Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragonshard - poradnik do gry

Dragonshard - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział V - Gift of the Dragon Fathers | Lizardfolks w Dragonshard poradnik Dragonshard

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Zadania główne:

#1 - Awaken The Drakes (Obudź Smoki)

 

#1a - Find the Spirit of the Drake (Znajdź Spirit of the Drake)

#1b - Complete the Trial of Strength (Przejdź próbę siły)

#1c - Complete the Trial of Wits (Przejdź próbę inteligencji)

#1d - Summon the Fire Drakes (Przyzwij Fire Drakes)

#2 - Destroy the Umbragen (Zniszcz Umbragen)

#3 - The Nomad's Safe Passage (Zapewnij Nomadom bezpieczne przejście)

 

#3a - Slay the Minotaurs (Zniszcz Minotaurow)

#3b - Retrieve the Navigation Tool (Odzyskaj Navigation Tool)

#4 - The Illithid Invasion (Inwazja Illithid)

 

#4a - Destroy the Illithid Portal (Zniszcz portal Illithid)

#4b - Return to the Yuan-Ti Elder (Powróc do Yuan-Ti)

Zadania poboczne:

#1 - Claim the Minotaur's Hoard

#2 - Bonus - Puzzle Master

Okazuje się, że nasze wysiłki mające na celu obronę Heart of Siberys przed zakusami najeźdźców mogą wspomóc inne mityczne bestie - Fire Drakes - Rozdział V - Gift of the Dragon Fathers | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry

Okazuje się, że nasze wysiłki mające na celu obronę Heart of Siberys przed zakusami najeźdźców mogą wspomóc inne mityczne bestie - Fire Drakes. Należy je jednak obudzić, wykazując się przy tym zarówno siłą fizyczną jak i duchową.

Schodzimy do Khyberu przez przejście znajdujące się najbliżej naszej bazy. Okazuje się, iż lokacje te za swoją siedzibę obrała sobie gromada minotaurów, którzy zgromadzili ogromne bogactwa. Naszym zadaniem jest zabicie ich #1 i odzyskanie skarbów. Czeka nas kilka ciężkich walka (w tym z Minotaur Lord), po czym wracamy na powierzchnię i udajemy się na północ w kierunku kolejnego zejścia do Khyberu.

Pokonując po drodze atakujące nas oddziały Thri-kreen, docieramy do zejścia - Rozdział V - Gift of the Dragon Fathers | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry

Pokonując po drodze atakujące nas oddziały Thri-kreen, docieramy do zejścia. Pod ziemią czeka na nas Guardian of Strength, który chce poddać próbie naszą siłę #1a. W tym celu musimy wejść do widocznej na północy komnaty i stoczyć bój kolejno z Meduzą, Frost Beast oraz Beholder Lord. Ich pokonanie upewnia strażnika, iż to własnie my jesteśmy odpowiednią osobą do obudzenia smoków - otrzymujemy połowę Spirit of the Drake. Czas na zdobycie drugiej połówki, jednak jest to dość skomplikowane zadanie.

1 - Rozdział V - Gift of the Dragon Fathers | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Ruszamy w kierunku centrum mapy - Rozdział V - Gift of the Dragon Fathers | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry

Ruszamy w kierunku centrum mapy. Tuż przy przejściu prowadzącym pod powierzchnię natykamy się na grupę Nomadów, którzy niestety, nie mogą opuścić tych niegościnnych terenów ponieważ na ich drodze ulokowała się banda minotaurów a dodatkowo Thri-kreen skradli im narzędzia nawigacyjne. W związku z tym proszeni jesteśmy o pomoc #3 . Ruszamy w kierunku północno zachodnim docierając do minotaurów, których pokonujemy po dłuższej (krótszej) walce #3a . Następnie kierujemy się na północny wschód, gdzie mieści się wioska Thri-kreen. Zniszczenie ich wojsk oraz budynku Barrow owocuje zyskaniem poszukiwanego przez Nomadów Navigation Tool #3b . Wracamy do Nomadów, którzy w ramach podziękowania otwierają dla nas przejście do Khyberu.

2 - Rozdział V - Gift of the Dragon Fathers | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
3 - Rozdział V - Gift of the Dragon Fathers | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Po zejściu na dół ruszamy na zachód aby po chwili natknąć się na Mind Flayera - Rozdział V - Gift of the Dragon Fathers | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry

Po zejściu na dół ruszamy na zachód aby po chwili natknąć się na Mind Flayera. Po krótkiej walce, docieramy do zamkniętych wrót. Po lewej ich stronie widzimy dwie dźwignie natomiast po prawej tablicę, która po bliższym dochodzeniu okazuje się zawierać instrukcję otwarcia wrót. Kombinacja otwierająca kratę to lewa, prawa, lewa, prawa. Po przejściu przez nią spotykamy Yuan-Ti Elder, który informuje nas, iż komnaty te zostały najechane przez siły Illithid #4 , które przybyły magiczny portal i prosi nas o pomoc. W zamian za to otrzymamy możliwość przejścia przez terytorium Yuan-Ti. Ruszamy na północ, gdzie według słów rozmówcy znajduje się portal. Po chwili widzimy niewielkie siły Yuan-Ti walczące z przeważającymi oddziałami Mind Flayers. Musimy zniszczyć portal #4a eliminując jednocześnie ciągle pojawiających się Mind Flayers (jeśli uda nam się ocalić wszystkich Yuan-Ti otrzymamy dodatkowy bonus). Powracamy do Yuan-Ti Elder #4b , który wręcza nam klucz do bramy znajdującej się na zachodzie oraz oferuje pomoc swoich ludzi.

4 - Rozdział V - Gift of the Dragon Fathers | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
5 - Rozdział V - Gift of the Dragon Fathers | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Kierujemy się na zachód, w kierunku bramy, którą otwieramy przy użyciu otrzymanego klucza - Rozdział V - Gift of the Dragon Fathers | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry

Kierujemy się na zachód, w kierunku bramy, którą otwieramy przy użyciu otrzymanego klucza. Korytarz pełen pułapek prowadzi nas do Guardian of Wits, który pragnie przetestować naszą mądrość #1c . Wchodzimy do komnaty obok. Widzimy tu trzy tablice z instrukcjami, które wyjaśniają, co powinno znaleźć się na stołach za nimi. Przedmioty te widzimy na stołach po prawej stronie. Kolejność ich umieszczenia jest następująca Spear (włócznia), Club (maczuga), Fang (ząb). Wracamy do strażnika i otrzymujemy drugą połówkę Spirit of the Drake #1 , która łączy się w całość (dodatkowo otrzymujemy bonus #2 za rozwiązanie zagadki otwarcia bramy i właśnie zakończonej próby). Wychodzimy na powierzchnię i kierujemy się na płaskowyż na północy, gdzie ożywiamy Fire Drakes #1d . Pozostał już tylko jeden problem - Umbragen.

6 - Rozdział V - Gift of the Dragon Fathers | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
7 - Rozdział V - Gift of the Dragon Fathers | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
8 - Rozdział V - Gift of the Dragon Fathers | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Bazę mrocznych Elfów, znajdującą się na południowym zachodzie, możemy zaatakować równocześnie z powietrza jak i przechodząc przez podziemia - Rozdział V - Gift of the Dragon Fathers | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry

Bazę mrocznych Elfów, znajdującą się na południowym zachodzie, możemy zaatakować równocześnie z powietrza jak i przechodząc przez podziemia. Atak wspomagany nowymi sprzymierzeńcami kończy egzystencję Umbragen w tym rozdziale.

Uwaga - na północy podziemi możemy znaleźć mauzoleum bronione przez zombie oraz uwięzionego w butli Efreeta - Rozdział V - Gift of the Dragon Fathers | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry

Uwaga - na północy podziemi możemy znaleźć mauzoleum bronione przez zombie oraz uwięzionego w butli Efreeta. Uwolnić go możemy rzucając na butlę Dispel Magic, jednak przygotujcie się na walkę - oczywiście skłamał mówiąc, iż obdaruje nas bogactwami.

9 - Rozdział V - Gift of the Dragon Fathers | Lizardfolks w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry