Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Ace Combat Zero: The Belkan War - poradnik do gry

Ace Combat Zero: The Belkan War - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 17 - THE VALLEY OF KINGS | Ace Combat Zero The Belkan War poradnik Ace Combat Zero: The Belkan War

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

17: THE VALLEY OF KINGS

Coraz bliżej Avalonu - Misja 17 - THE VALLEY OF KINGS | Ace Combat Zero The Belkan War - Ace Combat Zero: The Belkan War - poradnik do gry

Coraz bliżej Avalonu. Zanim tam dotrzemy czeka nas jeszcze przeprawa przez kanion. Nie jest to łatwe zadanie i na pewno nie uda się za pierwszym razem. Najważniejsze to utrzymanie niskiego pułapu, jak tylko wysuniemy się ponad wierzchołki gór zostaniemy trafieni rakietą, której nie idzie uniknąć, zatem od razu po zobaczeniu komunikatu "Warning" obniżamy wysokość. Zachęcam do utrzymania w czasie przelotu dużej prędkości, tak by mieć to już za sobą. Warto po drodze zniszczyć jak największą ilość SAM-ów, aby nie trzeba było stosować zbyt wielu uników w czasie kluczenia po kanionie. Dlatego właśnie zalecam wariacką prędkość, ponieważ wtedy rakiety gubimy momentalnie na każdym zakręcie i nie zawracamy sobie tym głowy. Po drodze miną nas także dwa patrole myśliwców, w obydwu przypadkach możemy strącić po jednym samolocie wysyłając po dwa pociski. Ważne by po zaliczeniu kanionu zniszczenia naszego pojazdu nie przekraczały 50%, inaczej może być trudno. Dolecimy do wrogiej bazy, skąd za chwile zostaną odpalone rakiety V2. Nie przejmujmy się czasem, jest go sporo, spokojnie zostaną jeszcze 2-3 min w zapasie. Zaczynamy od zniszczenia wszystkich wierz na powierzchni, wszelkie AA i SAM-y, które spotkamy również warto ustrzelić. Teraz musimy wlecieć do tunelu, nie warto korzystać ze środkowej dziury, lepiej zaliczać długie loty z jednej strony na drugą, przy czym interesują nas obydwa kierunki. W tunelu musimy oczywiście uważać, nasza prędkość nie powinna przekraczać 300 mil. W każdym pomieszczeniu niszczymy na raz dwa cele, po jednej rakiecie na każdy. W ten sposób po dwóch przelotach otworzą się wszystkie trzy sterowniki rakiet. Jeszcze raz penetrujemy tunel i eliminujemy je. Warto dodać, że nie powinniśmy zawracać sobie głowy samolotami, działami i innymi przeszkodami, które pojawią się w czasie opuszczania tunelu, wykonujemy szybki zawrót, najlepiej beczka + obrót i wracamy niszczyć nasze cele. Po pomyślnej akcji czeka nas tylko scena i pojedynek z Pixim!

1 - Misja 17 - THE VALLEY OF KINGS | Ace Combat Zero The Belkan War - Ace Combat Zero: The Belkan War - poradnik do gry
2 - Misja 17 - THE VALLEY OF KINGS | Ace Combat Zero The Belkan War - Ace Combat Zero: The Belkan War - poradnik do gry