Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry

Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Imprezy wyścigowe | Czarna lista 6 - Ming | Need for Speed Most Wanted (2005) poradnik Need for Speed: Most Wanted (2005)

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

1. Sprint - West Park & Lyons

Powinieneś już powoli przyzwyczajać się do tego, iż na większości kolejnych tras będą dominowały długie proste. Musisz więc dysponować odpowiednio szybkim pojazdem, tak aby móc dotrzymać kroku pozostałym zawodnikom. Pierwsze łuki są bardzo proste do pokonania. Mniej więcej w połowie drogi czeka Cię jednak wyjątkowo ostry skręt w prawo (#1), przed którym koniecznie musisz zwolnić. Przed Tobą najtrudniejsze zakręty tego przejazdu. W pewnym miejscu będziesz musiał pokonać ich całą serię (#2). Radziłbym więc dokładnie je sobie wymierzać, tak aby przypadkowo nie uderzyć w bandę. Weź również pod uwagę to, iż znajdujesz się niedaleko mety, tak więc nie możesz się już dać nikomu wyprzedzić.

1 - Imprezy wyścigowe | Czarna lista 6 - Ming | Need for Speed Most Wanted (2005) - Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry
2 - Imprezy wyścigowe | Czarna lista 6 - Ming | Need for Speed Most Wanted (2005) - Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry

2. Próba czasowa - Interchange & Tunnel

Przejazd ten nie jest zbyt ciężki, musisz się jednak liczyć z obecnością stróżów prawa. W wielu miejscach będziesz mógł delikatnie ścinać zakręty. Zdecydowanie warto to robić. Po drodze będziesz też mógł skorzystać z dość oczywistego skrótu (#1). Uważaj, gdyż w dalszej części etapu pojawi się konieczność pokonania ostrzejszego zakrętu w prawo (#2). Obowiązkowo musisz przed nim wyhamować. Końcówka będzie od Ciebie wymagała wykonania kilku ostrożniejszych posunięć. Generalnie jednak nie masz się czego obawiać.

2 - Imprezy wyścigowe | Czarna lista 6 - Ming | Need for Speed Most Wanted (2005) - Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry
3 - Imprezy wyścigowe | Czarna lista 6 - Ming | Need for Speed Most Wanted (2005) - Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry

3. Sprint - Hwy 201 & Lyons

Na tej trasie jest WYJĄTKOWO dużo prostych, tak więc musisz pilnować się, gdyż przeciwnicy posiadają bardzo szybkie maszyny. Często korzystaj z nitro. Po dotarciu do rozwidlenia dróg wybierz oczywiście prawą odnogę (#1), tak aby nie tracić cennego czasu. Najtrudniejsza jest jak zwykle sama końcówka. Przede wszystkim, zetnij sobie drogę (#2). Bez obaw, nic na tym nie stracisz. JEDŹ PROSTO. Nie skręcaj zbyt wcześnie, gdyż uderzysz w mur. Po wyjechaniu z podziemnego garażu ostro skręć w prawo, a gdy tylko wyjedziesz na prostą skorzystaj z nitro.

3 - Imprezy wyścigowe | Czarna lista 6 - Ming | Need for Speed Most Wanted (2005) - Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry
4 - Imprezy wyścigowe | Czarna lista 6 - Ming | Need for Speed Most Wanted (2005) - Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry

4. Próba czasowa - Penitentiary

Początkowa część tego przejazdu nie powinna ci sprawić większych problemów. Uważaj jedynie na dość niepozorną skocznię, która może wytrącić Cię z upatrzonego toru jazdy. Po dotarciu do drogi prowadzącej pod autostradą radziłbym nieco zwolnić, gdyż istnieje duże ryzyko zderzenia z jednym z okolicznych słupów (#1). Powinieneś w końcu dojechać do centralnej części dzielnicy. Czeka Cię tu dość wymagający slalom (#2). Jeśli jednak posiadasz zwrotny wóz, to powinieneś sobie z nim w miarę sprawnie poradzić.

4 - Imprezy wyścigowe | Czarna lista 6 - Ming | Need for Speed Most Wanted (2005) - Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry
5 - Imprezy wyścigowe | Czarna lista 6 - Ming | Need for Speed Most Wanted (2005) - Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry

5. Sprint - Bond & Country Club

Etap ten jest stosunkowo ciężki, aczkolwiek można sobie z nim już przy pierwszym podejściu poradzić. Tuż po starcie będziesz musiał pokonać dwa ostre zakręty (#1). Pamiętaj o tym, aby odpowiednio się przed nimi ustawiać. Korzystaj też z nitro. Kolejne dwa zakręty pojawią się za kilka chwil. O ile z pierwszym powinno ci pójść dość gładko, o tyle drugi może sprawić trochę problemów (#2). Końcowa część przejazdu jest już pozbawiona większych utrudnień. Czekają Cię za to liczne proste. Dużo więc zależy od osiągów aktualnie posiadanej maszyny.

5 - Imprezy wyścigowe | Czarna lista 6 - Ming | Need for Speed Most Wanted (2005) - Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry
6 - Imprezy wyścigowe | Czarna lista 6 - Ming | Need for Speed Most Wanted (2005) - Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry

6. Drag - Riverside & Terrace

Kolejny wyścig Drag, w którym będziesz się musiał wykazać umiejętnością szybkiego zmieniania toru jazdy (#1). Wbrew pozorom, nie powinien ci on sprawić większych problemów, szczególnie gdy poznasz "rozkład" aut cywilnych.

7 - Imprezy wyścigowe | Czarna lista 6 - Ming | Need for Speed Most Wanted (2005) - Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry

7. Próba czasowa - Hwy 201 & Forest

Trasa ta jest wyjątkowo prosta, zakładając oczywiście, iż dysponujesz odpowiednio szybkim pojazdem. W początkowej fazie wyścigu będziesz musiał pokonać kilka prostych odcinków oraz niezbyt wymagających łuków. Uważaj, gdyż na niektórych z nich przy "ekstremalnych" prędkościach może Cię nieco wyrzucać (#1). Najwięcej problemów sprawi ci zapewne ostry skręt w lewo (#2). Jeśli chcesz możesz go spróbować ściąć, ale nie robiąc tego właściwie niewiele stracisz.

6 - Imprezy wyścigowe | Czarna lista 6 - Ming | Need for Speed Most Wanted (2005) - Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry
7 - Imprezy wyścigowe | Czarna lista 6 - Ming | Need for Speed Most Wanted (2005) - Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry