Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Juiced: Szybcy i Gniewni - poradnik do gry

Juiced: Szybcy i Gniewni - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Honda | Samochody | Juiced Szybcy i Gniewni poradnik Juiced: Szybcy i Gniewni

Honda Civic DX

Klasa podstawowa - 8 - Honda | Samochody | Juiced Szybcy i Gniewni - Juiced: Szybcy i Gniewni - poradnik do gry

Klasa podstawowa - 8

Klasa maksymalna - 7

Moc podstawowa - 134

Moc maksymalna - 241

Napęd na przednią oś.

Honda Civic Type R

Klasa podstawowa - 8 - Honda | Samochody | Juiced Szybcy i Gniewni - Juiced: Szybcy i Gniewni - poradnik do gry

Klasa podstawowa - 8

Klasa maksymalna - 6

Moc podstawowa - 181

Moc maksymalna - 325

Napęd na przednią oś.

Uwagi - jest nieco ociężała, jednak dobrze się prowadzi oraz chętnie nabiera prędkości. Klasa ósma oraz siódma nie stanowią dla niej problemu, w wyższej klasie powalczy jedynie na prototypowych częściach.

Honda CRX

Klasa podstawowa - 8 - Honda | Samochody | Juiced Szybcy i Gniewni - Juiced: Szybcy i Gniewni - poradnik do gry

Klasa podstawowa - 8

Klasa maksymalna - 7

Moc podstawowa - 152

Moc maksymalna - 273

Napęd na przednią oś.

Uwagi - dobre auto na początek. Dobrze przyspiesza, świetnie się prowadzi. Dzięki niemu łatwo odniesiemy wiele zwycięstw na początku gry. Sprawdzi się dobrze nie tylko w klasie ósmej, ale także w siódmej.

Honda Integra Type R'99

Klasa podstawowa - 8 - Honda | Samochody | Juiced Szybcy i Gniewni - Juiced: Szybcy i Gniewni - poradnik do gry

Klasa podstawowa - 8

Klasa maksymalna - 6

Moc podstawowa - 195

Moc maksymalna - 350

Napęd na przednią oś.

Uwagi - dobre przyspieszenie i pewna jazda, to podstawowe zalety Integry z 99 roku. Prowadzi się pewnie, nie sprawia niemiłych niespodzianek. Dobra w klasie ósmej, siódmej oraz szóstej.

Honda Integra Type R'02

Klasa podstawowa - 8 - Honda | Samochody | Juiced Szybcy i Gniewni - Juiced: Szybcy i Gniewni - poradnik do gry

Klasa podstawowa - 8

Klasa maksymalna - 6

Moc podstawowa - 195

Moc maksymalna - 350

Napęd na przednią oś.

Uwagi - prowadzi się identycznie jak model z 99 roku.

Honda NSX

Klasa podstawowa - 7 - Honda | Samochody | Juiced Szybcy i Gniewni - Juiced: Szybcy i Gniewni - poradnik do gry

Klasa podstawowa - 7

Klasa maksymalna - 4

Moc podstawowa - 288

Moc maksymalna - 517

Napęd na tylnią oś.

Uwagi - jest nieco nadsterowna, szybka i zwrotna. Dobra do klas od siódmej do szóstej. W klasie piątej zalecał bym części prototypowe.

Honda Prelude VT

Klasa podstawowa - 8 - Honda | Samochody | Juiced Szybcy i Gniewni - Juiced: Szybcy i Gniewni - poradnik do gry

Klasa podstawowa - 8

Klasa maksymalna - 6

Moc podstawowa - 167

Moc maksymalna - 301

Napęd na przednią oś.

Uwagi - nie zachwyca przyspieszeniem ani przyczepnością. Gdy się jednak już rozpędzi, dobrze nadaje się do jazdy bokami w zakrętach bez większego hamowania. Dobra w klasie ósmej oraz siódmej.

Honda S2000

Klasa podstawowa - 7 - Honda | Samochody | Juiced Szybcy i Gniewni - Juiced: Szybcy i Gniewni - poradnik do gry

Klasa podstawowa - 7

Klasa maksymalna - 5

Moc podstawowa - 237

Moc maksymalna - 427

Napęd na tylnią oś.

Uwagi - mała i szybka, jednak niezwrotna oraz nadsterowna, tak określił bym to autko. Z naszą pomocą poradzi sobie w klasach od siódmej do piątej.