Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Just Cause - poradnik do gry

Just Cause - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Świat gry] Ugrupowanie Guerrilla | Just Cause poradnik Just Cause

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019

Ugrupowanie Guerrilla

Oto drabinka rozwoju dla tego ugrupowania

SZCZEBEL 1 - Soldado

Wymagana ilość punktów: 100

Odblokowuje: Samochód: Baxter Petit (mały i niezbyt przydatny; wiele tych aut można odnaleźć w trakcie zabawy); Broń: Harker 357 Sawback Revoler (przydatny rewolwer, szczególnie w starciach z udziałem niewielkich grup przeciwników).

SZCZEBEL 2 - Cabo

Wymagana ilość punktów: 200

Odblokowuje: Samochód: Scando 700 Sedan (stosunkowo szybki, ale niezbyt wytrzymały sedan; może przydać się przy niektórych akcjach, ale na rewelacje nie ma co raczej liczyć)

SZCZEBEL 3 - Sargento

Wymagana ilość punktów: 300

Odblokowuje: Samochód: Shimizu Tumbleweed (w miarę szybki i przy tym dość zwrotny pick-up; przydatny jeśli chcesz w miarę bezpiecznie przemieszczać się po mapie); Broń: Aviv Panthera (bardzo fajny karabin maszynowy, z którego powinieneś oczywiście zacząć korzystać)

SZCZEBEL 4 - Brigada

Wymagana ilość punktów: 500

Odblokowuje: Łódź: Jaeger SFJ 7 (z pontonem tym miałeś już zapewne do czynienia podczas rozgrywania piątego etapu kampanii; jest on dość zwrotny i przy tym w miarę szybki; o dużej wytrzymałości nie ma co jednak marzyć)

SZCZEBEL 5 - Subteniente

Wymagana ilość punktów: 700

Odblokowuje: Motocykl: Apache Army Model 842 (jest to właściwie chopper; maszyny te są wykorzystywane przez niektórych policjantów, tak więc powinny ci być dobrze znane); Broń: Adler FF M-72 (przyzwoity karabin maszynowy, który do momentu zdobycia lepszych giwer możesz traktować jako podstawową broń)

SZCZEBEL 6 - Alferez

Wymagana ilość punktów: 1100

Odblokowuje: Śmigłowiec: Jackson Z-19 Skreemer (ten sam model, który znajdziesz w kryjówce Rioja 04)

SZCZEBEL 7 - Teniente

Wymagana ilość punktów: 1500

Odblokowuje: Samochód: Wallys GP (jest to zwykły jeep, z podobnych maszyn korzysta wojsko, tak więc nie jest to żadna rewelacja; niezła maszyna do przemieszczania się po trudnym terenie, ale niestety ma dość ograniczoną wytrzymałość); Broń: Mako Ocra (jeśli jeszcze nie posiadasz giwery, to po jej odblokowaniu ZDECYDOWANIE powinieneś się w nią zaopatrzyć; mamy tu bowiem do czynienia z wyjątkowo przydatną wyrzutnią rakiet)

SZCZEBEL 8 - Capitan

Wymagana ilość punktów: 2100

Odblokowuje: Samochód: Stinger Buggy (absolutnie nie polecam tej maszyny; jest ona stosunkowo szybka, ale na tym zalety się niestety kończą: buggy jest przede wszystkim bardzo trudny w sterowaniu, nawet na równej nawierzchni)

SZCZEBEL 9 - Comandante

Wymagana ilość punktów: 2700

Odblokowuje: Samochód: Emvee Armadillo (hummeropodobny wehikuł, z którym miałeś już zapewne do czynienia nieco wcześniej; maszyna ta nie zachwyca co prawda osiągami, ale prowadzi się ją w bardzo stabilny sposób)

SZCZEBEL 10 - Coronel

Wymagana ilość punktów: 3700

Odblokowuje: Samochód: Harlan OTWV-2 (jest to niezły wóz opancerzony, z którego korzystałeś już z pewnością wcześniej; może się on przydać się przy wielu misjach); Śmigłowiec: Delta MAH-15 Chimaera (zdecydowanie najlepszy śmigłowiec, który odnajdziesz również przy ostatniej kryjówce agencji; zdecydowanie warto z niego korzystać); Łódź: Pequod Harpoon PC 350 (opancerzona i wyposażona w działko maszynowe łódź patrolowa; może się przydać przy niektórych atakach); Broń: Mako Hammerhead (najlepszy karabin maszynowy z całej gry; niestety... będziesz go zapewne musiał wymienić za wyrzutnię rakiet; postaraj się więc odpowiednio wcześniej odnaleźć inną wyrzutnię RPG, która zajmowałaby oddzielny slot w menu broni)