Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Elder Scrolls IV: Oblivion - poradnik do gry

The Elder Scrolls IV: Oblivion - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Hermaeous Mora | Misje daedryczne w The Elder Scrolls IV Oblivion poradnik The Elder Scrolls IV: Oblivion

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Hermaeous Mora

Lokalizacja: 3s18;

Jeśli twoja postać jest na co najmniej dwudziestym poziomie doświadczenia, wykonałeś wszystkie pozostałe Daedric Quests oraz ukończyłeś już misję 'Blood of the Daedra' z głównego wątku fabularnego, w czasie snu odwiedzony zostaniesz przez posłańca od Hermaeousa Mory. Odbywa się to na podobnej zasadzie jak wizyty Luciena z Dark Brotherhood lub posłańców Gray Foxa w Thieves Guild.

Hermaeous Mora życzy sobie twojej obecności przy jego ołtarzu - Hermaeous Mora | Misje daedryczne w The Elder Scrolls IV Oblivion - The Elder Scrolls IV: Oblivion - poradnik do gry

Hermaeous Mora życzy sobie twojej obecności przy jego ołtarzu. Udaj się tam i porozmawiaj z nim. Masz za zadanie zebrać 10 dusz, po jednej na każdą rasę zaludniającą Cyrodiil. Jak już roztrząsaliśmy przy okazji wstępu do Dark Brotherhood, zabijanie kogo popadnie nie jest w Oblivionie mądre, gdyż może ograniczyć dostęp do części questów.

Rozwiązanie jest jednak bardzo proste - wystarczy zrobić małą rundkę po pozostałych ołtarzach, które odegrały już przecież w grze swoją rolę. Wśród wyznawców daedrycznych książąt znajdziemy przedstawicieli każdej z ras. Nie są oni zbyt solidarni i najczęściej nie reagują gdy mordujemy ich kolegów na ich oczach.

Hermaeous to z pewnością najbardziej groteskowy ze wszystkich książąt. - Hermaeous Mora | Misje daedryczne w The Elder Scrolls IV Oblivion - The Elder Scrolls IV: Oblivion - poradnik do gry
Hermaeous to z pewnością najbardziej groteskowy ze wszystkich książąt.

Potrzebujesz dusz: Altmera, Argoniana, Bosmera, Bretona, Dunmera, Imperiala, Khajiita, Norda, Orka i Redguarda. Procedura zdobywania ich byłaby bardzo prosta, gdyby nie pewien bug. Powinno wyglądać to w ten sposób, że rzucamy na wybraną ofiarę czar Mora's Soul Trap (otrzymujemy go po rozmowie z bóstwem), a następnie zabijamy ją w ciągu dwóch minut. Niestety, coś powoduje, że czar rzadko "chwyta" i może być ucieknięcie się do pewnej sztuczki.

W naszym przypadku działało dwukrotne rzucenie czaru na jakąś przypadkową ofiarę poboczną, a następnie również dwukrotne rzucenie go na właściwą już osobę (w obrębie tej samej lokacji i w ciągu umówionych dwóch minut oczywiście). Być może problem ten poprawiony zostanie w którymś z patchy, póki co kombinowanie jest jedynym sposobem na ominięcie problemu.

Gdy zdobędziesz wszystkie 10 dusz, wracaj do Hermaeousa, który ma dla ciebie coś specjalnego: księgę Oghma Infinium. Gdy ją otworzysz, zostaniesz zapytany o drogę, którą chcesz podążać: Steel, Shadow lub Spirit.

Steel - zwiększenie umiejętności Blade, Heavy Armor oraz Blunt;

Shadow - zwiększenie umiejętności Sneak, Security, Light armor;

Spirit - zwiększenie umiejętności Destruction, Conjuration, Restoration.