Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fantastic 4 - poradnik do gry

Fantastic 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 1 | Museum | Solucja Fantastic 4 poradnik Fantastic 4

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Misja 1

Zaczynasz jako Reed i Ben. Początkowe cele misji:

  • Obroń cywili w muzeum (Protect the museum patrons).

Bonus (Profit: +10% Max Cosmic):

  1. Zniszcz 20 obiektów.
  2. Pokonaj 25 przeciwników.
  3. Nie strać ani jednego życia.
  4. Ukończ misję w czasie krótszym niż 7 minut.

Największy problem stanowi ostatni wymagany punkt. Musisz spieszyć się przy walce z przeciwnikami, przy włamywaniu się do komputerów...Ogólnie przy wszystkim. Nic dodać, nic ująć.

Zacznij klasycznie, od eksterminacji wszystkich przeciwników. Jeżeli masz ulepszone maksymalnie Spider Mines - gorąco polecam, ich eksplozje lubią niszczyć zarówno przeciwników jak i obiekty. Staraj się tłuc mumie w miarę szybko - za utrzymanie wszystkich cywilów przy życiu dostaniesz dodatkowe 3000 punktów. Po rozwaleniu kilku kolejnych przeciwników załączy się króciutka scenka.

Nowy cel misji: uzyskaj dostęp do centrum kontroli (Access the control room).

Dostaniesz pierwszą na tym poziomie przepustkę. Przejdź przez nowo otwarte drzwi i idź korytarzem. Po drodze rozwal mumie. Zawołaj windę i wejdź do niej. Znajdziesz się na kolejnym piętrze. Wysiądź. Po lewej stronie w rogu znajduje się kwiatek. Zniszcz go, powinien zawierać ukryty symbol F4 . Podejdź teraz do panelu kontrolnego. Czas na mini-grę. Kod by wygrać to 3L-4P-2L. Wskocz ponownie do windy i wróć do pierwszego pomieszczenia (po drodze będziesz musiał skopać kilku przeciwników, w tym dwa znacznie bardziej twarde niż mumie raptory). Wsiądź do windy, do której przed chwilą otworzyłeś sobie dostęp. Po przejażdżce zajmij się dwoma raportami a następnie wbiegnij po schodkach na górę. Czekać tam będzie kolejny raptor, załatw i jego. Podbiegnij do niebieskiego punktu w pobliżu miejsca, w którym wisi strażnik i pomóż mu. W nagrodę dostaniesz drugą przepustkę. Rusz dalej korytarzem, przejedź się kolejną windą. W kolejnym pokoju ponownie czeka na Ciebie komputer do włamania (kod: 3P-4L-2L).

Nowy cel misji: uratuj Alicię (Rescue Alicia).

Ponownie musisz wrócić do pierwszego pomieszczenia. Ech. Jeżeli masz zamiar spełnić bonusowe wymagania odnośnie liczby ubitych przeciwników - NIE wracaj zachodnią ("West") windą. W drodze do pomieszczenia i w samym pomieszczeniu czeka na Ciebie trochę przeciwników. Pozbądź się ich wszystkich. Który to już raz uratowałeś Alicię...?