Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Midnight Club II - poradnik do gry

Midnight Club II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

21 Makoto | Kariera | Midnight Club 2 poradnik Midnight Club II

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

21. Makoto

Król wyścigów Tokio - 21 Makoto | Kariera | Midnight Club 2 - Midnight Club II - poradnik do gry

Król wyścigów Tokio. Jego zadania są naprawdę pomysłowe. Przed jego obliczem pojawiamy się automatycznie po wygranej z Kenichim.

Wyścig 1

Misja nie jest ani trudna, ani łatwa - 21 Makoto | Kariera | Midnight Club 2 - Midnight Club II - poradnik do gry

Misja nie jest ani trudna, ani łatwa. Musimy dokonać kilku precyzyjnych skoków, aby przelecieć nad punktami kontrolnymi. Na dodatek mamy limit czasu, więc do roboty.

1 - 21 Makoto | Kariera | Midnight Club 2 - Midnight Club II - poradnik do gry
2 - 21 Makoto | Kariera | Midnight Club 2 - Midnight Club II - poradnik do gry
3 - 21 Makoto | Kariera | Midnight Club 2 - Midnight Club II - poradnik do gry
W momencie startu, tak jak stoisz, skręć od razu w lewo i podążaj chodnikiem do pierwszej spotkanej drogi głównej - 21 Makoto | Kariera | Midnight Club 2 - Midnight Club II - poradnik do gry

W momencie startu, tak jak stoisz, skręć od razu w lewo i podążaj chodnikiem do pierwszej spotkanej drogi głównej. Gaz do dechy i jedź nabrzeżem do pierwszego punktu. Musisz wykonać pierwszy skok. Cofnij się do garażu i rozpędź samochód (górny lewy). Nie musisz używać nitro, jeśli uzyskałeś dobrą szybkość. Następny punkt znajduje się niedaleko. Tak jak wylądowałeś, skręć ponownie w lewo i jedź aż zobaczysz ogromną skocznię. Ponownie się rozpędź (górny prawy) i skocz z pomocą nitro. Następny punkt znajduje się na wielkim placu w zachodniej części (lewy dolny). Obierz sobie jedną z prostych i pędź jak najszybciej. Przed wykonaniem ostatniego skoku musisz mieć minimum 35 sekund zapasu. Ostatni punkt jest najtrudniejszy do zdobycia (dolny prawy). Skok musi być bardzo precyzyjny, bo inaczej wpadniesz do wody i będziesz musiał powtórzyć wyścig. Teraz tylko mostem obok wróć na drugi brzeg i wjedź na metę.

Poziom trudności: 6/10

Wyścig 2

Bardzo długa trasa - 21 Makoto | Kariera | Midnight Club 2 - Midnight Club II - poradnik do gry

Bardzo długa trasa. Zwiedzamy praktycznie całe Tokio wzdłuż i wszerz. Wyścig można przejechać zarówno motorem jak i najnowszym wózkiem dostępnym w grze.

4 - 21 Makoto | Kariera | Midnight Club 2 - Midnight Club II - poradnik do gry
5 - 21 Makoto | Kariera | Midnight Club 2 - Midnight Club II - poradnik do gry
6 - 21 Makoto | Kariera | Midnight Club 2 - Midnight Club II - poradnik do gry
Jest ślisko, także uważaj na przypadkowe stłuczki - 21 Makoto | Kariera | Midnight Club 2 - Midnight Club II - poradnik do gry

Jest ślisko, także uważaj na przypadkowe stłuczki. Komputer strasznie lubi blokować ruch uliczny i pozwala na ucieczki przeciwników. Dojedź do miejsca pokazanego na obrazku (lewy górny) i wjedź na szyny. Nieopodal zeskocz z torów i zalicz następne punkty kontrolne. Czeka Cię jeden daleki skok na drugi brzeg (prawy górny). Przy dojeździe na metę użyj skrótów. Jeden z nich to mała uliczka, widoczna na jednym ze skrzyżowań (lewy dolny). Komputer z niej nie korzysta, a to przecież kilka cennych sekund zaoszczędzonych na drodze okrężnej. Aby zakończyć wyścig będziesz musiał wjechać na mała rampę (prawy dolny).

Poziom trudności: 9/10

Odblokowany wóz - Torque JX

7 - 21 Makoto | Kariera | Midnight Club 2 - Midnight Club II - poradnik do gry