Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - poradnik do gry

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 4 | Siły Dobra | Władca Pierścieni Bitwa o Śródziemie II poradnik Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II

Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019

Siły Dobra 4 - Góry Błękitne

Cele misji:

  • Zabij smoka.
  • Zbuduj fortecę wewnątrz jaskini.
  • Zlikwiduj wszystkie pajęcze legowiska.
  • Zniszcz drzwi cytadeli.
  • Zbuduj dwa szyby kopalniane.
  • Zniszcz wszystkie legowiska ognistych smoków.

Wchodzimy do groty, którą oczyszczamy z wrogich jednostek. W środku stawiamy fortecę #1 i rozbudowujemy bazę. Gdy zbudujemy już większą armię, ograniczoną liczbą populacji - 700, wyruszamy na wschód do bramy #2 . Po drodze niszczymy wrogie odziały. Do groty, którą upodobał sobie zły smok możemy dostać się na dwa sposoby: drzwiami do cytadeli, które i tak trzeba zniszczyć przy użyciu Burzycieli aby wykonać zadanie dodatkowe, oraz wejściem koło mostu na północ od bramy #3 .

1 - Misja 4 | Siły Dobra | Władca Pierścieni Bitwa o Śródziemie II - Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - poradnik do gry
2 - Misja 4 | Siły Dobra | Władca Pierścieni Bitwa o Śródziemie II - Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - poradnik do gry
3 - Misja 4 | Siły Dobra | Władca Pierścieni Bitwa o Śródziemie II - Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - poradnik do gry
Wewnątrz czeka nas sporo walki - Misja 4 | Siły Dobra | Władca Pierścieni Bitwa o Śródziemie II - Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - poradnik do gry

Wewnątrz czeka nas sporo walki. Jedną duża grupą (małe oddziały nie mają szans) przemierzamy więc zakamarki groty i niszczymy wroga, w tym m.in. wykonujemy dodatkowe zadanie: zniszczenie trzech legowisk ognistych smoków. Na koniec przyjdzie nam walczyć ze smokiem w komnacie na północnym-wschodzie #4 . Do jego unicestwienia niezbędne są jednostki miotające bronią na odległość. W walce z bestią ziejącą ogniem zginie wielu krasnoludów, warto więc nieopodal walki finałowej zbudować Szyb Kopalniany, aby móc szybko transportować wojowników z naszej bazy na pole walki. Nie muszę chyba przypominać, aby korzystać z dostępnej magii?