Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Twierdza: Krzyżowiec - poradnik do gry

Twierdza: Krzyżowiec - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Krzyżowiec] 3. Kraj pokryty kurzem poradnik Twierdza: Krzyżowiec

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

3. Kraj pokryty kurzem

Czas poszerzyć strefę naszych wpływów jednak jak zwykle nie ma nic za darmo. Tym razem przeciw sobie mamy dwóch kalifów. Pocieszający jest jednak fakt, że w tej walce będziemy mieli również sojusznika.

[5] - [Krzyżowiec] 3. Kraj pokryty kurzem - Twierdza: Krzyżowiec - poradnik do gry

[5]

[6] - [Krzyżowiec] 3. Kraj pokryty kurzem - Twierdza: Krzyżowiec - poradnik do gry

[6]

Początek tej misji powinien standardowo już rozpoczynać się od rozbudowy bazy. Mamy dużo terenu do zagospodarowania oraz dobry dostęp do surowców. Wykorzystajmy to budując szybko silną gospodarczo osadę. Dość wcześnie musimy też pomyśleć o obronie naszej bazy. Najważniejsze jest wojsko, choć z czasem powinniśmy pomyśleć o budowie murów i wież. Szczególnie powinniśmy się zabezpieczyć od północy gdyż z tamtego kierunku głównie nacierał będzie wróg. Obwarowania najlepiej osadzić od razu łucznikami bądź kusznikami [5], którzy zajmą się wrogiem z oddali (pamiętajmy, że należy wybudować schody aby wojsko mogło dostać się na mury czy wieże). Można również pomyśleć o machinach oblężniczych choć niekoniecznie. Za to na pewno warto zainwestować w studnię bądź w bardziej wydajną kadź z wodą, które pozwolą nam na gaszenie pożarów rozniecanych przez wroga. Gdy będziemy już gotowi do ataku, dobrze jest zaobserwować, czy nasz sprzymierzeniec nie atakuje już któregoś z wrogów - jeśli tak to wspomóżmy go, jeśli nie to możemy atakować na dowolnego z kalifów. Pamiętajmy jednak, że lepiej najpierw skupić całe siły na jednym z wrogów i dopiero gdy on upadnie wziąć się za drugiego. Jeśli chodzi o budowę naszej armii, to lepiej skoncentrować się na wojsku, gdyż nasz sojusznik będzie próbował nas wesprzeć machinami do burzenia murów, które pozwolą nam na bezproblemowe dostanie się do środka wrogich twierdzy [6]. Gdy pokonamy już drugiego z kalifów wygrywamy - nieważne, kto go zabije - czy nasze, czy sojusznicze wojska.