Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Fall: Last Days of Gaia - poradnik do gry

The Fall: Last Days of Gaia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

17. Vesseltown | The Fall Last Days of Gaia poradnik The Fall: Last Days of Gaia

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

LEGENDA - 17. Vesseltown | The Fall Last Days of Gaia - The Fall: Last Days of Gaia - poradnik do gry

LEGENDA:

1 - dźwig

2 - Muzeum Sztuki Ciała

3 - Conny

5 - transporter

6 - helikopter

7 - złom

8 - pracownia Seana

W dolnej części miasta, na terenach byłego portu, znajdziecie mini czołg. Niestety działko pełni <br>w nim funkcję tylko estetyczną. W grze traktowany jest jak każdy inny pojazd.

17.1 Vesseltown

Zlecający misję: Zadanie otrzymacie automatycznie po zapoznaniu się z dokumentami, które znajdziecie przy zwłokach generała Cieniów (13.4).

Zadanie: Odnaleźć Vesseltown i uratować zakładników

Opis: W bazie Cieniów nie znaleźliście żadnych zakładników. Muszą być przetrzymywani gdzieś indziej. Ze znalezionych dokumentów dowiadujecie się o istnieniu osady o nazwie Vesseltown, <br>w której najprawdopodobniej przebywają jeńcy.

Po dotarciu na miejsce miasteczko okaże się całkowicie wymarłe. Nie ma żadnego śladu, ani po cieniach, ani tym bardziej po zakładnikach. Trzeba dokładniej rozejrzeć się po okolicy, może znajdziecie jakieś wskazówki?

Kiedy dotrzecie do dźwigu (1), ujrzycie miejsce, gdzie wszyscy przebywają. Życie miasteczka przeniosło się na dno wyschniętego zbiornika wodnego. Żeby się tam dostać, potrzebny jest dźwig. Obok niego spotkacie mężczyznę o imieniu Andrew. Jest on operatorem maszyny i zgodzi się wam pomóc, jeżeli wcześniej wykonacie dla niego zadanie 17.3.

Po wykonaniu zadania okaże się, że dźwig się zepsuł. Pomóc mu może albo sprawny mechanik, albo znalezienie nowego gaźnika. W drugim przypadku udajcie się do Muzeum (2) i poszukajcie urządzenia w pomieszczeniu znajdującym się na północnym-zachodzie budynku. Po naprawieniu maszyny możecie w końcu zjechać na dół.

PD: 1500

17.2 Vesseltown

Zlecający misję: Zadanie otrzymacie automatycznie po ukończeniu misji 17.1, po zjechaniu dźwigiem na dół.

Zadanie: Pokonać Cieniów okupujących Vesseltown.

Opis: Znaleźliście klatkę z zakładnikami. Żeby ich oswobodzić, musicie uporać się z Cieniami. Kiedy już wszystkich wyeliminujecie, przeszukajcie dokładnie ich ciała. Poza nowym uzbrojeniem <br>i amunicją powinniście wejść w posiadanie klucza od klatki z zakładnikami. Otwórzcie ją <br>i przywitajcie się z siostrą.

PD: 500

17.3 Andrew i muzeum

Zlecający misję: Andrew. Spotkacie go w pobliżu dźwigu (1).

Zadanie: Zdobyć kod wstępu do muzeum.

Opis: Andrew ma wielką ochotę zamieszkać w jakimś porządnym budynku. W okolicy znajduje się taki jeden. Jest to gmach muzeum sztuki ciała. Niestety były kustosz obiektu nie chce słyszeć <br>o wpuszczeniu do środka osób trzecich. Operator dźwigu zgadza się pomóc wam w dostaniu się do dolnej części miasta. Przedtem jednak musicie dostarczyć mu kod wstępu do gmachu muzeum.

Możecie go zdobyć na dwa sposoby: wykonując misję 17.4 lub 17.5 (albo obie). Kiedy Andrew pozna kod, nie będzie miał nic przeciwko zawiezieniu was dźwigiem na dół (17.1).

Uwaga: Jeżeli chcecie wypełnić oba zadania, tj. 17. 4 i 17.5, nie podawajcie kodu operatorowi dźwigu zanim ich wszystkich nie ukończycie.

PD: 1000

Rupert, były kustosz muzeum, nadal na posterunku. - 17. Vesseltown | The Fall Last Days of Gaia - The Fall: Last Days of Gaia - poradnik do gry
Rupert, były kustosz muzeum, nadal na posterunku.

17.4 Osioł Ruperta

Zlecający misję: Conny (3). Jest na południu miasteczka.

Zadanie: Znaleźć zaginionego osła Ruperta.

Opis: Kobieta jest żoną byłego kustosza muzeum - Ruperta. Bardzo chciałaby, żeby mąż poświęcał jej więcej czasu. W przypływie wściekłości zapakowała jego związane z pracą rzeczy na osła i przegnała zwierzę. Teraz prosi was o pomoc w jego odnalezieniu.

Znajdziecie go pasącego się w najlepsze na północy (4), na wzgórzach niedaleko muzeum. Przyprowadźcie go do Conny (3). Musicie co jakiś czas przystawać i czekać, aż was dogoni. Inaczej może się zatrzymać i nie iść dalej.

PD: -

17.5 Quiz Ruperta

Zlecający misję: Rupert. Stoi przed wejściem do muzeum (2).

Zadanie: Znaleźć odpowiedzi na pytania Ruperta.

Opis: Były kustosz nie chce dzielić się kodem z byle kim. Dlatego też musi sprawdzić poziom waszej wiedzy kulturalnej. Zada wam pytania, na które musicie udzielić poprawnych odpowiedzi. Wtedy zdradzi wam kod dostępu do muzeum.

Odpowiedzi na wszystkie pytania znajdziecie w ulotce muzeum, która leży na tyłach budynku, przy śmietniku. Po zapoznaniu się z nią nie powinniście mieć problemów z prawidłowym rozwiązaniem quizu.

Prawidłowe odpowiedzi to kolejno: Ian Wymers (c), Ephrain Ruben (b), 23 stycznia 2043 (f), Morgan (d), Kocham cię na zawsze (d), prawdziwa sztuka nie zna czasu (e), czuję się zaszczycony (g).

PD: -

17.6 Dokumenty Ruperta

Zlecający misję: Rupert. Zastaniecie go wewnątrz muzeum (2).

Zadanie: Znaleźć dokumenty Ruperta.

Opis: Były kustosz zgubił gdzieś swoje materiały i prosi was o pomoc w ich odnalezieniu. Wszystkie przedmioty powinniście znaleźć w gmachu muzeum. Zbierzcie trzy dokumenty pisane <br>i trzy aparaty słuchowe. Papiery znajdziecie używając klawisza "9". Dokumenty dźwiękowe znajdziecie w północno-wschodnim pomieszczeniu (na półce i na stole) oraz w jednej ze skrzynek.

Uwaga: Najlepiej wykonać to zadanie podczas poszukiwania alkoholu i wazeliny potrzebnych do misji 17.7.

PD: -

Jeżeli chcecie obejrzeć zmumifikowane supergwiazdy, zapraszamy do muzeum. - 17. Vesseltown | The Fall Last Days of Gaia - The Fall: Last Days of Gaia - poradnik do gry
Jeżeli chcecie obejrzeć zmumifikowane supergwiazdy, zapraszamy do muzeum.

17.7 Opuścić Vesseltown

Zlecający misję: Brad. Znajdziecie go w pobliżu transportera (5).

Zadanie: Zdobyć części potrzebne do aerokundla.

Opis: Andrew, operator dźwigu, tak bardzo się ucieszył nowym lokum, że zapomniał o swoich obowiązkach. Trzeba odnaleźć sposób, by dostać się na górę bez jego pomocy. Na szczęście Brad i Craig stworzyli pojazd latający, który umożliwi wam przedostanie się do górnej części miasta. Do jego ukończenia potrzebne są jeszcze dwie części: wirnik i szyba.

Wirnik wymontujecie z leżącego na północnym-wschodzie wraku helikoptera (6), szybę zabrać można z białego samochodu stojącego przy stercie złomu (7).

Po dostarczeniu części Bradowi musicie trochę poczekać, na przykład rozpoczynając zadanie 14.7, i już będziecie mogli wzbić się w przestworza. Dodam, że nie na długo.

PD: 1000

17.8 Wynalazek Seana

Zlecający misję: Emily. Siedzi przy ognisku, na wschód od transportera (5).

Zadanie: Dowiedzieć się, nad czym pracował Sean i pomóc Emily w kontynuacji jego dzieła.

Opis: Mąż Emily, Sean, zaginął. Żona wie tylko, że pracował nad jakimś wynalazkiem w swojej pracowni. Prosi bohaterów o zbadanie sprawy i podzielenie się z nią ewentualnymi odkryciami.

Udajcie się do miejsca pracy Seana (8) i podnieście jego notatki oraz dziennik (użyjcie klawisza "9"). Dowiecie się z nich, że pracował on nad bardzo skuteczną substancją blokującą wpływ promieniowania UV. Uzyskuje się ją z odpowiednio przyciętych pędów pewnej rośliny.

Opowiedzcie Emily o wszystkim, czego się dowiedzieliście. Sama postanowi wyprodukować opracowany przez jej męża preparat. Potrzebować do tego będzie jednak wazeliny i alkoholu przemysłowego.

W międzyczasie Brad i Craig dokończyli budowę pojazdu latającego (17.6). Zostaliście jego pierwszymi (i ostatnimi) oblatywaczami. Po chwili będziecie na górze. Potrzebne przedmioty znajdziecie w warsztacie, w muzeum (2).

Uwaga: Najlepiej podczas wykonywania tego zadania zająć się od razu misją 17.8.

PD: 900