Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry

Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Etap 1 | Normandia | Asterix & Obelix XXL poradnik Asterix & Obelix XXL

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

1 - Etap 1 | Normandia | Asterix & Obelix XXL - Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry
Wyskakujemy z pokładu i kierujemy się w stronę obozu - Etap 1 | Normandia | Asterix & Obelix XXL - Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry

Wyskakujemy z pokładu i kierujemy się w stronę obozu. Przed wejściem rozmawiamy ze szpiegiem, który uczy nas, jak posługiwać się kolejką linową. Zanim wykorzystamy nabytą wiedzę w praktyce, rozprawiamy się z rzymskimi legionistami, a także zbieramy wszystko, co jest w okolicy do zebrania (m.in. odbijając się od namiotów).

2 - Etap 1 | Normandia | Asterix & Obelix XXL - Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry
Następnie wskakujemy do kolejki, po czym gra automatycznie przełącza nas na Obeliksa - Etap 1 | Normandia | Asterix & Obelix XXL - Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry

Następnie wskakujemy do kolejki, po czym gra automatycznie przełącza nas na Obeliksa. Chwytamy za sznur od kolejki i prowadzimy ją cały czas przed siebie, obijając co jakiś czas facjaty poplecznikom Cezara. Na końcu drogi przesuwamy wajchę, aby otworzyć bramę do dalszej części etapu.

3 - Etap 1 | Normandia | Asterix & Obelix XXL - Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry
Przedtem jednak niszczymy skrzynie tuż obok i wchodzimy do jaskini - Etap 1 | Normandia | Asterix & Obelix XXL - Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry

Przedtem jednak niszczymy skrzynie tuż obok i wchodzimy do jaskini. Wewnątrz przyciskamy dwa guziki i stajemy na kamiennej platformie, aby złota maszyna obsypała nas bogactwami w postaci hełmów rzymskich centurionów. Dobrze, możemy teraz skorzystać z otwartego przed chwilą przejścia.

4 - Etap 1 | Normandia | Asterix & Obelix XXL - Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry
Przechodzimy na drugą stronę jaskini i rozprawiamy się z paroma żołnierzami - Etap 1 | Normandia | Asterix & Obelix XXL - Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry

Przechodzimy na drugą stronę jaskini i rozprawiamy się z paroma żołnierzami. Niedaleko znajduje się kramik, w którym możemy przykładowo podreperować stan zdrowia. Następnie podchodzimy do rzymskiego szpiega, aby dowiedzieć się, że należy zrzucić z poniższej platformy Rzymian, ażeby podnieść ją do góry. Zeskakujemy więc na dół i bijemy kolejnych wrogów.

5 - Etap 1 | Normandia | Asterix & Obelix XXL - Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry
Po bójce przeskakujemy na nowy ląd, gdzie zauważamy pochodnię oraz ognisko - Etap 1 | Normandia | Asterix & Obelix XXL - Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry

Po bójce przeskakujemy na nowy ląd, gdzie zauważamy pochodnię oraz ognisko. Bierzemy pochodnię, odpalamy i biegniemy szybko przed siebie. Tłuczemy parę Rzymian, wskakujemy na platformę obok i po przełączeniu się na Obeliksa uderzamy w kołowrót. Będąc ponownie w skórze Asteriksa, podpalamy pobliską czarę (jeśli pochodnia zgasła, wracamy - niestety - do ogniska).

6 - Etap 1 | Normandia | Asterix & Obelix XXL - Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry
Odświeżamy ogień pochodni i wbiegamy do jaskini tuż za grupą legionistów - Etap 1 | Normandia | Asterix & Obelix XXL - Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry

"Odświeżamy" ogień pochodni i wbiegamy do jaskini tuż za grupą legionistów. Na jej końcu spotykamy centuriona - rozprawiamy się z nim i podpalamy beczkę, aby rozwalić bramę. Jako Obeliks biegniemy przez jaskinię na górę i niszczymy stertę metalowych skrzyń.

7 - Etap 1 | Normandia | Asterix & Obelix XXL - Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry
Korzystamy z utworzonego przejścia i przedostajemy się na drugą stronę jaskini, gdzie wita nas grupka Rzymian - Etap 1 | Normandia | Asterix & Obelix XXL - Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry

Korzystamy z utworzonego przejścia i przedostajemy się na drugą stronę jaskini, gdzie wita nas grupka Rzymian. Na koniec zapisujemy stan gry u śpiącego druida.