Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Grand Theft Auto - poradnik do gry

Grand Theft Auto - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misje telefoniczne (3) | Vice City - Bent Cop Blues | Grand Theft Auto poradnik Grand Theft Auto

Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2019

5 misja

Deever ma mały problem z jednym z nowych policjantów. Mówiąc krótko - chce go wydać prokuratorowi okręgowemu. Nie można na to pozwolić. Znajdź sobie jakiś szybki wóz i jedź za strzałką, wskazującą auto tego gliniarza. Koleś będzie jechał do budki telefonicznej w Richman Heights. Gdy wysiądzie z samochodu, postaraj się uniemożliwić mu dojście do telefonu . Zderzak jest najlepszy w tej sytuacji.

To jeszcze nie koniec problemów. Ten donosiciel powiedział o wszystkim swojej żonie, ją też trzeba zabić.

Kobieta czeka na stacji w Vice Shores, ale na peron można dostać się tylko kładką dla pieszych , na którą wchodzi się w innej dzielnicy, a konkretnie w Vice Beach.

1 - Misje telefoniczne (3) | Vice City - Bent Cop Blues | Grand Theft Auto - Grand Theft Auto - poradnik do gry
Na zamordowanie kobiety ubranej na różowo masz 160 sekund - Misje telefoniczne (3) | Vice City - Bent Cop Blues | Grand Theft Auto - Grand Theft Auto - poradnik do gry

Na zamordowanie kobiety ubranej na różowo masz 160 sekund.

W tym momencie prawdopodobnie będziesz miał policję na karku, lecz nie będzie jej na tyle dużo, by nie poradzić sobie z dojechaniem do garażu w Banana Grove.

2 - Misje telefoniczne (3) | Vice City - Bent Cop Blues | Grand Theft Auto - Grand Theft Auto - poradnik do gry
Motocyklowy gang wisi Deeverowi kasę za protekcję - Misje telefoniczne (3) | Vice City - Bent Cop Blues | Grand Theft Auto - Grand Theft Auto - poradnik do gry

6 misja

Motocyklowy gang wisi Deeverowi kasę za protekcję. W ramach spłaty długu mamy zwinąć motor szefa całej grupy. Jedź do wschodniego Felicity i najzwyczajniej w świecie ukradnij pierwszy motocykl z prawej . Dostarcz go do garażu w północnym Greek Heights.

3 - Misje telefoniczne (3) | Vice City - Bent Cop Blues | Grand Theft Auto - Grand Theft Auto - poradnik do gry
Po zostawieniu maszyny w garażu, Deever streści Ci swój wczoraj dzień - Misje telefoniczne (3) | Vice City - Bent Cop Blues | Grand Theft Auto - Grand Theft Auto - poradnik do gry

Po zostawieniu maszyny w garażu, Deever streści Ci swój wczoraj dzień. Zwróci przy tym szczególną uwagę na fakt, że rozwalił jednego z braci Rasta. Trzeba teraz zabrać jego samochód z ulic miasta. Jedź do Coral City po zielonego Penetratora .

Niespodzianka! Gonią Cię teraz zabaweczki z przyczepionymi ładunkami wybuchowymi. Tego jeszcze nie było, ale poradzimy sobie. Oczywiście umiesz szybko jeździć, nie? Śmigaj do garażu w Greek Heights. Gdy tylko odstawisz tam wóz, miniaturowe samochodziki przestaną być problemem.

4 - Misje telefoniczne (3) | Vice City - Bent Cop Blues | Grand Theft Auto - Grand Theft Auto - poradnik do gry
Teraz sobie pojeździmy - Misje telefoniczne (3) | Vice City - Bent Cop Blues | Grand Theft Auto - Grand Theft Auto - poradnik do gry

7 misja

Teraz sobie pojeździmy. Deever chce, abyśmy przekazali kasę kilku gliniarzom, co by ich przekonać żeby trzymali gęby na kłódkę.

Pierwszy jest w zaułkach w Little Dominica. Drugiego policjanta znajdziesz w Vice Beach.

5 - Misje telefoniczne (3) | Vice City - Bent Cop Blues | Grand Theft Auto - Grand Theft Auto - poradnik do gry
6 - Misje telefoniczne (3) | Vice City - Bent Cop Blues | Grand Theft Auto - Grand Theft Auto - poradnik do gry
Trzeci gliniarz siedzi między budynkami w Richman Heights - Misje telefoniczne (3) | Vice City - Bent Cop Blues | Grand Theft Auto - Grand Theft Auto - poradnik do gry

Trzeci gliniarz siedzi między budynkami w Richman Heights. Koleś sprawi Ci trochę problemów. Najpierw podejdź do niego, po czym jak najszybciej się oddal, by nie zarobić od niego kulki z pistoletu. Po tym jak otworzy ogień (nie wcześniej!), wyjmij swoją pukawkę i zrób z gościa sito.

To wszystko. Jedź teraz przemalować wóz, przyda się.

Aha - próba kradzieży któregokolwiek z radiowozów napotkanych gliniarzy kończy misję niepowodzeniem.