Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Age of Mythology - poradnik do gry

Age of Mythology - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Scenariusz 26 - Zjednoczenie | Kampania | Age of Mythology poradnik Age of Mythology

Ostatnia aktualizacja: 23 października 2019

Scenariusz 26 - Zjednoczenie - Scenariusz 26 - Zjednoczenie | Kampania | Age of Mythology - Age of Mythology - poradnik do gry

Scenariusz 26 - Zjednoczenie

Warunki zwycięstwa:

  • Idź do najbliższej osady
  • Pokonaj trole pilnujące kopalni
  • Wyjdź na powierzchnię, po czym udaj się do Lothbroka
  • Zbuduj pięć wież w granicach oflagowanego terytorium
  • Przejdź przez rzekę do klanu Forkbearda
  • Odbij jego córkę z nieprzyjacielskiej strażnicy

Epoki: klasyczna, heroiczna, mityczna (Thor)

Okazuje się, że Nordowie mieli powody do wpadnięcia w furię na widok flagi. Skult w rzeczywistości był starym trikiem boga Loki, który takimi wybiegami lubi skłócać Skandynawów. Tak wyjaśnia genezę Folstag olbrzymów, Reginleif, walkiria o ponadprzeciętnych umiejętnościach. W jej słowa chyba już można dać wiarę, bowiem to ta właśnie osoba odpowiada za wysłanie mieszkańców północy do Egiptu, w pogoni za Gargarensisem. W rozciągającej się przed nami dolinie rezyduje kilka kolejnych klanów. Jeżeli przeżyli inwazję, można postarać się o ich przychylność tym razem bardziej konwencjonalnym podejściem.

Przenośny magazyn niczym studnia bez dna. - Scenariusz 26 - Zjednoczenie | Kampania | Age of Mythology - Age of Mythology - poradnik do gry
Przenośny magazyn niczym studnia bez dna.

Misja prosta, lekka i przyjemna. Do rozrywki wkraczasz w momencie szarży troli na wioskę Blackhammera (1 ). Pomóż tutejszym defensorom, a zaprowadzą Cię na rozmowę z wodzem. Lider obiecuje przyłączyć się do sojuszu jeżeli tylko odzyskasz utraconą kopalnią (2 ) z gigantycznymi zasobami złota weń. Okupantami są mityczni miotacze, którzy przedostają się w ów rejon wykorzystując podziemne przejście.

Z questem możesz sobie poradzić dwojako. Albo dość szybko wytrenować oddział zabijaków i odzyskać grotę lub poświęcić się najpierw sztuce doskonalenia swoich walorów bitewnych, co i tak w późniejszym terminie powinieneś zrobić. Z racji mojej władzy oraz, że zdecydowałem się na ten drugi wariant, przeczytasz teraz co w tej materii mam do powiedzenia.

Durne, mało odporne, a w dodatku rzucają kamykami. - Scenariusz 26 - Zjednoczenie | Kampania | Age of Mythology - Age of Mythology - poradnik do gry
Durne, mało odporne, a w dodatku rzucają kamykami.

Bez emocji morduj systematycznie przybiegające trolle, koncentrując się zwłaszcza na sprawach obozowych. Progresję gospodarki rozpocznij poprzez postawienie brakującej infrastruktury, a z tej udostępnionej sięgaj po hersirów, posyłając ich do wzmocnienia linii ognia. Jak nietrudno zauważyć, asortyment budynków zubożony został o chatkę mieszkalną. Z tego też względu staraj się rozsądnie przydzielić wolne pokoje, zostawiając np. wakat na przyszłe zakupy doborowej kawalerii z twierdzy, gdyż znowu przyjdzie Ci kruszyć kopie z nieludźmi. W kolejnych erach co rusz zaglądaj do krasnoludzkiej kuźni zamawiając do opracowania przydatne w niej wynalazki. Złota nie masz za dużo, a teraz potrzebujesz technologii, które celowałyby w nagminnie produkowanych nordyckich herosów. Otoczony dobrze wyszkoloną i liczną armię wypleń pokraczne trolle z okolicznej kopalni. Na koniec uwolnij przetrzymywanych niedaleko karłów, pomogą wydobywać cenny kruszec.

Pewny swojej potęgi albo stacjonując do czasu zaaplikowania następnych udoskonaleń, poszukaj drugiego klanu (3 ). Aby zdobyć uznanie obozu Lothbroka, musisz wybudować pięć wież strażniczych. Nie wiem dlaczego ci Nordowie tak się uparli na te fortyfikacje skoro przy napadach olbrzymów, które zaraz będziesz odpierał, kompletnie nie zdają egzaminu. Nic dziwnego, że dostają od nich łupnia, ale tak czy inaczej zrób jak kazano. Oprócz typu górskiego, przewracać będziesz ponadto gigantów mroźnych, wspieranych przez irytującą balistę. Wypełniając polecenie ataki niestety nie ustaną, choć dostaniesz zielone światło w kontaktach z ostatnim już plemieniem. Jeżeli wczułeś się w fabułę, co prywatnie bardzo doceniam, zejdź trochę z wytyczonej trasy niszcząc gniazdo wielkoludów (4 ) na południu. Wioska, która obdarzyła się zaufaniem, tudzież budynkami i populacją raczej zasłużyła na bezpieczny byt.

Dziewczę nie zając, nie ucieknie. - Scenariusz 26 - Zjednoczenie | Kampania | Age of Mythology - Age of Mythology - poradnik do gry
Dziewczę nie zając, nie ucieknie.

Wodza różowej osady (5 ) znajdziesz pogrążonego w rozpaczy. Wielkoludy uprowadziły jego córkę i tylko w Tobie jedyna nadzieja. Baza olbrzymów otoczona jest wieżami, wewnątrz której narazisz się również na odzew centrum miejskiego i fortu. Prymitywnie to wszystko jednak zorganizowane, więc dotarcie do docelowej wieży (6 ) nie powinno być zbytnim kłopotem. Swoimi czynami doprowadziłeś do zawiązania koalicji.