Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry

Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Frakcje | Podstawowe informacje | Boiling Point Road to Hell poradnik Boiling Point: Road to Hell

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

W Boiling Point występuje siedem różnych frakcji. Różnią się one między sobą uzbrojeniem, misjami jakie mogą zlecić Saulowi, a także sprzętem jakim dysponują. Najczęściej jest tak, że zabijanie członków (lub jakiekolwiek inne działanie na szkodę) jednej grupy powoduje ucieszenie pozostałych sześciu frakcji. Naciskając przycisk P możesz sprawdzić jak wyglądają twoje relacje z tymi grupami. Poniżej macie krótką charakterystykę wszystkich grup.

  • Należące do Rządu oddziały wojska wyposażone są w helikoptery i wyrzutnie przeciwlotnicze. Mają kilka dużych baz rozrzuconych po całej Realii, a także pilnują żeby nikt niebezpieczny nie dostał się do miasta Puerto Sombra. Ich łodzie patrolują wszystkie otwarte wody w grze i zwalczają Mafię, Partyzantów i Bandytów.
  • Partyzanci są bardzo silną grupą w Realii. Oprócz tego, że mają helikoptery i samobieżne wyrzutnie p-lot, warto wspomnieć również o tym, że okupują miasto Pueblo Faro. Mają mnóstwo drobnych baz, tak wodnych jak i lądowych. Część z nich jest naprawdę nieźle ufortyfikowana i z pewnością napocisz się przy walce z nimi. Są wrogo nastawieni do Rządu i Mafii. Warto dodać, że w niektórych ich bazach można znaleźć dżipy ze stacjonarnymi karabinami maszynowymi na pace.
  • Kartele narkotykowe występujące pod nazwą Mafia posiadają - tak jak Rząd - helikoptery i sprzęt przeciwlotniczy. Pieniądze na utrzymanie swojej armii biorą z handlu syntetyczną adrenaliną. Nie lubią rządowego wojska i Partyzantów.
  • Rozsiane po całej Realii wioski należące do Indian nie są - jak mogłoby się wydawać - pełne miłujących pokój ludzi. Indianie będą walczyć do ostatniej kropli krwi żeby tylko ocalić swe miejsca zamieszkania przed cywilizacją i natrętnymi turystami. Indianie nie są wrogo nastawieni do całych grup, raczej do zwykłych jednostek (np. do burmistrza Puerto Sombra). Gdybym miał jednak wskazać już jakieś grupy, byłyby to Cywile, Bandyci i Rząd.
  • Lokalny oddział CIA również będzie miał dla Saula pewne zadania. Wyżsi rangą agenci noszą garnitury i krawaty w stars'n'stripes, natomiast najbardziej podrzędni współpracownicy amerykańskiego wywiadu noszą ciuchy w barwach moro, jak Partyzanci. CIA nie ma baz, zajmują co najwyżej pojedyncze budynki. Nie lubią Partyzantów.
  • Napadający na zwykłych ludzi Bandyci ukrywają się w opuszczonych willach, daleko od dróg. Są uzbrojeni w rewolwery, więc walka z nimi jest dość prosta. Czasem uczestniczą w strzelaninach na utwardzonych drogach Realii. Mają na pieńku z ludnością cywilną.
  • Należące do Rządu oddziały wojska wyposażone są w helikoptery i wyrzutnie przeciwlotnicze. Mają kilka dużych baz rozrzuconych po całej Realii, a także pilnują żeby nikt niebezpieczny nie dostał się do miasta Puerto Sombra. Ich łodzie patrolują wszystkie otwarte wody w grze i zwalczają Mafię, Partyzantów i Bandytów.
  • Partyzanci są bardzo silną grupą w Realii. Oprócz tego, że mają helikoptery i samobieżne wyrzutnie p-lot, warto wspomnieć również o tym, że okupują miasto Pueblo Faro. Mają mnóstwo drobnych baz, tak wodnych jak i lądowych. Część z nich jest naprawdę nieźle ufortyfikowana i z pewnością napocisz się przy walce z nimi. Są wrogo nastawieni do Rządu i Mafii. Warto dodać, że w niektórych ich bazach można znaleźć dżipy ze stacjonarnymi karabinami maszynowymi na pace.
  • Kartele narkotykowe występujące pod nazwą Mafia posiadają - tak jak Rząd - helikoptery i sprzęt przeciwlotniczy. Pieniądze na utrzymanie swojej armii biorą z handlu syntetyczną adrenaliną. Nie lubią rządowego wojska i Partyzantów.
  • Rozsiane po całej Realii wioski należące do Indian nie są - jak mogłoby się wydawać - pełne miłujących pokój ludzi. Indianie będą walczyć do ostatniej kropli krwi żeby tylko ocalić swe miejsca zamieszkania przed cywilizacją i natrętnymi turystami. Indianie nie są wrogo nastawieni do całych grup, raczej do zwykłych jednostek (np. do burmistrza Puerto Sombra). Gdybym miał jednak wskazać już jakieś grupy, byłyby to Cywile, Bandyci i Rząd.
  • Lokalny oddział CIA również będzie miał dla Saula pewne zadania. Wyżsi rangą agenci noszą garnitury i krawaty w stars'n'stripes, natomiast najbardziej podrzędni współpracownicy amerykańskiego wywiadu noszą ciuchy w barwach moro, jak Partyzanci. CIA nie ma baz, zajmują co najwyżej pojedyncze budynki. Nie lubią Partyzantów.
  • Ostatnią grupą są Cywile. Żyją w miastach, handlują na przydrożnych bazarach, pracują na stacjach benzynowych. Raczej nie są w stanie ci zaszkodzić, bowiem niewielki odsetek ludności cywilnej ma broń (co szczerze mówiąc jest trochę dziwne biorąc pod uwagę charakter państwa jakim jest Realia). Misje od nich raczej nie przyniosą ci wielu tysięcy pesos, ale też i nie narobisz sobie wrogów.