Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - poradnik do gry

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 5 | Siły Zła | Władca Pierścieni Bitwa o Śródziemie II poradnik Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II

Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019

Siły Zła 5 - Mroczna Puszcza

Cele misji:

  • Udaj się na północ, do Starej Leśnej Drogi.
  • Znajdź inne przejście na drugą stronę rzeki.
  • Zbuduj i obroń wieże bojowe w wyznaczonych punktach, zanim zrobią to elfy.
  • Znajdź i zniszcz obóz entów.
  • Sprowadź Szelobę, aby ujarzmić pająki.
  • Znajdź i zniszcz bazy elfów.

Rozbudowujemy bazę i armię, poczym udajemy się do mostu na północ od naszej bazy. Enty zniszczą przejście, udajemy się więc na wschód, którędy przekroczymy rzekę. Za rzeką znajduje się baza Entów i ich Wiece #1 w których powstają żyjące drzewa, musimy je zniszczyć.

Naszym kolejnym zadaniem będzie udanie się do Starej Leśnej Drogi. Musimy tam wybudować cztery #2 wieże strażnicze. Nie będzie to łatwe zadanie, wróg skumulował w tych okolicach #3 #4 ogromne siły i zbudował budynki do rekrutacji wojsk. Do póki nie zniszczymy źródeł wrogiej armii, nie uda nam się przejąć kontroli nad Lasem.

1 - Misja 5 | Siły Zła | Władca Pierścieni Bitwa o Śródziemie II - Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - poradnik do gry
2 - Misja 5 | Siły Zła | Władca Pierścieni Bitwa o Śródziemie II - Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - poradnik do gry
3 - Misja 5 | Siły Zła | Władca Pierścieni Bitwa o Śródziemie II - Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - poradnik do gry
Plan wygląda następująco - Misja 5 | Siły Zła | Władca Pierścieni Bitwa o Śródziemie II - Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - poradnik do gry

Plan wygląda następująco. Rozbudowujemy maksymalnie bazę, przejmujemy kontrolę nad Legowiskiem Pająków nieopodal naszej bazy za pomocą czaru Lojalności. Sprowadzamy Szelobę (dużego pająka - jednego z naszych bohaterów) w miejsce #5 , aby ujarzmić mieszkające tam pająki.

Zdobywamy trzy wieże (wszystkie, prócz tej wysuniętej najbardziej na północny wschód) i bronimy ich, szykując się do natarcia na miejsca #3 #4 . Aby nie trzeba było transportować armii przez całą mapę, możemy zbudować budynki do rekrutacji wojsk w miejscu #6 . Warto wejść także w posiadanie mocy o nazwie Barykada - przywołuje wieże obronną z łucznikami. Gdy uzbieramy dużą armię, atakujemy wpierw na bazę wroga #4 - znajduje się tam wejście z boku, nie trzeba więc niszczyć bramy wejściowej #8 . Po zrównaniu z ziemią bazy elfów #8 , ruszamy do miejsca #3 . Nie zapomnijmy, aby przy walce atakować z kilku stron na raz i używać dostępnych mocy, szczególnie Czatownika #7 .

4 - Misja 5 | Siły Zła | Władca Pierścieni Bitwa o Śródziemie II - Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - poradnik do gry
5 - Misja 5 | Siły Zła | Władca Pierścieni Bitwa o Śródziemie II - Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - poradnik do gry
6 - Misja 5 | Siły Zła | Władca Pierścieni Bitwa o Śródziemie II - Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - poradnik do gry
7 - Misja 5 | Siły Zła | Władca Pierścieni Bitwa o Śródziemie II - Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - poradnik do gry