Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Test Drive Unlimited - poradnik do gry

Test Drive Unlimited - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Klasa A (cz.4) | Wyścigi | Test Drive Unlimited poradnik Test Drive Unlimited

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

The Millionaire's Challenge

Poziom: Expert

Nagroda: 1000000 dolarów

Limit: 60 minut

W moim osobistym przekonaniu jest to zdecydowanie najtrudniejszy wyścig z całej gry - Klasa A (cz.4) | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry

W moim osobistym przekonaniu jest to zdecydowanie najtrudniejszy wyścig z całej gry. Teoretycznie mogłoby wydawać się, iż to właśnie pojedynek z innymi kierowcami (wyzwanie Tour of the Island) powinno być trudniejsze, ale tam można ich było bardzo szybko odstawić. W tym przypadku trzeba się będzie bardzo pilnować, gdyż będzie się trzeba przemieszczać w ruchu ulicznym. Oznacza to masę kłopotów, włącznie z udziałem policji. Osobiście radziłbym przed rozpoczęciem tego wyścigu przygotować sobie około 100000 dolarów, tak aby móc zapłacić ewentualne mandaty. Gdyby stało się tak, iż doprowadzisz do najwyższego poziomu pościgu, wpadnij na blokadę, tak aby otrzymać mandat. Jest to bardzo wskazane, gdyż uciekanie policji i jednoczesne poruszanie się ze stałą, dużą prędkością jest prawie niewykonalne. Tradycyjnie już zwrócę Twoją uwagę na najtrudniejsze zakręty, skocznie i nawroty, z pokonaniem których możesz mieć dużo problemów. Jeśli chodzi o przydzielony limit, wyścig powinieneś ukończyć w czasie 45-50 minut. Nie martw się tym, iż w początkowej fazie wyścigu (20 pierwszych minut) będziesz miał do czynienia z licznymi szykanami i odcinkami, na których nie będzie można się dostatecznie rozpędzić. Nadrobisz to w dalszej części przejazdu. Pojawią się wtedy bowiem długie proste.

3/32 - 1.3 km (#1) - Przed dotarciem do latarni pojawią się zapewne dobrze ci znane skocznie oraz szykany. Będziesz się tu musiał bardzo pilnować. Tyczy się to zarówno unikania aut cywilnych, jak i rozmieszczonych wokół trasy słupów oraz metalowych barierek.

5/32 - 2.7 km (#2) - Będziesz w tym miejscu musiał bardzo zdecydowanie skręcić w lewo. Z racji tego, iż do tej pory poruszałeś się na prostej, nie zapomnij żeby odpowiednio wcześnie przystąpić do hamowania. W przeciwnym wypadku stracisz tylko cenne sekundy.

1 - Klasa A (cz.4) | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry
6/32 - 2 - Klasa A (cz.4) | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry

6/32 - 2.7 km (#1) - Czeka Cię tu seria stosunkowo wymagających zakrętów. Będziesz musiał niestety zdecydowanie zwolnić, tak aby nie wypaść poza ustalony tor jazdy ani w nic uderzyć.

10/32 - 5.1 km (#2) - Dość niespodziewany zjazd w prawo. Podobnie jak wcześniej, miejsca tego nie będziesz mógł przegapić. Po kilku chwilach dotrzesz też do kolejnego prostopadłego zakrętu. Z nawrotami tymi powinieneś już jednak sobie doskonale radzić.

2 - Klasa A (cz.4) | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry
11/32 - 6 - Klasa A (cz.4) | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry

11/32 - 6.7 km (#1) - Co jakiś czas będziesz tu wpadał na ostrzejsze szykany, do pokonania których wypadałoby się oczywiście dobrze przygotować. Uważaj na auta cywilne. Niekiedy lepiej będzie zjechać na pobocze niż w nie uderzyć.

12/32 - 7.7km (#2) - Musisz się tu bardzo pilnować. Do pokonania będziesz miał kilka stosunkowo ostrzejszych łuków. Na sam koniec czeka Cię natomiast ostry nawrót w prawo. Zadbaj o to żeby na wpaść na lewą bandę.

3 - Klasa A (cz.4) | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry
13/32 - 3 - Klasa A (cz.4) | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry

13/32 - 3.5 km (#1) - Bardzo wymagający zakręt w lewo. Będziesz musiał odpowiednio wcześnie zacząć hamować, tak aby móc go prawidłowo pokonać. Co więcej, czekają Cię tu strome podjazdy. Radziłbym więc zwolnić, tak aby nie uderzyć w żaden z nadjeżdżających wozów.

14/32 - 2 km (#2) - Będziesz w tym miejscu musiał zjechać na lewy pas, co oznacza niestety jazdę pod prąd. Myślę jednak, że miałeś już z czymś takim wcześniej do czynienia. Najlepiej będzie trochę zwolnić. Możesz też próbować jechać poboczem. Ta przejażdżka nie będzie na szczęście zbyt długa, ale w dalszej części wyścigu pojawią się podobne zjazdy, o których nie muszę już chyba szczegółowo wspominać.

4 - Klasa A (cz.4) | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry
15/32 - 1 - Klasa A (cz.4) | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry

15/32 - 1.9 km (#1) - Bardzo ostry skręt w prawo, który praktycznie idealnie będziesz sobie musiał wymierzyć. Nie możesz tu popełnić żadnych błędów, gdyż najprawdopodobniej zostałbyś zatrzymany na betonowym murze.

15/32 - 0.8 km (#2) - Poruszając się w mieście, będziesz miał do czynienia z większą liczbą ostrych zakrętów, także tych prostopadłych. Będziesz się tu musiał poruszać nieco wolniej, aczkolwiek nie powinno Cię to zbytnio zmartwić, gdyż wszystkie te straty będziesz mógł wkrótce nadrobić.

5 - Klasa A (cz.4) | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry
6 - Klasa A (cz.4) | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry