Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry

F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pomarańczowa linia (2) | Interwał 03 | FEAR Extraction Point poradnik F.E.A.R.: Extraction Point

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

1 - Pomarańczowa linia (2) | Interwał 03 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry
Gdy już uporamy się z oponentami, przechodzimy przez zakratowane przejście #1, znajdujące się w tunelu - Pomarańczowa linia (2) | Interwał 03 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry

Gdy już uporamy się z oponentami, przechodzimy przez zakratowane przejście #1, znajdujące się w tunelu. Dochodzimy do pomieszczenia po brzegi wypełnionego wodą #2, po czym po drabinkach przedostajemy się na sam szczyt.

2 - Pomarańczowa linia (2) | Interwał 03 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry
W korytarzu, a konkretniej - w kałuży krwi #1, zastawiamy pułapkę - Pomarańczowa linia (2) | Interwał 03 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry

W korytarzu, a konkretniej - w kałuży krwi #1, zastawiamy pułapkę. Podpowiadam, że ładunek wybuchowy powinien być duży. Ciężko opancerzony będzie w posiadaniu miniguna, dlatego właśnie należy zastosować taki fortel. Zwabiamy przeciwnika w zasadzkę - wybuch osłabi go i da nam czas na jego ostateczną eksterminację. Po walce zabieramy z trupa Ciężko opancerzonego prawdziwe cacko - działko TG2A . Następnie schodzimy po schodach #2.

3 - Pomarańczowa linia (2) | Interwał 03 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry
Trafimy do holu, po czym należy przejść przez drzwi #1 - Pomarańczowa linia (2) | Interwał 03 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry

Trafimy do holu, po czym należy przejść przez drzwi #1. Za następnymi drzwiami robimy w tył zwrot i strzelamy do beczki #2. Dzięki temu unicestwiamy dwóch żołnierzy i nie narażamy się na zbędne rany. Se skrzynki zabieramy pancerz , a ze stołu wzmacniacz zdrowia, apteczkę i granaty .

4 - Pomarańczowa linia (2) | Interwał 03 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry
Po wyjściu z poprzedniego pokoju znajdziemy się na korytarzu #1 - Pomarańczowa linia (2) | Interwał 03 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry

Po wyjściu z poprzedniego pokoju znajdziemy się na korytarzu #1. Na całym terenie jest sporo wrogów, ale z naszą nową giwerą radzimy sobie z nimi bez trudu. Kierujemy się w stronę żółtego pomostu #2 - na nim też czają się żołnierze, więc należy zachować ostrożność.

5 - Pomarańczowa linia (2) | Interwał 03 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry
Maszerujemy przez pokój, mieszczący się obok pomostu - Pomarańczowa linia (2) | Interwał 03 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry

Maszerujemy przez pokój, mieszczący się obok pomostu. Idziemy długim korytarzem na wprost, otwieramy drzwi po lewej i schodami schodzimy w dół. Po prawej stronie tego korytarza są drzwi #1. Za nimi doznamy wizji, podczas której zaatakują nas upiory. Stąpamy dalej, aż wjedziemy do pokoju kontroli metra #2.

6 - Pomarańczowa linia (2) | Interwał 03 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry
Tutaj należy przejść przez kratę, umieszczoną w lewym rogu pomieszczenia #1 - Pomarańczowa linia (2) | Interwał 03 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry

Tutaj należy przejść przez kratę, umieszczoną w lewym rogu pomieszczenia #1. Przechodzimy przez szyb wentylacyjny i dochodzimy do korytarza, na którego końcu znajduje się zakratowane przejście #2. Wskakujemy w nie.