Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry

Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dead Man's Trail (4) | Rozdział 3 | Dark Messiah of Might and Magic poradnik Dark Messiah of Might and Magic

Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019

Po przeglądzie kwatery i upewnieniu się, że nikt na dole na mnie nie czeka z gorącym przywitaniem wracam drabiną na dół. Przegląd podwórza, w wyniku, którego lokalizuję jedną "smoczą skrzynię". Po rozbiciu bogatszy jestem o flaszę Mana Potion i Baked Bread. Drzwi magazynowe otwieram znalezionym przy jednym ze strażników kluczem i zaczyna się! W środku magazyn był chroniony przez kilku "Czarnych" Walka wre i każdy środek jest dobry! Bloki i uniki, frontalny atak i czar Flame Arrow pozwalają przetrwać. Przeglądając plac po walce, u jednego z przeciwników znajduję Trap Door Key. Ciekawe, gdzie znajdę drzwi do tego klucza. Na razie wchodzę do magazynu i szczegółowo badam, jakie towary ma na składzie. Nie jest rewelacyjnie, ale na bezrybiu i rak ryba. Znajduję kolejno: Baked Bread, butla Mana Potion, Bottle of berry juice, podwójne pieczone żeberka Some cooked ribs, kołczan ze strzałami, oraz Mikstura Kamiennej Skóry - Stone Skin Potion.

Smocza skrzynia. Ciekawe, co tym razem we wnętrzu? - Dead Mans Trail (4) | Rozdział 3 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
"Smocza skrzynia". Ciekawe, co tym razem we wnętrzu?
Do drzwi magazynu pasuje, klucz znaleziony przy jednym z Czarnych. - Dead Mans Trail (4) | Rozdział 3 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Do drzwi magazynu pasuje, klucz znaleziony przy jednym z "Czarnych".
Po kolejnej walce znajduję następny klucz. Trap Door Key. Nie mam na razie tylko drzwi do niego! - Dead Mans Trail (4) | Rozdział 3 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Po kolejnej walce znajduję następny klucz. Trap Door Key. Nie mam na razie tylko drzwi do niego!
Pora na prace wykopaliskowe, - co się znajdzie, do plecaka żwawo! - Dead Mans Trail (4) | Rozdział 3 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Pora na prace wykopaliskowe, - co się znajdzie, do plecaka żwawo!
Nie trzeba nawet zaklęcia o nakrytym stoliczku - ten już jest zastawiony jak należy! - Dead Mans Trail (4) | Rozdział 3 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Nie trzeba nawet zaklęcia o nakrytym stoliczku - ten już jest zastawiony jak należy!
Podwójne żeberka z rusztu! Raz! Proszę! - Dead Mans Trail (4) | Rozdział 3 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Podwójne żeberka z rusztu! Raz! Proszę!
Sprzętu bojowego nigdy za wiele! - Dead Mans Trail (4) | Rozdział 3 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Sprzętu bojowego nigdy za wiele!
Smocza skrzynia. - Dead Mans Trail (4) | Rozdział 3 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
"Smocza skrzynia".
Zawartość skrzyneczki godna! Mikstura Kamiennej Skóry! Spoko towarek! - Dead Mans Trail (4) | Rozdział 3 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Zawartość skrzyneczki godna! Mikstura Kamiennej Skóry! Spoko towarek!
Opuszczam na chwilę magazyn w celach edukacyjnych! - Dead Mans Trail (4) | Rozdział 3 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Opuszczam na chwilę magazyn w celach edukacyjnych!

Jestem ciekaw, kiedy braknie mi miejsca w plecaku i co z mieniem wartościowym, a nieużywanym? Szkoda wyrzucić! Po obfitych zbiorach opuszczam na chwilę magazyn, Po co? By pokazać alternatywną doń drogę! Nazwałem ją "droga Tadeusza Norka", zgodnie z jego życiowym mottem, iż "Prawda ukryta jest tylko w Kanałach"! Wracamy do punktu startu w tej lokacji, czyli miejsca, w którym z kamiennego gzymsu muru zeskoczyliśmy na ziemię w trakcie poszukiwań Ghoula - Złodzieja! Tuż przy skrzyni widzimy wolną przestrzeń nieudolnie zasłoniętą przybitymi deskami. Deski usuwamy stosując technikę nożną i oto jesteśmy na podwórku. Nie ma tu wiele ciekawego, poza kilkoma Mushroom (grzybami). Jeden trafił się nawet w wersji magicznej! Ciekawe, do czego przydać się może?! W trakcie zwiedzania podwórka (domostwa są niestety zamknięte na głucho) w samym rogu podwórka znajduję właz. Do czego? Do kanałów rzecz jasna! Schodzimy na dół i po przejściu niewielkiego kawałka kanału trafiamy na drabinę wiodącą do góry. Podnosimy klapę włazu i jesteśmy w magazynie! Przy wyborze tej drogi należy liczyć się ze starciem z Black Guard's na ograniczonej przestrzeni magazynowej. Ja wolę większe pole manewru. Będąc ponownie w magazynie sprawdzam bardzo dokładnie jego parter. Po chwili Eureka! Są drzwi, a właściwie klapa do sekretnych lokacji pod magazynem. Używam Trap Door Key i czeluść do podziemi otwiera się przedemną. Nie czekając po drabinie schodzę na dół.

Deseczki kopytkiem i po sprawie! - Dead Mans Trail (4) | Rozdział 3 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Deseczki kopytkiem i po sprawie!
Na podwórku rosną grzybki. Nawet magiczne. - Dead Mans Trail (4) | Rozdział 3 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Na podwórku rosną grzybki. Nawet magiczne.
Wygląda, jak klapa od kloaki, ale trzeba sprawdzić! - Dead Mans Trail (4) | Rozdział 3 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Wygląda, jak klapa od kloaki, ale trzeba sprawdzić!
No i proszę! Drabina i kanalik do zwiedzania. Prawda leży w Kanałach - rzekł Klasyk. - Dead Mans Trail (4) | Rozdział 3 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
No i proszę! Drabina i kanalik do zwiedzania. "Prawda leży w Kanałach" - rzekł Klasyk.
Nawet nie cuchnie i woda czysta, - co to za kanał? - Dead Mans Trail (4) | Rozdział 3 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Nawet nie cuchnie i woda czysta, - co to za kanał?
Drabina do góry kończy zwiedzanie tego fragmentu podziemnej historii. Podejrzewam, że nie na długo. - Dead Mans Trail (4) | Rozdział 3 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Drabina do góry kończy zwiedzanie tego fragmentu podziemnej historii. Podejrzewam, że nie na długo.
Znajomy widoczek - Dead Mans Trail (4) | Rozdział 3 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry

Znajomy widoczek! Z powrotem w magazynie! To teraz obejrzymy parter ...

Miałem nosa! Drzwi, a właściwie właz do posiadanego przeze mnie Trap Door Key! Co dalej? - Dead Mans Trail (4) | Rozdział 3 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Miałem nosa! Drzwi, a właściwie właz do posiadanego przeze mnie Trap Door Key! Co dalej?