Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Call to Power II - poradnik do gry

Call to Power II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wojsko | Call to Power II poradnik Call to Power II

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Nie bronione, lub słabo bronione miasta stanowią łakomy kąsek dla naszego przeciwnika. Dlatego niezbędne jest aby w każdym mieście stacjonowały jednostki naszej armii.

Siła ataku - Attack Strength (w przypadku Marine wynosząca 60), siła obrony Defense Rating (40), siła ataku z dystansu - Range Attack Strength (30), poziom uszkodzeń - Damage Rating (3), liczba punktów ruchu - Movement Rate (3), jakość pancerza - Armor Rating (1) - Wojsko | Call to Power II - Call to Power II - poradnik do gry

Każdą jednostkę opisuje 6 współczynników.

Siła ataku - Attack Strength (w przypadku Marine wynosząca 60), siła obrony Defense Rating (40), siła ataku z dystansu - Range Attack Strength (30), poziom uszkodzeń - Damage Rating (3), liczba punktów ruchu - Movement Rate (3), jakość pancerza - Armor Rating (1).

Oprócz w/w współczynników istnieją także jednostki, które potrafią atakować przeciwnika z dystansu nie uczestnicząc jednocześnie w bezpośrednim starciu (np. Artillery, Bombers).

Ponadto istnieją jednostki należące do grupy Special Forces - jednostki, których gotowość bojowa jest zawsze At War. Są on tańsze w utrzymaniu.

W czasie walki pierwsza zaatakuje jednostka mająca największy współczynnik Range Attack Strength.

Utrzymanie dużej armii słono kosztuje, dlatego w czasie pokoju wskazane jest aby suwak stanu gotowości armii w Unit Manager (F8) był na poziomie At Peace.

Zmniejszy to znacząco ilość produkcji przeznaczanej na wojsko - Wojsko | Call to Power II - Call to Power II - poradnik do gry

Zmniejszy to znacząco ilość produkcji przeznaczanej na wojsko.

Dobrze by było, aby w każdym mieście znajdowały się co najmniej 2 jednostki z największym współczynnikiem Defense, 2 jednostki z największym współczynnikiem Range Attack Strength, oraz jednostka ze wysokimi współczynnikami Attack Strength oraz Movement Rate.

Ponadto w miejscach strategicznych (np. granice z sąsiadami) dobrym rozwiązaniem jest ufortyfikowanie kilku (kilkunastu) jednostek. W przypadku niespodziewanego ataku da nam to czas na postawienie na nogi naszej armii, a także da nam szanse na wzmocnienie obrony najbardziej zagrożonych przejęciem miast.

Ważne jest także, aby nasze miasta były połączone między sobą np. drogami. Umożliwi nam to szybki przerzut jednostek w przypadku agresji.

Przy ataku na wroga dobre efekty daje mieszanie jednostek o wysokich współczynnikach Attack Strength oraz Range Attack Strength.