Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

True Crime: New York City - poradnik do gry

True Crime: New York City - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Informator - King - Misja 2 "Meet and beat" | Misje poboczne w True Crime poradnik True Crime: New York City

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

Misja 2 "Meet and beat"

Przydatna broń: paralizator elektryczny, pistolet, "śrutówka".

Przydatne umiejętności: w prowadzeniu pojazdów - "dopalacz" (nitro boost), perfekcyjny skręt o 90 stopni (insta-turn), "palenie gumy" (peelout).

Wyobraź sobie, że paru cieniasów porwało dla okupu Slima, którego wcześniej poznałeś. King oczywiście nie zamierza płacić czy negocjować. Twoim zadaniem jest dorwać jednego z tych frajerów i zmusić go do podania adresu, pod którym przetrzymywany jest nieborak Slim. Po wyjściu od taty z więzienia szybko rozejrzyj się za jakimś (najlepiej sportowym) wózkiem na ulicy - zarekwiruj go machając odznaką i ruszaj na spotkanie (race to meeting) z jednym z porywaczy (pomarańczowy romb na mapie, trójkąt tego samego koloru na obwódce kompasu). Masz niewiele czasu na dotarcie tam, dokładnie minutę. Podaję trasę, którą ja pojechałem ale chyba nie jest to najlepsza droga. Jedź prosto Centre St spod więzienia na północ, północny wschód. Niedaleko stacji metra skręć w Canal St (w lewo) a potem w prawo, w Lafayette St (uwaga, kawałek pod prąd !) i znowu w lewo, w Howard St. Na końcu tej ulicy odbij w prawo, w Mercer St i przejedź kawałek pod prąd do zielonego słupa światła, który zobaczysz po prawej stronie drogi. Wysiądź z fury i zmuś do mówienia frajera stojącego na chodniku (interrogate rep) pod świetlnym słupem. [1]

[1] - Informator - King - Misja 2 Meet and beat | Misje poboczne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry

[1]

[2] - Informator - King - Misja 2 Meet and beat | Misje poboczne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry

[2]

Jeśli zacznie uciekać możesz go gonić i rzucić się na niego lub po prostu strzelić mu w kończynę z pistoletu (w trybie celowania precyzyjnego). Będzie stawiał opór więc najlepiej (aby zaoszczędzić czasu) potraktuj go paralizatorem elektrycznym albo pobij (np. mocnym karate) i znaną Ci już metodą klapsów zmuś do mówienia - sypnie adres, pod którym znajdziesz Slima i resztę oprychów, którzy go porwali. [2] Wracaj szybko do samochodu i udaj się pod wskazane namiary (race to safe house) - jedź tą ulicą (Mercer St) kawałek i na pierwszym skrzyżowaniu skręć w prawo, w Grand St. Dojeżdżając do Avenue of the Americas odbij w prawo a potem w lewo, w Broome St. Następnie skręć w prawo w Hudson St i jedź nią prosto. Mijając Vandam St zobaczysz po prawej stronie budynek z migającymi na zielono drzwiami i szyldem z napisem MAS nad nimi. Wysiądź z wozu i wejdź do budynku. Musisz uratować Slima (rescue Slim) cały czas ścigając się z uciekającym czasem. Biegnij korytarzem prosto, po drodze wyciągając broń. Dwóch panów stojących pod drzwiami na wprost możesz zneutralizować paralizatorem i zakuć w kajdanki, ale zegar tyka, więc najlepiej ich po prostu odstrzelić ze "śrutówki". Wejdź do pokoju, który znajduje się za drzwiami pilnowanymi przez tych martwych już goryli (drzwi zaczną migać na zielono ). [3]

[3] - Informator - King - Misja 2 Meet and beat | Misje poboczne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry

[3]

[4] - Informator - King - Misja 2 Meet and beat | Misje poboczne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry

[4]

W środku odstrzel ze strzelby śrutowej trzech zbirów w salonie na wprost (możesz też zlikwidować ich z pistoletów zabranych wcześniej mętom pilnującym drzwi). Potem wejdź do sypialni po prawej, w której widać już Slima (jak zwykle nienagannie ubrany ;-). [4] Postaraj się zneutralizować strzałem w kończynę a potem aresztować ostatniego bandziora stojącego przy Slimie - jeśli zbir pochwyci naszego porwanego przymierz w trybie celowania precyzyjnego i grzej z pistoletu (śrut ze strzelby mógłby zrobić krzywdę Slimowi). Ostatecznie możesz nie patyczkować się z oprychem i go zwyczajnie zabić.