Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Battlefield 2 - poradnik do gry

Battlefield 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kubra Dam | Analiza map | Battlefield 2 poradnik Battlefield 2

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Kubra Dam

1 - Kubra Dam | Analiza map | Battlefield 2 - Battlefield 2 - poradnik do gry

 

Nazwa mapy: Kubra Dam

Lokacja: Bliski Wschód

Frakcje: MEC vs USMC

Tryb: Conquest Assault

Opis mapy: Górzysta, kręta lokacja na dodatek z masą dźwigów i gniazd snajperskich. Cała mapa to jedno, wielkie koryto rzeczne, na której budowana jest ogromna tama. Po obu brzegach rozciągają się masywne wzniesienia. USMC mają do wykorzystana lotnisko + bazę z ciężkim sprzętem. Flagi oddalone są od siebie o ok. 250 metrów, praktycznie wszystkie znajdują się na wzniesieniach. Do ostatniej flagi MEC dostaniemy się przez wielką zaporę, na którą zresztą można wejść. Gdzieniegdzie znajdują się ruiny domków oraz rusztowania i fundamenty pod budowę.

Analiza: Bardzo zróżnicowane ukształtowanie terenu powoduje, że do akcji muszą wkroczyć jednostki latające oraz szybkie pojazdy robiące za transport. Podróż Amerykanów do pierwszych flag trochę trwa, gdyż prowadzą do nich kręte drogi. Nie przyda się też sposób "na piechura", czyli dreptanie na piechotę. Mapa jest za duża, a można przecież niechcący spaść w przepaść ze stromych zbocz. W miejscach [I] i [II] można zaopatrzyć się w cudeńka latające. [III] to ostatnia flaga MEC, do której dostać się najciężej. Ze względu na brak typowych lasów, snajper nie będzie miał łatwego życia. Miejsca [1] i [2] usytuowane są tak, aby gracz miał wgląd na dolinę. [3] - snajper może skorzystać z dźwigów. Jest to gniazdo krótkotrwałe, zazwyczaj gracze wiedzą, że taki gracz znajduje się w takim obiekcie i łatwo jest go zdjąć za pomocą helikoptera. [4] to następne miejsce, gdzie mamy doskonały widok na pole bitwy. Zwróćcie uwagę na masywną budowlę zaznaczoną zielonym kółkiem. To zapora, nie do końca jeszcze zbudowana. W momencie zdobywania ostatniej flagi może posłużyć snajperowi za niezłe gniazdko. Po obu stronach wyschniętej rzeki są drogi, dzięki którym można dojechać do każdej flagi. Bierz poprawkę na to, że po opuszczeniu takiej ścieżki na rzecz koryta oznacza późniejsze mozolne szukanie wjazdu, a wtedy jesteś łatwym celem.

Zostało jeszcze 38% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie