Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

SWAT 4 - poradnik do gry

SWAT 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Klub nocny A-Bomb - Akcja | Misja 4 w SWAT 4 poradnik SWAT 4

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Akcja:

Mamy do wyboru dwa wejścia - główne i od zaplecza. Poniższy opis zakłada, że wchodzimy od zaplecza.

Zabezpieczamy zaplecze, polecenie za mną.

Lustro pod drzwiami z zaplecza.

Wchodzimy - Klub nocny A-Bomb - Akcja | Misja 4 w SWAT 4 - SWAT 4 - poradnik do gry

Wchodzimy:

Niebiescy - osłaniać korytarz po lewej.

Jeśli drzwi do Sceny 1 są otwarte - zamykamy je.

Czerwoni - klin drzwi do Sceny 1.

Niebiescy - za mną.

Idziemy korytarzem po lewej stronie. Niebiescy klinują drzwi do Baru 1.

Dowódca wraz z niebieskimi zabezpiecza korytarz.

1 - Klub nocny A-Bomb - Akcja | Misja 4 w SWAT 4 - SWAT 4 - poradnik do gry
Ściągamy czerwonych i całą grupą wchodzimy po schodach - Klub nocny A-Bomb - Akcja | Misja 4 w SWAT 4 - SWAT 4 - poradnik do gry

Ściągamy czerwonych i całą grupą wchodzimy po schodach. Jeśli drzwi do sali na piętrze są otwarte - ostrożnie badamy lustrem pomieszczenie (w tym czasie nasi ludzie nas osłaniają).

Mamy dwie możliwości.

Kilku podejrzanych (3 lub więcej).

Wariant bezpieczniejszy.

Ustawiamy ludzi w ten sposób, by sobie nie przeszkadzali w prowadzeniu ognia. Niebiescy z tyłu - czerwoni z przodu.

Ściągamy ich do naszej pułapki okrzykiem. Jeśli mamy broń zabójczą - sprawa jest prosta. Jeśli nie - kolesie mogą uciekać, co utrudni oczyszczenie pomieszczenia.

Mało podejrzanych (2 lub mniej). Wariant mniej bezpieczny.

Wchodzimy - granat błyskowy i cała grupa czyści teren.

Uwaga - ponieważ połowa sali jest na początku niewidoczna - jest zagrożenie, że w głębi pomieszczenia jest więcej wesołków - Klub nocny A-Bomb - Akcja | Misja 4 w SWAT 4 - SWAT 4 - poradnik do gry

Uwaga - ponieważ połowa sali jest na początku niewidoczna - jest zagrożenie, że w głębi pomieszczenia jest więcej wesołków.

Zabezpieczamy teren.

Klin w drzwi po drugiej stronie.

Zwracam uwagę na galerię (3), z której widać częściowo Scenę 1. Oglądamy sobie tamto pomieszczenie.

Jest możliwe wspieranie szturmu naszych ludzi na Scenę 1 z tego miejsca za pomocą wrzucanych granatów, ale będzie to wymagało dużej koordynacji.