Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry

Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wioska Salvatore | Misje poboczne | Boiling Point Road to Hell poradnik Boiling Point: Road to Hell

Wioska Salvatore

Musisz wiedzieć, że Indianie nie płacą za usługi Saula w pesos - Wioska Salvatore | Misje poboczne | Boiling Point Road to Hell - Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry

Musisz wiedzieć, że Indianie nie płacą za usługi Saula w pesos. Dają zamiast tego przeróżne figurki i przedmioty zbytku. Te zaś można wymieniać na forsę u kolekcjonera w Puerto Sombra. Jego mieszkanie mieści się tuż obok apartamentu architekta. Łatwo rozpoznasz w które drzwi wejść, bo obok nich wisi stosowny szyld. Kolekcjoner kupuje każdą figurkę i każdy kamień szlachetny, na dodatek może ci sprzedać jeden z sześciu kawałków Xenusa, ale o tym więcej w dziale "Sześć części Xenusa".

By otrzymywać zlecenia od Indian, musisz rozmawiać z wodzem wioski. Stoi na piramidzie, odnajdziesz ją bez trudu.

Misja 1

Pierwsze zadanie polegać będzie na przyniesieniu specjalnej dzidy do wioski. Należy ona teraz do dowódcy... bazy lotniczej, dla której wykonywałeś niedawno misje. Pojedź tam i wypytaj go o dzidę. Oczywiście nie będzie chciał ci jej dać.

Cóż - Wioska Salvatore | Misje poboczne | Boiling Point Road to Hell - Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry

Cóż... wprowadź swój samochód do budynku tak, żeby można było szybko z niego wyjechać i, oczywiście, zostaw drzwi wejściowe otwarte. Następnie wejdź do biura dowódcy i ustaw się za jego plecami. Z tej pozycji zastrzel strażnika przy drzwiach, a potem samego dowódcę (kolejność jest nieprzypadkowa - właściciel dzidy potrzebuje czasu by wstać z krzesła). Weź dzidę i wyjdź zabijając strażnika przy twoim wozie. Wsiądź do auta i wyjedź z budynku. Udaj się prosto do wioski Salvatore nie zważając na coraz to większą ilość kul w karoserii twojego wozu.

Jeśli przed wzięciem tej misji wykonałeś dużo rządowych zadań, ten mały wybryk nie zaszkodzi relacjom.

Zapłata: figurka (ok. 1000 pesos)

Misja 2

W kolejnej misji będziemy musieli zabić burmistrza miasteczka Puerto Sombra. Pojedź do jego biura znajdującego się w południowo zachodniej części miasta. Musisz tam wejść za dnia, bowiem w nocy budynek jest zamknięty. W biurze porozmawiaj z sekretarką. Powiedz jej, że miałeś umówione spotkanie i wejdź do kolejnego pokoju. Znajdziesz tam burmistrza miasta. Zabij go i wróć do Salvatore.

Zapłata: antyczny przedmiot (ok. 1000 pesos)

Misja 3

Musisz po prostu zabić parę Bandytów. Podjedź tam i zabij ich czymkolwiek zechcesz, nic więcej.

Zapłata: antyczny przedmiot (ok. 1000 pesos)

To była ostatnia misja w tej wiosce, po powrocie do wodza da ci on namiar na kolejną osadę potrzebującą takich ludzi jak Myers.