Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Twierdza 2 - poradnik do gry

Twierdza 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wojsko - jednostki | Twierdza 2 poradnik Twierdza 2

Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019

Wojsko - jednostki

Lord (Lord) - Wojsko - jednostki | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Lord (Lord)

To najważniejsza osoba w zamku - jego władca i zarządca, ale jednocześnie wspaniały wojownik. Lord może jeździć na koniu, co przyspiesza jego przemieszczanie się. Pamiętaj, że w większości misji jego śmierć, to automatyczna przegrana.

Uzbrojony Kmieć (Armed Peasant) - Wojsko - jednostki | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Uzbrojony Kmieć (Armed Peasant)

Niewyszkolony i używający tylko wideł chłop jest słabą jednostką. Może się jedynie przydać do odkrywania niewidocznych pułapek wystawionych przez wroga.

Miejsce rekrutacji: Koszary

Wymagania: złoto (5)

Włócznik (Spearman) - Wojsko - jednostki | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Włócznik (Spearman)

Mało wymagająca przy rekrutacji jednostka w początkowych misjach jest dobra do bezpośrednich starć.

Miejsce rekrutacji: Koszary

Wymagania: włócznia; złoto (8)

Łucznik (Archer) - Wojsko - jednostki | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Łucznik (Archer)

Łucznik to podstawowa jednostka strzelecka. Ma lekkie opancerzenie, co sprawia, że jest jedną z najszybszych jednostek w grze. Jego strzały mają daleki zasięg i są zabójczo skuteczne przeciwko lekko opancerzonym jednostkom. Łucznik jest niestety bardzo słaby w walce wręcz.

Miejsce rekrutacji: Koszary

Wymagania: łuk; Honor (2); złoto (12)

Kusznik (Crossbowman) - Wojsko - jednostki | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Kusznik (Crossbowman)

Kusznik, mimo, że od Łucznika jest wolniejszy, dłużej przeładowuje broń i ma mniejszy zasięg jest skuteczniejszy w zabijaniu ciężko opancerzonych żołnierzy - ego bełty mogą przebijać metalowe zbroje.

Miejsce rekrutacji: Koszary

Wymagania: łuk, zbroja skórzana; Honor (2); złoto (12)

Knecht z maczugą (Maceman) - Wojsko - jednostki | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Knecht z maczugą (Maceman)

To dobra i tania jednostka atakująca. Jest bardzo szybka, ale jej słabością jest duża podatność na ostrzał wroga.

Miejsce rekrutacji: Koszary

Wymagania: maczuga, zbroja skórzana; Honor (1); złoto (20)

Pikinier (Pikeman) - Wojsko - jednostki | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Pikinier (Pikeman)

Jest powolny i słaby w ataku, dlatego najlepiej używać go do obrony zamku przed wrogiem.

Miejsce rekrutacji: Koszary

Wymagania: pika, zbroja; Honor (2); złoto (20)

Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie