Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Los Santos - Sweet (S) (2) | Misje w GTA San Andreas poradnik Grand Theft Auto: San Andreas

Nines and AK's

Sweet wprowadza cię w kolejne sprawy gangu - Los Santos - Sweet (S) (2) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Sweet wprowadza cię w kolejne sprawy gangu. Jako człowiek bez solidnego gnata jesteś nikim, jedziesz więc z Big Smoke'iem poznać miejscowego handlarza bronią - Emmeta. Na jego podwórkowym polu walki postrzelaj sobie do butelek, spal auto oraz naucz zasad posługiwania się bronią. Podejdź rzetelnie do treningu, bo o ile w początkowych misjach wystarczy ci wiedza o tym, jak zaznacza się obiekt i naciska spust, o tyle później przeciwnicy będą bardziej wymagający. Szybka zmiana celu, strzał z pozycji klęczącej i uskok w bok z przewrotem to konieczność, by przeżyć trudne chwile.

Po treningu na strzelnicy odwieź Smokea do domu - Los Santos - Sweet (S) (2) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Po treningu na strzelnicy odwieź Smoke'a do domu. O ile miałeś jakieś plany, zmieni je telefon od Sweeta. Brat sprawę stawia jasno: jeśli chcesz wrócić do gangu i zostać jego pełnokrwistym członkiem, musisz się jakoś prezentować. Czas zatem na zakupy. Jedź do najbliższego sklepu z ciuchami i wydaj kasę na to, co ci się spodoba. Sieć sklepów Binco to prawdziwy raj dla elegantów, kowboi i hip-hopowców. Luźne, o trzy numery za duże koszule, spodnie z krokiem na poziomie kolan, czaderskie adidaski - to tutaj normalka.

W zasadzie nie jest ważne, jak się wystroisz, istotne jest, byś pamiętał o barwach Grove Street Families - Los Santos - Sweet (S) (2) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

W zasadzie nie jest ważne, jak się wystroisz, istotne jest, byś pamiętał o barwach Grove Street Families. Zielona bluza to minimum, by nie stracić szacunku u kumpli z podwórka. Po zakupach wracaj do domu.

Nagroda za wykonanie misji: respekt +, odblokowane misje zlecane przez Big Smoke'a (BS)

Drive-By

Na naradzie u Sweeta dochodzicie do wniosku, że Ballas zbyt się rozzuchwalili. Należy trochę ich przytemperować. Uzbrojeni ruszacie do Jefferson, gdzie jest największe skupisko "purpurowych".

Do wykończenia są cztery grupy gangsterów: trzy w kwadracie mieszkalnym w Jefferson oraz czwarta w leżącym kawałek dalej parku (Glen Park) - Los Santos - Sweet (S) (2) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Do wykończenia są cztery grupy gangsterów: trzy w kwadracie mieszkalnym w Jefferson oraz czwarta w leżącym kawałek dalej parku (Glen Park). Ballas są całkowicie zaskoczeni i nie stawiają praktycznie oporu, jednak nie guzdrajcie się zbyt długo z mokrą robotą, bo ściągną posiłki. Likwidacja grupy w parku nie idzie tak dobrze, jak przy domach. Nieprzyjaciel rozproszony jest wśród drzew, zarośli oraz w przejściu pod mostem. Niektórzy osobnicy są słabo widoczni i prawdopodobnie będziesz musiał wysiąść z auta, by ich zastrzelić.

Tych, którzy schowali się pod mostem, możesz po prostu rozjechać - Los Santos - Sweet (S) (2) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Tych, którzy schowali się pod mostem, możesz po prostu rozjechać. Po zakończeniu akcji zwijajcie manatki i uciekajcie z parku jak najszybciej. Zaalarmowana policja będzie wyjątkowo upierdliwa (dwie gwiazdki alarmowe) i nie da wam spokoju, dlatego jedźcie do warsztatu Pay'n'Spray w Idlewood. Zaufany mechanik przemaluje i odpicuje wam samochód tak, że nie rozpozna was żaden gliniarz. Teraz już bez obawy o własną skórę wracajcie na zasłużony odpoczynek do domu.

Nagroda za wykonanie misji: 500$, respekt +, odblokowane misje zlecane przez Rydera (R)

Sweet's Girl

Otrzymujesz alarmujący telefon od Sweeta: podczas pobytu u swojej kobiety w Playa del Seville został rozpoznany i zaatakowany przez miejscowy gang - Los Santos - Sweet (S) (2) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Otrzymujesz alarmujący telefon od Sweeta: podczas pobytu u swojej kobiety w Playa del Seville został rozpoznany i zaatakowany przez miejscowy gang. Ukrył się z dziewczyną w jej mieszkaniu i broni się, dopóki ma jeszcze amunicję, ale potrzebuje twojej natychmiastowej pomocy. Czas, jaki masz na uwolnienie z pułapki brata uwarunkowany jest jego kondycją, a tą z kolei obrazuje specjalny wskaźnik ("sweet") na ekranie. Jeśli spadnie do zera, nie będziesz musiał już nigdzie się śpieszyć.

Jeżeli nie posiadasz gnata, zaopatrz się czym prędzej u Emmeta, ale jeśli jesteś uzbrojony, od razu podążaj z odsieczą do Playa del Seville - Los Santos - Sweet (S) (2) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Jeżeli nie posiadasz gnata, zaopatrz się czym prędzej u Emmeta, ale jeśli jesteś uzbrojony, od razu podążaj z odsieczą do Playa del Seville. Podjedź pod apartamenty i zaatakuj zaskoczonych przeciwników. Po oczyszczeniu przedpola skombinuj czterodrzwiowe auto i zatrzymaj się przed wyjściem z budynku, gdzie tkwi brat. Gdy Sweet z dziewczyną wskoczą do wozu, ruszaj z piskiem opon i kieruj się w stronę domu. Uważaj na auta kumpli gangsterów, których sprzątnąłeś przed chwilą. Goście nie odpuszczą aż do granic Gantonu.

Nagroda za wykonanie misji: respekt +

Cesar Vialpando

Sweet pokłócił się z Kendl o jej latynoskiego chłopaka, Cesara - Los Santos - Sweet (S) (2) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Sweet pokłócił się z Kendl o jej latynoskiego chłopaka, Cesara. Dla świętego spokoju postanawiasz zbadać sprawę i sprawdzić, z kim zadaje się wasza siostra. Udaj się najpierw do Willowfield, gdzie w jednym z garaży mieści się warsztat, specjalizujący się w przeróbce i tunningu samochodów. Mechanik to znajomy Sweeta i chętnie sprezentuje ci świeżutkiego lowridera (to takie nisko zawieszone, błyszczące chromem wózki posiadające gigantyczne, hydrauliczne amortyzatory).

Zabierz auto i jedź nim do El Corony, gdzie na jednym z podwórek urządzane są zawody w sprawności amortyzatorów lowriderów - Los Santos - Sweet (S) (2) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Zabierz auto i jedź nim do El Corony, gdzie na jednym z podwórek urządzane są zawody w sprawności amortyzatorów lowriderów. Jest tam też twoja siostra i Cesar. Weź udział w zawodach: wychylaj gałkę w kierunkach zgodnych ze strzałkami sunącymi przez ekran. Liczy się zgranie momentu przebiegu strzałki przez zaznaczony na środku ekranu obszar z jednoczesnym odchyleniem analoga w danym kierunku. Zsynchronizowanie pełnej sekwencji ruchów daje efekt punktowy i wizualny (auto podskakuje jak oszalałe).

Jeśli nie dałeś ciała, po występie otrzymasz burzę oklasków i kasę. Teraz możesz zająć się sprawą siostry. Po burzliwej wymianie argumentów decydujesz się zaakceptować związek Kendl i Cesara.

Nagroda za wykonanie misji: 2000$, odblokowana misja zlecana przez Cesara (Cv)