W takich przypadkach należy odszukać w opisie poprzednich nacji właściwą prowincję i sprawdzić sposób przejścia. Losowo wybrałem Irokezów jako pierwszą nację, później już opisuję według kolejności alfabetycznej.