Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Cozumel - Cruise Ship (1) | Misja 7.1 w Splinter Cell Double Agent poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Cozumel - Cruise Ship

Czas i miejsce akcji: luksusowy statek rejsowy Cozumel, Meksyk; 27 lutego 2008

LISTA ZADAŃ:

Assignment (Zadania)

1) [JBA] Place the JBA's bomb (Podłóż bombę w odpowiednim miejscu)

2) [JBA] Dive to extraction (Ucieknij ze statku)

Primary objectives (Główne cele)

1) [NSA] Get detonation frequency (Zdobądź informację na temat częstotliwości, która zostanie użyta do wysłania sygnału)

2) [NSA] Place smoke bomb (Podłóż bombę dymną, tak aby wywołać zamieszanie na statku)

Secondary objectives (Poboczne cele)

1) [NSA] Don't kill civilians (Nie zabijaj niewinnych postaci)

2) [JBA] Reach pool deck without alerts* (Przedostań się w okolicę głównego basenu bez wszczynania alarmów)

3) [JBA] Place bombs without alerts* (Podłóż bomby bez wszczynania alarmów)

OPIS PRZEJŚCIA MISJI:

Na początek załączy się oczywiście krótki filmik przerywnikowy (#1), w trakcie trwania którego główny bohater wysłucha wytycznych ze strony Lamberta. Będziesz musiał zapobiec eksplozji, ale całość rozwiązać w taki sposób żeby nie wywołać podejrzeń ze strony JBA. Po chwili odzyskasz pełną kontrolę nad Fisherem (#2).

1 - Cozumel - Cruise Ship (1) | Misja 7.1 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry
W pierwszej kolejności podejdź do telewizora - Cozumel - Cruise Ship (1) | Misja 7.1 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

W pierwszej kolejności podejdź do telewizora. Odnajdziesz tu przydatne przedmioty do karabinu, które warto byłoby oczywiście podnieść (#1). Zignoruj pukających do drzwi wartowników. Wyjdź na balkonik i przeskocz przez balustradę (#2), tak aby zawisnąć w powietrzu. Zacznij przesuwać się w prawo.

2 - Cozumel - Cruise Ship (1) | Misja 7.1 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry
Chwyć się teraz rynienki i zacznij przemieszczać w górę (#1) - Cozumel - Cruise Ship (1) | Misja 7.1 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Chwyć się teraz rynienki i zacznij przemieszczać w górę (#1). Dotrzesz w końcu do miejsca, w którym będziesz się musiał zatrzymać. W dalszym ciągu przesuwaj się więc w prawo (#2). Stojącego na niewielkim balkoniku wartownika nie musisz się obawiać, gdyż nie zostaniesz przez niego zauważony.

3 - Cozumel - Cruise Ship (1) | Misja 7.1 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry
Ustaw się teraz pod balkonikiem i zaczekaj aż wartownicy zakończą rozmowę (#1) - Cozumel - Cruise Ship (1) | Misja 7.1 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Ustaw się teraz pod balkonikiem i zaczekaj aż wartownicy zakończą rozmowę (#1). Chodzi oczywiście o to żeby jeden z nich odszedł z tego miejsca. Podciągnij się do góry, tak aby znaleźć się na balkoniku (#2). Kucnij i ostrożnie wejdź do środka. Zatrzymaj się przy pierwszym dużym obiekcie. Zapewni ci on bowiem dobrą zasłonę. ZAPISZ też stan gry!

4 - Cozumel - Cruise Ship (1) | Misja 7.1 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry
Teraz musisz zaczekać aż Enrica włamie się do systemu bezpieczeństwa statku w wyniku czego sabotuje kilka maszyn w kasynie (#1) - Cozumel - Cruise Ship (1) | Misja 7.1 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Teraz musisz zaczekać aż Enrica włamie się do systemu bezpieczeństwa statku w wyniku czego sabotuje kilka maszyn w kasynie (#1). Znajdują się one po Twojej prawej stronie. Zwróć także uwagę na idącego w tą stronę gostka (#2). Musi on koniecznie skręcić, zanim zdecydujesz się podjąć dalsze działania.

5 - Cozumel - Cruise Ship (1) | Misja 7.1 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry
Teraz będziesz musiał przedostać się do niewielkiego pomieszczenia, które znajduje się na drugim końcu tego korytarza - Cozumel - Cruise Ship (1) | Misja 7.1 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Teraz będziesz musiał przedostać się do niewielkiego pomieszczenia, które znajduje się na drugim końcu tego korytarza. Obróć się w lewo i ruszaj przed siebie (#1). Następnie skręć troszeczkę w prawo, tak aby przebiec przez centralną część kasyna. Docelowo będziesz musiał dotrzeć do niewielkiego stołu (#2), przy którym zatrzymaj się. Zapisz też stan gry.

6 - Cozumel - Cruise Ship (1) | Misja 7.1 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry
Teraz musisz zaczekać aż patrolujący ten teren wartownik odwróci się - Cozumel - Cruise Ship (1) | Misja 7.1 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Teraz musisz zaczekać aż patrolujący ten teren wartownik odwróci się. Zacznij przemieszczać się w stronę oświetlonego pomieszczenia (#1). Po dotarciu na miejsce będziesz musiał wykonać kilka czynności. Zneutralizuj kamerę ładunkiem EMP. Radziłbym też zniszczyć źródło światła (#2). Masz tu do wykonania kilka czynności, tak więc radziłbym się na to zdecydować. Gdyby zdarzyło się tak, że strzał zostanie usłyszany (korzystaj z pistoletu), schowaj się w szafce.

7 - Cozumel - Cruise Ship (1) | Misja 7.1 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry
Zaczekaj aż sytuacja uspokoi się i wyjdź na zewnątrz - Cozumel - Cruise Ship (1) | Misja 7.1 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Zaczekaj aż sytuacja uspokoi się i wyjdź na zewnątrz. Kamery nie musisz się obawiać, gdyż nie posiada ona noktowizora. W sejfie (#1) odnajdziesz kilka granatów. Zdecydowanie ważniejsze jest jednak to żeby zbliżyć się do kratki wentylacyjnej. Wciśnij odpowiednią ikonkę (#2), tak aby zaliczyć jeden z głównych celów dla NSA.

8 - Cozumel - Cruise Ship (1) | Misja 7.1 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry
9 - Cozumel - Cruise Ship (1) | Misja 7.1 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry