Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Medieval II: Total War - poradnik do gry

Medieval II: Total War - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ruś - Armie | Nacje w Medieval II Total War poradnik Medieval II: Total War

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019

SUGEROWANA STRUKTURA PRZED WYBUDOWANIEM FORTECY:

10 x Woodsmen ( 18 )

8 x Druzhina ( 31 )

2 x Boyars Sons ( 25 )

Łączna siła armii: 466

Gra wyżej przedstawioną armią wymaga dużej koncentracji i uwagi. Trzeba będzie przemieszczać wojska i rozstrzygnąć bitwę możliwie najszybciej. Dobrą taktyką będzie zwabienie wroga na kilka oddziałów woodsmenów. Następnie oskrzydlenie go piechotą i uderzenie od tyłu i boków jazdą. Z tymi działaniami należy zgrać Boyarów, którzy będą mogli krążyć i ostrzeliwać wroga z łuków. Niestety liczyć się trzeba ze stratą wszystkich drwali.

SUGEROWANA STRUKTURA PO WYBUDOWANIU FORTECY:

10 x Dismounted Druzhina ( 29 )

6 x Dvor Cavalry ( 30,5 )

4 x Dismounted Dvor ( 29 )

Łączna siła armii: 589

Tak skonstruowana armia umożliwia toczenie bojów nawet z silniejszymi armiami. Do dyspozycji mamy przyzwoitą piechotę, kawalerię i silną jednostkę łuczniczą, która może też walczyć wręcz. W przypadku nadmiaru florinów można też wdrożyć jednostki piechoty i jazdy dostępne z cytadel (szczególnie Tsars Guard).