Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Need for Speed Carbon - poradnik do gry

Need for Speed Carbon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wyścig #8 - Million Dollar Drive | Fortuna | Need for Speed Carbon poradnik Need for Speed Carbon

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Fortuna - Wyścig #8: Million Dollar Drive

1 - Wyścig #8 - Million Dollar Drive | Fortuna | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
2 - Wyścig #8 - Million Dollar Drive | Fortuna | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
3 - Wyścig #8 - Million Dollar Drive | Fortuna | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
4 - Wyścig #8 - Million Dollar Drive | Fortuna | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
5 - Wyścig #8 - Million Dollar Drive | Fortuna | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
6 - Wyścig #8 - Million Dollar Drive | Fortuna | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
7 - Wyścig #8 - Million Dollar Drive | Fortuna | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
8 - Wyścig #8 - Million Dollar Drive | Fortuna | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
Typ: Próba prędkości - Wyścig #8 - Million Dollar Drive | Fortuna | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
 

Typ: Próba prędkości

Nagroda: Nitro i opony - poziom 2 pakiet profesjonalny

Trudna trasa. Na samym początku warto skorzystać z bocznej uliczki (#1), która pozwoli na wyrobienie pewnej przewagi nad rywalami. Trzeba pamiętać, że między jedną a drugą częścią skrótu trzeba lekko skorygować tor jazdy w lewo (#2). Sam wyjazd ze skrótu też nie jest przyjemny, bo trzeba go ściąć tuż przy samej krawędzi ściany (#3), ale ze względu na wspomniane przeze mnie wcześniej profity zdecydowanie warto się pomęczyć. Za dwoma 90-tkami i pierwszym punktem pomiaru jest kolejny skrót (#4). Potem wreszcie fragment prostej i tuż przed tunelem kolejna boczna uliczka (#5). Dzięki niej ominiemy ostry zakręt w tunelu i z większą szybkością wyjedziemy na punkt pomiaru. Dalej prosta, ale tuż przed kolejnym radarem uważajmy na krawężnik (#6) - najechanie na niego może wybić nasze auto w górę, co spowoduje utratę prędkości a w skrajnym przypadku zarycie w ścianę. Trzymajmy się lewej strony drogi i zjedźmy z górki, nabierając dodatkowo szybkości. Przed pętlą mamy kolejny skrót (#7). Jadąc w nim, uważajmy, bo zakręty są dość ostre, a dodatkowo tniemy cały czas z górki na pazurki. Dalsze zakręty będą już łatwiejsze, są szerokie i łatwo je pokonać. Za szóstym punktem pomiaru mamy ostatni skrót (#8), ponownie dwuczęściowy, a chwilę potem wpadniemy na metę.