Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

LEGO Star Wars - poradnik do gry

LEGO Star Wars - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[E3] Chapter 4 - Kanistry 4-7 poradnik LEGO Star Wars

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Kanister #4

1 - [E3] Chapter 4 - Kanistry 4-7 - LEGO Star Wars - poradnik do gry
2 - [E3] Chapter 4 - Kanistry 4-7 - LEGO Star Wars - poradnik do gry
3 - [E3] Chapter 4 - Kanistry 4-7 - LEGO Star Wars - poradnik do gry
Wyrwij za pomocą Mocy trzy marchewki na miejscu desantu - [E3] Chapter 4 - Kanistry 4-7 - LEGO Star Wars - poradnik do gry

Wyrwij za pomocą Mocy trzy marchewki na miejscu desantu. Jest to *naprawdę* niełatwe, jako że non stop jesteś pod ostrzałem trooperów, którzy uniemożliwiają Ci pełne wyrwanie marchewek. Najlepiej jest wyeliminować cały ich oddział jak najszybciej postacią z blasterem, szybko przełączyć się na jakiegoś Jedi i liczyć, że żaden z przeciwników się nie zrespawnuje zanim nie dokończymy dzieła. Wymaga sporo cierpliwości. Gdy skończysz, kanister pojawi się na głazie w prawej części plaży (czwarty screen).

Kanister #5

Mniej więcej na środku plaży zobaczysz platformę, na którą dostać się będą mogły tylko wysoko skaczące postacie - [E3] Chapter 4 - Kanistry 4-7 - LEGO Star Wars - poradnik do gry

Mniej więcej na środku plaży zobaczysz platformę, na którą dostać się będą mogły tylko wysoko skaczące postacie. Wskocz na nią, a następnie użyj R2, by doleciec do kanistra.

Kanister #6

Kanister ten zbierzesz już zapewne w Story Mode, otwierając wyjście z plaży jako Wookie - [E3] Chapter 4 - Kanistry 4-7 - LEGO Star Wars - poradnik do gry

Kanister ten zbierzesz już zapewne w Story Mode, otwierając wyjście z plaży jako Wookie.

Kanister #7

Użyj Mocy na zatopionym w bagnie myśliwcu, po czym szybko przełącz się na Jar-Jara i wskocz na kabinę pilota - [E3] Chapter 4 - Kanistry 4-7 - LEGO Star Wars - poradnik do gry

Użyj Mocy na zatopionym w bagnie myśliwcu, po czym szybko przełącz się na Jar-Jara i wskocz na kabinę pilota. Kanister jest w powietrzu ponad nią.