Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Star Wars: Empire at War - Forces of Corruption - poradnik do gry

Star Wars: Empire at War - Forces of Corruption - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jednostki lądowe | Nowości poradnik Star Wars: Empire at War - Forces of Corruption

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Podstawowa jednostka piechoty Konsorcjum - Jednostki lądowe - Nowości - Star Wars: Empire at War - Forces of Corruption - poradnik do gry

Oddział uderzeniowy najemników (Merc Assault Squad)

Podstawowa jednostka piechoty Konsorcjum. Używają do walk Disruptor Rifles, które automatycznie przełączają w tryb dirutptor lub standard blaster.

Pakiet stymulujący (Stimpack) - kosztem własnej energii zwiększają swoją szybkość i zadawane obrażenia. Przydatne w samobójczych rajdach na przeciwnika.

  
Jednostka piechoty używająca ręcznych wyrzutni granatów - Jednostki lądowe - Nowości - Star Wars: Empire at War - Forces of Corruption - poradnik do gry

Grenadier

Jednostka piechoty używająca ręcznych wyrzutni granatów. Potrafią zadawać duże obrażenia zarówno piechocie wroga, jak i ciężej uzbrojonym jednostkom.

Miny zbliżeniowe (Proximity Mines) - miny powodujące poważne obrażenia

Pakiet stymulujący (Stimpack) - kosztem własnej energii zwiększają swoją szybkość i zadawane obrażenia. Przydatne w samobójczych rajdach na przeciwnika.

  
Zabójcze roboty z epoki Wojny Klonów - Jednostki lądowe - Nowości - Star Wars: Empire at War - Forces of Corruption - poradnik do gry

Droid-niszczyciel MK II (Destroyer Droid MK II)

Zabójcze roboty z epoki Wojny Klonów. Gdy się nie poruszają, chroni je skuteczna osłona przed pociskami. Posiadają dwa typy działek Blaster Cannon i Ion Cannon. Pierwszy zadaje duże obrażenia piechocie, drugi jest skuteczniejszy przeciwko wrogim pojazdom i droidom.

Zamiana broni (Swap Weapon) - zmiana broni z laserów na uzbrojenie jonowe i odwrotnie

  
Pojazd transportowy Konsorcjum przewożący oddziały piechoty - Jednostki lądowe - Nowości - Star Wars: Empire at War - Forces of Corruption - poradnik do gry

Transportowce F9-TZ (F9-TZ Cloaking Transport)

Pojazd transportowy Konsorcjum przewożący oddziały piechoty. Potrafi poruszać się nad wodą, dzięki specjalnym silnikom. Nie posiada broni. Umożliwia maskowanie, przez co jest niewidzialny dla wroga. Nawet gdy jest zamaskowany, może rozjeżdżać piechotę wroga.

Pole maskujące (Cloak) - analogiczne do umiejętności Tyber Zanna i Urai Fena.

  
Wyrzutnia rakiet mogąca wystrzeliwać pociski w ruchu lub po uprzednim rozstawieniu (większy zasięg wyrzutni) - Jednostki lądowe - Nowości - Star Wars: Empire at War - Forces of Corruption - poradnik do gry

Mobilne wyrzutnie rakiet MWR (Missile Attack Launcher MAL)

Wyrzutnia rakiet mogąca wystrzeliwać pociski w ruchu lub po uprzednim rozstawieniu (większy zasięg wyrzutni). Posiada trzy ruchome działa i dwa typy pocisków: Concussion Missiles (zwykłe) i Carbonite Missiles (spowalniające przeciwnika i zadające jednocześnie obrażenia). Idealna przeciwko pojazdom przeciwnika.

Rozmieszczenie/Zebranie (Deploy/Undeploy) - rozstawianie wyrzutni zapewniające większą celność i zasięg strzałom.

Zamiana broni (Swap Weapons) - zmiana typu rakiet na wstrząsowe lub karbonitowe (Concussion Missiles lub Carbonite Missiles)

  
Czołg o ogromnej sile rażenia - Jednostki lądowe - Nowości - Star Wars: Empire at War - Forces of Corruption - poradnik do gry

Czołg MZ-8 z działem pulsowym (MZ-8 Mobile Pulse Cannon)

Czołg o ogromnej sile rażenia. Jest powolny, ale siła strzału z Pulse Cannon potrafi zrównywać z ziemią całe budynki. Niezwykle skuteczny w rozjeżdżaniu piechoty.

Samozniszczenie (Self Destruct) - procedura samozniszczenia powodująca wybuch zadający obrażenia pobliskim jednostkom.

  
Ciężki czołg poruszający się znacznie szybciej od MZ-8 - Jednostki lądowe - Nowości - Star Wars: Empire at War - Forces of Corruption - poradnik do gry

Czołg klasy Canderous (Canderous Assault Tank)

Ciężki czołg poruszający się znacznie szybciej od MZ-8. Posiada ciężkie działa, takie same jak w wieżyczkach z działem masowym. Unikalną cechą tego czołgu jest specjalny system umożliwiający zakłócanie sensorów jednostek przeciwnika, co prowadzi do kierowania całego ognia na czołg klasy Canderous. Bardzo przydatna funkcja w krytycznych sytuacjach do ściągania ognia ze słabszych jednostek.

Kontrola systemu (System Control) - zmylanie sensorów namierzających przeciwnika, w celu ściągnięcia na siebie ognia.

  
Wiedźmy pochodzące z planety Dathomir, które przeszły na Ciemną Stronę Mocy - Jednostki lądowe - Nowości - Star Wars: Empire at War - Forces of Corruption - poradnik do gry

Siostra Nocy (Nightsister)

Wiedźmy pochodzące z planety Dathomir, które przeszły na Ciemną Stronę Mocy. Potrafią ujeżdżać olbrzymie bestie rancory, które są niesamowicie wytrzymałe i silne (choć mają duże problemy z poruszaniem). Dodatkowo potrafią wysysać życie z wrogów. Warto pamiętać, że jedynie Siostry Nocy mogą bezpiecznie przebywać w pobliżu dziko żyjących rancorów.

Wyssanie zycia (Drain Life) - wysysa życie z wybranego wroga, przedłużając swoje. Bardzo skuteczna metoda i często jedyna szansa na przeżycie.

  
Agenci specjalni Konsorcjum - Jednostki lądowe - Nowości - Star Wars: Empire at War - Forces of Corruption - poradnik do gry

Sabotażysta

Agenci specjalni Konsorcjum. Potrafią sabotować i korumpować siły wroga. Bez problemu poruszają się na trasach kontrolowanych przez przeciwników, dzięki czemu mogą dotrzeć na każdą dostępną planetę w celu przeprowadzenia tajnej akcji lub infiltracji. Podczas walki lądowej mogą umieszczać na budynkach lub jednostkach wroga ładunki wybuchowe.

Zdalnie sterowana bomba (Remote Explosive) - umieszcza ładunek wybuchowy (na pojeździe, budynku, jednostce), który można zdalnie zdetonować w dowolnej chwili, powodując olbrzymi wybuch.

  
Czworonożne bestie, niezwykle szybkie i silne - Jednostki lądowe - Nowości - Star Wars: Empire at War - Forces of Corruption - poradnik do gry

Wilkovonskr (Vornskr)

Czworonożne bestie, niezwykle szybkie i silne. Specjalnie trenowane w celu polowania na jednostki piechoty. Potrafią też wyczuwać moc, dzięki czemu posługiwano się nimi do tropienia Jedi i Sithów. Umieją wykryć zamaskowane jednostki!

Polowanie (Prowl) - polowanie na wrogie jednostki piechoty. Z olbrzymią szybkością biegają po całej mapie w poszukiwaniu ofiary.

  
Mobilne Build Pady, które szybko się przemieszczają i umożliwiają w dowolnym miejscu rozstawienie ich i budowę - Jednostki lądowe - Nowości - Star Wars: Empire at War - Forces of Corruption - poradnik do gry

Mobilne jednostki obronne (Mobile Defense Unit)

Mobilne Build Pady, które szybko się przemieszczają i umożliwiają w dowolnym miejscu rozstawienie ich i budowę:

Zagłuszacz czujników (Sensor Scrambler) - stacja zakłócająca lot pocisków na pobliskim terenie

Klatka z ysalamirami (Ysalamiri Cage) - powoduje osłabianie działania Mocy i spowolnienie jednostek posługujących się Mocą.

Wyrzutnia rakiet (Rocket Pod) - wyrzutnia rakiet o dużym zasięgu. Zadaje silne obrażenia, przez co świetnie nadaje się do obrony przeciwko ciężkim pojazdom wroga.

  
Podróżujący po całej galaktyce kłusownicy, poszukują form życia nadających się do wykorzystania w walce - Jednostki lądowe - Nowości - Star Wars: Empire at War - Forces of Corruption - poradnik do gry

Łowca Ewoków (Ewok Handler)

Podróżujący po całej galaktyce kłusownicy, poszukują form życia nadających się do wykorzystania w walce. Specjalizują się w chwytaniu Ewoków, którym zakładają zdalnie detonowane ładunki wybuchowe i trzymają je w wielkim worku do czasu walki. Wtedy wypuszczają nieszczęsne Ewoki, które biegną w kierunku wroga i eksplodują.