Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sacred: Podziemia - poradnik do gry

Sacred: Podziemia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Questy 16-20 | Solucja | Sacred Podziemia poradnik Sacred: Podziemia

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019

16. Volcano Island

Zadanie: Rozprawić się ze zdradzieckimi piratami.

Zleceniodawca: brak; po dojściu do bramy w jaskini

Gdy do niej podchodzimy, obok nas pojawiają się piraci z Pigeonem Pottypercy'm na czele. Okazuje się, że łowcy mórz chcieli nas wykorzystać do oczyszczenia drogi do ich skarbu, a teraz chcą nas zabić. Na szczęście panowie nie są wysublimowanymi wojownikami i szybko sobie z nimi radzimy. Po pokonaniu ich otwiera się brama obok - przechodzimy przez nią i udajemy się, pokonując kolejne potwory, w stronę końca jaskini.

17. The Third Gate

Zadanie: Pokonać demona Sakkarę .

Zleceniodawca: brak; po dojściu do portalu

Tam spotykamy Sakkarę, a także - rzecz jasna - trzeci portal. Rozprawiamy się z demonem, bierzemy Dimension Gate Glyph i korzystamy z magicznego przejścia.

18. Fingoniel

Zadanie: Zabić demona Fingoniela .

Zleceniodawca: brak; po przejściu przez portal

Po drugiej stronie portalu nie znajdujemy żadnego śladu Vilyi, za to mamy przyjemność spotkać się z demonem Fingonielem. Rozprawiamy się z nim i innymi szumowinami, po czym podnosimy Dimension Gate Glyph, by zamknąć portal. Dobrze, czas ruszyć na dalsze poszukiwania Vilyi!

19. The Dryads

Zadanie: Spotkać się z Lareniarem .

Zleceniodawca: brak; po pokonaniu Fingoniela

Zanim trafimy do lasu, czeka nas dość długi spacer przez jaskinie pełne wrogich kreatur. Na szczęście tuż za wyjściem spotykamy mistrza oraz kupca. Czas najwyższy uzupełnić zapasy mikstur. Kiedy to zrobimy, udajemy się na południowy wschód, aby spotkać się z Lareniarem. Dowiadujemy się od niego, że Anducar rzucił na las driad czar, który nie pozwala im (oraz nam) wyjść na zewnątrz. Aby zdjąć zaklęcie, musimy udać się do jaskini na wschodnim krańcu mapy. Docieramy tam, idąc leśnymi pomostami na południowy wschód. W środku spotykamy strażnika klucza Sog-Yothotha. Po pokonaniu go zabieramy poszukiwany przedmiot i wracamy do Lareniara.

20. Shaddar's Tower

Zadanie: Udać się do wieży Shaddara .

Zleceniodawca: Lareniar

Droga do wieży jest długa i pełna niebezpieczeństw, więc jeśli mamy mało napojów leczniczych, udajemy się do pobliskiego kupca na zakupy - Questy 16-20 | Solucja | Sacred Podziemia - Sacred: Podziemia - poradnik do gry

Droga do wieży jest długa i pełna niebezpieczeństw, więc jeśli mamy mało napojów leczniczych, udajemy się do pobliskiego kupca na zakupy. Kiedy uznamy, że jesteśmy gotowi, wychodzimy z lasu po mostku w południowo-zachodniej jego części. Następnie idziemy wzdłuż krańca lasu na północ. Niebawem dochodzimy do mostu, którym przechodzimy do części Ancarii znajdującej się pod panowaniem Shaddara. Kilka kroków dalej na północ znajdujemy schodkowe wejście na skaliste tereny. Kierujemy się krętymi drogami na północ, aż w końcu dochodzimy do wieży Shaddara. Okazuje się, że mag zmienił poglądy i już nie jest naszym przeciwnikiem. Mało tego - prosi nas, abyśmy zabili lorda demonów Ninocaura, który panoszy się w jego wieży. Robimy zakupy u kupca w wiosce parę kroków na północny zachód stąd, a kolejno wchodzimy do wieży Shaddara i rozprawiamy się z bestią. Podnosimy Dimension Gate Glyph i korzystamy z nieodległego portalu.