Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry

F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Lewiatan (1) | Interwał 04 | FEAR Extraction Point poradnik F.E.A.R.: Extraction Point

CEL: Wyjdź z garażu.

1 - Lewiatan (1) | Interwał 04 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry
Rozpoczynamy w #1 - Lewiatan (1) | Interwał 04 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry

Rozpoczynamy w #1. Chronimy się przed ostrzałem z wrogiego helikoptera, po czym ze skrzyni po lewej zabieramy rakietnicę . Na parkingu dopadnie nas REV6- unikamy za wszelką cenę krycia się za samochodami, które wybuchają, gdy chociaż jedna wroga rakieta w nie trafi. Na tak dużej powierzchni najlepiej będzie zataczać koła wokół przeciwnika (nie będzie w stanie trafić), oddając co chwilę strzał w jego stronę. Z małego budynku przypominającego śmietnik zabieramy apteczkę i kierujemy się do wejścia do garaży #2.

2 - Lewiatan (1) | Interwał 04 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry
Kilka kroków po schodach i staniemy w podziemnym parkingu - Lewiatan (1) | Interwał 04 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry

Kilka kroków po schodach i staniemy w podziemnym parkingu. Jedna ważna rzecz - oszczędzamy amunicję do wyrzutni czy działek . Kryjemy się za filarami #1 i zdejmujemy dwóch żołnierzy, czekających na nas na końcu hali. Obok skrzyni jest wyrzutnia rakiet oraz pancerz - po zabraniu ich schodzimy poziom niżej #2 i zapisujemy grę.

3 - Lewiatan (1) | Interwał 04 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry
Powód, dla którego oszczędzaliśmy przed chwilą amunicję, pojawi się tuż po okrzyku Przyślijcie wspomagany pancerz - Lewiatan (1) | Interwał 04 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry

Powód, dla którego oszczędzaliśmy przed chwilą amunicję, pojawi się tuż po okrzyku "Przyślijcie wspomagany pancerz!". Ów pancerz to REV8, czyli ulepszona wersja REV6. Proponuję zastosować taki styl walki: natychmiast chowamy się za słupem #1. Przeciwnik ustawi się po drugiej stronie filaru i będzie tak stał, od czasu do czasu powolnie próbując do nas podejść. Zależnie od posiadanego ekwipunku, aby zmiękczyć wroga, można użyć przenośnych wieżyczek, zdalnych bomb lub min. Następnie sięgamy po wyrzutnię i używając spowolnienia czasu co chwila wychylamy się zza kolumny, oddając parę strzałów. Jeśli zabraknie nam amunicji, można zaryzykować bieg na koniec hali- znajdziemy tam rakietnicę . Kiedy już uporamy się z maszyną, podchodzimy do #2. Nim zejdziemy na dół, strzelamy do każdej z min, tym samym detonując je.

4 - Lewiatan (1) | Interwał 04 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry
Ponownie zapisujemy grę - Lewiatan (1) | Interwał 04 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry

Ponownie zapisujemy grę. Na tym piętrze również nie będzie kolorowo. Gdy tylko zbliżymy się do niebieskiego samochodu #1, drugi z kolei REV8 zaatakuje. Walka będzie bardziej wymagająca od poprzedniej, ponieważ ilość naszych materiałów wybuchowych zapewne zmalała, a na dodatek mamy mniej amunicji. Z pomocą przyjdzie nam tutaj rakietnica , znajdująca się na końcu hali (pilnuje jej jeden żołnierz). Sposób walki z tym opancerzonym jest identyczny jak poprzednio - chowając się za słupem strzelamy w widoczne zza niego partie ciała REV8. Po walce znów detonujemy miny w przejściu #2 i schodzimy poziom niżej.

5 - Lewiatan (1) | Interwał 04 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry
Przechodzimy przez drzwi i lądujemy na peronie #1 - Lewiatan (1) | Interwał 04 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry

Przechodzimy przez drzwi i lądujemy na peronie #1. W pomieszczeniach po prawej znajdziemy całkiem spory arsenał . Podchodzimy pod kraty i dostajemy wizji. Otworzą się drzwi #2, przez które przechodzimy. Teraz dwa razy skręcamy w prawo i przedostajemy się ciemnym korytarzem do pokoju z telefonem. Znajdziemy tu apteczki, karabinki i pancerz , a oprócz tego dostaniemy nowy cel misji.