Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry

Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Temple of the Spider (14) | Rozdział 5 | Dark Messiah of Might and Magic poradnik Dark Messiah of Might and Magic

Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019

Wchodzę do wielkiej prostokątnej komnaty. Po przeciwległej jej stronie czeka na mnie tajemnicza maszyneria. Opuszczam dźwignę i wysuwa się pomost, na który z lękiem wchodzę i podchodzę do czaszy oczekującej na Shantiri Crystal (Kryształ Shantiri). Umieszczam Kryształ w siedzisku i maszyneria zaczyna pracować! Moc powróciła w progi świątyni. Odwracam się i szybko schodzę z pomostu. Huk opuszczanych krat mocno studzi mój entuzjazm. Do komnaty wbiega czterech wielkich Orków i staje w pozycji bojowej, gotowych na wszystko. Pojawia się Ork piąty, który podchodzi do mnie. Widać od razu, że jest on w tej ekipie najważniejszy. Dostaję propozycję nie do odrzucenia po krótkiej prezentacji. Otóż Aratrok - takie imię nosi mój adwersarz jest Wodzem i Szamanem Redskulls, orkowego klanu Czerwonych Czaszek w krótkich żołnierskich słowach zaproponował mi walkę na Śmierć i Życie. Jednym słowem - zostałem dotknięty zaszczytem oddania życia z ręki Orka. Zaskakuje mnie jednak, druga część tej propozycji. Otóż w wypadku wygranej jego pobratymcy pozwolą mi odejść, co On, Aratrok mi gwarantuje. Dżentelmen psia jucha! Ciekawe, czy to wypali. Walka jest zaciekła, a stawka wysoka, korzystam z mikstur leczących, ale w końcu przypieram Orka kopniakami do ściany i tnę mieczem celnie w głowę. Przeciwnik pada, a ja bezlitośnie go dobijam!

Podniesienie kraty i wysunięcie pomostu. - The Temple of the Spider (14) | Rozdział 5 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Podniesienie kraty i wysunięcie pomostu.
Sprawdzam komnatę, czy jakiś Goblin nie pobłądził i nie zamierza zepchnąć mnie z pomostu. Czysto! - The Temple of the Spider (14) | Rozdział 5 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Sprawdzam komnatę, czy jakiś Goblin nie pobłądził i nie zamierza zepchnąć mnie z pomostu. Czysto!
Wkraczam na pomost. - The Temple of the Spider (14) | Rozdział 5 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Wkraczam na pomost.
Umieszczam Kryształ i świątynia odzyskuje Moc. Szybko schodzę z pomostu i nagle słyszę huk opuszczanych krat! Co jest? - The Temple of the Spider (14) | Rozdział 5 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Umieszczam Kryształ i świątynia odzyskuje Moc. Szybko schodzę z pomostu i nagle słyszę huk opuszczanych krat! Co jest?
Raczej, kto jest sensownie byłoby zapytać. Autoprezentacji dokonał sam zainteresowany, składając mi propozycję nie do odrzucenia. - The Temple of the Spider (14) | Rozdział 5 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Raczej, kto jest sensownie byłoby zapytać. Autoprezentacji dokonał sam zainteresowany, składając mi propozycję nie do odrzucenia.
Wygląda na to, że ten dżentelmen raczej nie przepada za mną, niestety! - The Temple of the Spider (14) | Rozdział 5 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Wygląda na to, że ten dżentelmen raczej nie przepada za mną, niestety!
I żył aż do śmierci. Przy okazji trafia mi się Spider Key! To na pewno będę potrafił wykorzystać! - The Temple of the Spider (14) | Rozdział 5 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
I żył aż do śmierci. Przy okazji trafia mi się Spider Key! To na pewno będę potrafił wykorzystać!
Zgodnie z umową towarzysze Aratroka pozwalają mi odejść, zapowiadając, że przy następnym spotkaniu pożegnam się z życiem. Korzystam z Spider Key i już mnie nie ma! - The Temple of the Spider (14) | Rozdział 5 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Zgodnie z umową towarzysze Aratroka pozwalają mi odejść, zapowiadając, że przy następnym spotkaniu pożegnam się z życiem. Korzystam z Spider Key i już mnie nie ma!

Po walce! Zabieram wiszący u pasa martwego Aratroka klucz Spider Key i zmierzam w stronę stojących w półkolu pozostałych Orków. Jeden z nich powiada, że zamierza przestrzegać ostatniego rozkazu Aratroka, gdyż był Wielkim Wodzem i pozwala mi odejść, lecz ponowne spotkanie zakończy się moją śmiercią! Korzystam z Spider Key i wchodzę w korytarz. Nie oglądam się za siebie, bo i po co? Docieram do windy i zjeżdżam na dół! Na razie starczy atrakcji. Postanawiam, że nim udam się do Leanny odwiedzę te wszystkie miejsca, gdzie spotkałem kamienne wrota z symbolem pająka i wgłębieniem na Spider Key , co też i niezwłocznie czynię! Dzięki temu staję się właścicielem kolejnych cennych przedmiotów i to w ilości, która uniemożliwia ich zapamiętanie. Wracam do Leanny. Wybiega mi na spotkanie, wyraźnie szczęśliwa, że jestem jeszcze pośród żywych i w tym momencie następuje atak dwóch braci bliźniaków z rodu Ghouli

. Starcie jest krótkie i gwałtowne, w wyniku, czego obaj przenoszą się na niebiańskie pastwiska, a ja muszę (znowu, niestety!) sięgnąć po mikstury leczące. Na domiar złego Leanna nie może w normalny sposób otworzyć wrót wiodących do dalszej części Świątyni i olbrzymim wysiłkiem stosując telekinezę uchyla je na tyle, abym mógł prześlizgnąć się dalej, co i czynię. Zadanie mam do wykonania wręcz banalne - znaleźć tylko Ołtarz Czaszki i będzie ok.! Czy aby na pewno?!

Krótki korytarz i byle dalej od Orków, bo mogą zmienić zdanie! - The Temple of the Spider (14) | Rozdział 5 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Krótki korytarz i byle dalej od Orków, bo mogą zmienić zdanie!
Do windy i na dół, do Leanny! - The Temple of the Spider (14) | Rozdział 5 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Do windy i na dół, do Leanny!
Na starych śmieciach - The Temple of the Spider (14) | Rozdział 5 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry

Na "starych śmieciach"!

Nim pójdę do Leanny, sprawdzę, czy znaleziony klucz pasuje do skrzyni - Antidote nigdy za wiele! - The Temple of the Spider (14) | Rozdział 5 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Nim pójdę do Leanny, sprawdzę, czy znaleziony klucz pasuje do skrzyni - Antidote nigdy za wiele!
Zadziałało i leki są moje. - The Temple of the Spider (14) | Rozdział 5 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Zadziałało i leki są moje.
Wracam na galerię Goblinów. Były tam drzwi w ilości kilku sztuk otwierane Spider Key. - The Temple of the Spider (14) | Rozdział 5 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Wracam na galerię Goblinów. Były tam drzwi w ilości kilku sztuk otwierane Spider Key.
Kolejne wrota do otwarcia, - co zastanę w środku? - The Temple of the Spider (14) | Rozdział 5 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Kolejne wrota do otwarcia, - co zastanę w środku?
No nie! Piękna sprawa, tylko, czego ja w końcu będę używał, jako uzbrojenia podstawowego? Nadmiar też nie pomaga. - The Temple of the Spider (14) | Rozdział 5 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
No nie! Piękna sprawa, tylko, czego ja w końcu będę używał, jako uzbrojenia podstawowego? Nadmiar też nie pomaga.
Leanna nie próżnowała! Ołtarz jest aktywny! - The Temple of the Spider (14) | Rozdział 5 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Leanna nie próżnowała! Ołtarz jest aktywny!
Ghoul. Skąd się z bratem - bliźniakiem wzięli? - The Temple of the Spider (14) | Rozdział 5 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Ghoul. Skąd się z bratem - bliźniakiem wzięli?