Auta - poradnik do gry

Auta - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Auta - poradnik do gry

Grasz w Auta - Auta - poradnik do gry

Grasz w Auta? Świetnie się składa, gdyż chciałbym powitać Cię w poradniku poświeconym tej produkcji, w którym mam nadzieje znajdziesz odpowiedzi na wiele pytań. Rady zostały podzielone na trzy główne działy, odpowiednio relacjonujące przebieg licznie czekających Cię wyścigów, cech charakterystycznych sezonu o Złoty Tłok oraz wybrane minigry.

Świadomie zrezygnowałem z aspektów poznawczych programu, czyli elementarnych porad na temat jak np. wygląda proces podejmowania zadań dostępnych w krainie, ich zależności, bądź otoczki fabularnej. O tym można dowiedzieć się z marszu rozpoczynając zabawę, której nie chce Ci psuć, więc uznałem takie informacje za zbędne. Pełną swobodę zostawiam również w doborze misji, nie podając jakie czekają Cię laury za zwycięstwo. W trakcie rozgrywki zawsze będziesz miał co najmniej dwa nowe zadania do wykonania, a myśląc o zakończeniu gry z maksymalnym wynikiem, musisz po prostu wszystkie zaliczyć, w jakiej tylko chcesz kolejności.

Słowo wyjaśnienia należy się także wyselekcjonowanym minigrom. Proponowane rozwiązania oraz porady dotyczą tylko tych o największym stopniu trudności. Przyznasz mi chyba rację, że przesadą byłoby rozwodzić się przykładowo o nauce ostrego zakrętu przez Wójta, poświęcając temu jeszcze osobny rozdział. Tyczy się to również innych bardzo prostych i banalnych w obsłudze gierek. Ich skrótowe i jak mi się wydaje wystarczające objaśnienie znajdziesz czytając początek właściwego rozdziału. Mimo wszystko, jeżeli z jakimś nie opisanym tu zagadnieniem masz problemy, zawsze możesz skorzystać z oficjalnej drogi do zadania pytania, na pewno odpowiem.

Poradnik został przygotowany na podstawie tego, co naprawdę może Ci pomóc w osiągnięciu celów. Zapraszam więc do przyjemnego wertowania jego stron.

Daniel "Thorwalian" Kazek

Informacje o Auta - poradnik do gry

Autor : Daniel Thorwalian Kazek

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 28, ilustracje: 221 .

Popularne strony w Auta - poradnik do gry

Auta - screen - 2006-08-24 - 71219Auta - screen - 2006-08-24 - 71218Auta - screen - 2006-08-24 - 71217Auta - screen - 2006-08-24 - 71216Auta - screen - 2006-08-24 - 71215Auta - screen - 2006-08-24 - 71214Auta - screen - 2006-08-24 - 71213Auta - screen - 2006-08-24 - 71212Auta - screen - 2006-08-24 - 71211

08.04.2010 17:23
brtosek
3
Junior

te minigierki są obowiązkowe

10.04.2010 07:14
odpowiedz
brtosek
3
Junior

Te mini gry są obowiązkowe?

10.04.2010 09:17
adam11$13
😜
odpowiedz
adam11$13
71
Phantom Thief

Obowiązkiem to jest chodzenie do szkoły i na msze w kościele w niedziele xD

01.12.2010 12:45
odpowiedz
brtosek
3
Junior

Jak sie zmienia kolor Zygzaka na niebieski i żeby był z napisem DINOCO.
Jak są jakieś kody żeby zmienić kolor Zygzaka na niebieski z napisem DINOCO do podajcie je i podajcie jaki klawisz trzeba wcisnąć żeby można było wpisać ten kod.Proszę o najszybszą odpowiedź.Pliss.