Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Nibiru: Wysłannik Bogów - poradnik do gry

Nibiru: Wysłannik Bogów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

ŚWIĄTYNIA ŚWITU (3) | MEKSYK | Nibiru Wysłannik Bogów poradnik Nibiru: Wysłannik Bogów

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Jak się do tego zabrać? Długo nad tym myślałem, w końcu podszedłem do tego tak:

  • Oznaczyłem kręgi - od 1 (wewnętrzny) do 5 (całkiem na zewnątrz, nieco ciemniejszej barwy).
  • Cztery szeregi kul, każdy innego koloru, przypisałem do poszczególnych godzin, zgodnie z kolorowymi znakami powyżej - tak więc na godzinie 12 miały być czerwone, na 3 zielone, na 6 białe, a na 9 złote.
  • Jeden otwór wolny, ten na kręgu 5 służył do przemieszczania kul, które można przesuwać do środka i na zewnątrz.
  • Kręgi przesuwają się zarówno zgodnie z ruchem wskazówek zegara (LPM), jak i w odwrotnym kierunku (PPM).

Chyba czas zabrać się za przesuwanie kul i kręgów:

  • 5 krąg przesunąłem PPM, a wszystkie kule skierowałem na zewnątrz,
  • 1 krąg PPM - wszystkie kule do środka,
  • 5 krąg PPM - złota kula do środka,
  • 5 krąg PPM - wszystkie kule na zewnątrz,
  • 2 krąg PPM - czerwona kula do środka,
  • 3 krąg PPM - wszystkie kule do środka,
  • 5 krąg PPM - wszystkie kule na zewnątrz,
  • 2 krąg PPM - złota kula do środka (wolny otwór na godzinie 9, w 2 kręgu).

Teraz kolej na krąg drugi. Pierwszego już nie ruszam:

  • 2 krąg LPM - wszystkie kule do środka,
  • 5 krąg LPM - złota kula do środka,
  • 5 krąg PPM - wszystkie kule na zewnątrz,
  • 3 krąg PPM - dwie złote kule do środka,
  • 4 krąg PPM - wszystkie kule do środka,
  • 5 krąg PPM - wszystkie kule na zewnątrz,
  • 2 krąg LPM - biała kula do środka,
  • 2 krąg PPM - kule bez zmian (wolny otwór na godzinie 3, w 2 kręgu).

Połowa roboty za mną. Teraz krąg trzeci:

  • 3 krąg PPM - zielona kula do środka,
  • 3 krąg LPM - wszystkie kule do środka,
  • 5 krąg LPM - kule zielona i złota na zewnątrz
  • 4 krąg PPM - złota kula do środka,
  • 4 krąg LPM - kule bez zmian (wolny otwór na godzinie 12, w 4 kręgu),
  • 3 krąg PPM - czerwona kula na zewnątrz,
  • 3 krąg LPM - zielona kula na zewnątrz,
  • 3 krąg LPM - zielona kula do środka,
  • 3 krąg PPM - kule bez zmian (wolny otwór na godzinie 12, w 3 kręgu).

Jest coraz lepiej. Teraz końcówka:

  • 4 krąg PPM - czerwona kula do środka,
  • 4 krąg LPM - kule bez zmian (wolny otwór na godzinie 3, w 4 kręgu),
  • 5 krąg LPM - kule bez zmian (wolny otwór na godzinie 3, w 4 kręgu),
  • 5 krąg LPM - zielona kula do środka. Koniec!
1 - ŚWIĄTYNIA ŚWITU (3) | MEKSYK | Nibiru Wysłannik Bogów - Nibiru: Wysłannik Bogów - poradnik do gry
2 - ŚWIĄTYNIA ŚWITU (3) | MEKSYK | Nibiru Wysłannik Bogów - Nibiru: Wysłannik Bogów - poradnik do gry
Gdy skończyłem układać kolorowe kule, usłyszałem chrzęst przesuwanej kamiennej ściany i oczom moim ukazał się piękny, szmaragdowy kamień - ŚWIĄTYNIA ŚWITU (3) | MEKSYK | Nibiru Wysłannik Bogów - Nibiru: Wysłannik Bogów - poradnik do gry

Gdy skończyłem układać kolorowe kule, usłyszałem chrzęst przesuwanej kamiennej ściany i oczom moim ukazał się piękny, szmaragdowy kamień. Zabrałem go i wyszedłem ze świątyni.

Poszedłem do obozu archeologów, pogadałem z Pierem i potwierdziłem wieczorne spotkanie z Pedro - ŚWIĄTYNIA ŚWITU (3) | MEKSYK | Nibiru Wysłannik Bogów - Nibiru: Wysłannik Bogów - poradnik do gry

Poszedłem do obozu archeologów, pogadałem z Piere'm i potwierdziłem wieczorne spotkanie z Pedro.

3 - ŚWIĄTYNIA ŚWITU (3) | MEKSYK | Nibiru Wysłannik Bogów - Nibiru: Wysłannik Bogów - poradnik do gry
4 - ŚWIĄTYNIA ŚWITU (3) | MEKSYK | Nibiru Wysłannik Bogów - Nibiru: Wysłannik Bogów - poradnik do gry