Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Age of Wonders: Magia Cienia - poradnik do gry

Age of Wonders: Magia Cienia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 7 - Meandor, Dżungla Umbura | Kampania | Age of Wonders Magia Cienia poradnik Age of Wonders: Magia Cienia

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019

  • Poziom trudności: średni.
  • Cel: Dotrzeć do królestwa syronów.
Zaczynamy posiadając niewielką grupę jednostek i naszego maga - Misja 7 - Meandor, Dżungla Umbura | Kampania | Age of Wonders Magia Cienia - Age of Wonders: Magia Cienia - poradnik do gry

Zaczynamy posiadając niewielką grupę jednostek i naszego maga. Na początku musimy unikać strat, dopóki nie zdobędziemy miast dzięki którym będziemy mogli ich uzupełnić.

Zajmując okoliczne budowle zmierzamy na północ i zajmujemy miasto orków . Ustawiamy w nim produkcję domów (szybciej się rozrośnie). Potem całą armią ruszamy drogą na wschód.

Po drodze odwiedzamy jeszcze niewielką dolinę za rzeką (przed opuszczonym obozowiskiem) - zajmujemy tam strażnicę i chram.

Dalej podążając na wschód znajdujemy herosa a potem loch w którym znajdujemy grupę smokowców którzy się do nas przyłączają.

Wciąż utrzymujemy kierunek naszego marszu - zajmując po drodze strażnicę a potem ignorując ruiny.

Za ruinami skręcamy na wschód i przechodzimy podziemnym przejściem (cały czas na wschód)do najbliższego wyjścia na powierzchnię. Po drodze odwiedzamy jamę (strzegące jej nietoperze powinny się do nas przyłączyć), w której możemy wynająć wiele ciekawych potworów - na ten czas najbardziej przydatna jest przynajmniej 1 pajęcza królowa.

Tam wciąż drogą dochodzimy do miasta smokowców - zdobywamy je, wybieramy produkcję domów i idziemy dalej drogą a potem na północ - do drugiego miasta smokowców - Misja 7 - Meandor, Dżungla Umbura | Kampania | Age of Wonders Magia Cienia - Age of Wonders: Magia Cienia - poradnik do gry

Tam wciąż drogą dochodzimy do miasta smokowców - zdobywamy je, wybieramy produkcję domów i idziemy dalej drogą a potem na północ - do drugiego miasta smokowców. Po drodze przyzywamy minimum dwa oddziały czarnych pająków wraz z pajęczą królową będą niezbędne w walce z latającymi jednostkami smokowców (pajęczyna jest fajna, nie?)

Ta druga bitwa będzie dużo trudniejsza - poza lataczami jednak garnizon nie powinien stwarzać zbyt wielkich problemów.

Miasto te czynimy naszą stolicą. Zostawiamy to czarodzieja. Całą armią wracamy po drodze odwiedzając gniazda smoków (podobnie jak w poprzedniej misji nomadami gdy osiągną poziom złotego medalu zamienią się w losowego smoka).

Drugie gniazdo (obok wyjścia z podziemi) możemy zdobyć albo za pomocą jednostek latających, albo naszą główną armią rzucając wcześniej wynaleziony (lub znaleziony) czar wyrównanie terenu. Jest o tyle warte wysiłku że poza pisklętami jest tu do zwerbowania jeden dorosły czerwony smok.

Smoczymi pisklętami i nietoperzami zdobywamy chram wody leżący na jeziorze (broni go jeden żywiołak wody - łatwo ulegający zianiu ogniem).

Cała armią ponownie przechodzimy przez podziemia. Werbujemy po drodze (najlepiej w ogóle zostawić w jamie jakaś niepotrzebną jednostkę) dwa sukkuby i maszerujemy dalej.

Całą armią zdobywamy leżące na wschód ruiny. Te drugie, w których bronią się min. dwa cienie atakujemy na nieco inny sposób.

Z naszych sił wyłączamy jednostki latające - smoka, pisklęta, nietoperze i co najważniejsze dwa sukkuby.

Atakujemy. Zabijamy jak się da najszybciej wszystkie jednostki poza cieniami. Te bezbronne są bardzo łatwym celem dla naszych sukkubów - uwodzimy jednego i drugiego.

Całością sił podchodzimy pod miasto ludzi - znajduje się na zachód od ruin. Na widok naszych sił ludzie oferują że przyłączą się do nas. Świetnie, kolejne miasto i kolejne siły.

Teraz zaczynamy czyścić okolice (są tu chramy i ruiny, są też niewielkie podziemia ze skarbami - ale uwaga - bronione) w miastach budując świątynie/świątynie magii i świątynie ładu. Możemy też spokojnie rozpocząć rozwijanie infrastruktury w naszej stolicy - naszym celem jest wieża maga III stopnia i kuźnia artefaktów.

Równolegle warto wzmocnić swoje siły - kilku rycerzy lub wodzów może być przydatnych (szczególnie jeśli na wcześniejszych etapach ponieśliśmy spore straty).

Wyznaczamy dwie armie - Misja 7 - Meandor, Dżungla Umbura | Kampania | Age of Wonders Magia Cienia - Age of Wonders: Magia Cienia - poradnik do gry

Wyznaczamy dwie armie. Jedną mniejszą zostawiamy nieopodal miasta ludzi - na drodze prowadzącej do portalu cienia.

Drugą - silniejszą i z herosem ruszamy do znanych nam już podziemi. Tym razem idziemy dalej na wschód a potem cały czas na północ. W końcu dojdziemy do miejsca gdzie jest drugi portal cienia - ten będzie nas bardziej interesować.

Nim go przekroczymy można się pobawić w wykuwanie artefaktów, umiejętności i czary dla naszego maga. W następnej misji będą jak znalazł. Co ważne musimy mieć przynajmniej 3 sztuki (idealnie będą nawet 4) Obroży Niewolnika i Pierścienia Mobilności.

Gdy czujemy się na siłach przechodzimy obiema armiami przez portale cienia - broniące ich armie nie powinny być dla nas specjalnym zagrożeniem (oczywiście wcześniej rzucając na swoje siły wędrówkę cienia).

Możemy bawić się w wojnę z Wszechpożeraczem - czyli miastami Demonów Cienia, ale naszym celem jest dotarcie do dowolnego miasta syronów - to może bez problemu zrobić główna armia z herosem. Po przejściu przez portal w podziemiach idziemy cały czas na zachód - potem już widać naszych sojuszników.

Zadaniem drugiej armii jest odwiedzenie wraku do którego dotarcie będzie wymagało przejścia przez Świat Cieni i kilka oddziałów Wszechpożeracza. Armia będzie musiała iść cały czas na północ aż dojdzie do portalu którym ponownie przejdzie do naszego świata. Tam cały czas drogą - najpierw na wschód, potem północ. Dochodzimy do wraku i atakujemy broniące go siły. Naszą nagrodą jest bardzo dobry miecz.

Nim podejdziemy do któregoś z miast syrońskich zajrzeć jeszcze do drugiego wraku - tym razem w Świecie Cieni, nieopodal miasta syronów - Misja 7 - Meandor, Dżungla Umbura | Kampania | Age of Wonders Magia Cienia - Age of Wonders: Magia Cienia - poradnik do gry

Nim podejdziemy do któregoś z miast syrońskich zajrzeć jeszcze do drugiego wraku - tym razem w Świecie Cieni, nieopodal miasta syronów.

Potem możemy zakończyć misję.